Merhabalar!!
Yeni Üye'ye yeniden hoş geldiniz sevgili okuyucularım!
Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın lütfen. 🖤İyi okumalar diliyorum, sizleri seviyorum. 🙈🖤
---
-Kaçırmadan sonra Exo evi-
"Dediğin gibi mi yani?"
D.O. gözlerini şaşkınlıkla aralayıp Lay'e döndü.
"Tehdit mi etmişler?"
Lay kafasını sallayıp bilgisayarı önündeki üyelere çevirdi.
Hepsi bilgisayarda göz gezdirirken ilk ayağa kalkan Suho oldu.
"Anti fanların bu kadar sinirli olmalarının sonunu hiç iyi görmüyorum ."
Sehun ayağa kalkan Suho'ya baktı kaşlarını çatarak. "Eee yani ne yapabiliriz ki hyung?Ona bir şey olacağını sanmıyorum."
O diye bahsettiği kişi Chaeyoung idi.
Suho saçlarını karıştırıp bulundukları salonun penceresine doğru yürüdü.
"Bilemeyiz. Bir kez daha böyle bir tehlike yaşadığımızı unuttunuz herhalde?"
Tüm üyeler eski anılara döndü sanki.
"Bak sakin ol tamam mı? Polisler yakında burada olur."
Kai ellerini kaldırmış karşısındaki kişiyi sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Sizden nefret ediyorum! Bu hayattan defolup gidin artık!"
Bir kaç adım daha üstlerine yürüyen kişiyle Kai ve arkasındaki Chen geriye adımladı.
Chen başını aralarındaki bir kaç adım kalan binanın teras manzasına çevirdi.
"Jongin." dedi korkuyu belli ettiği sesiyle.
"Ne zaman burada olacaklar?"
Kai Chen'in sesindeki korkuyu iliklerine kadar farkederken, "Bak."dedi önündeki kişiye.
"Sakin ol. Tamam mı?Ne derdin varsa çözebiliriz. Niye bu kadar nefret dolusun bize karşı?"
Elindeki bıçağı inceleyen kişi kafasındaki kapişonlusunun şapkasını indirdi.
Onun erkek olduğunu sanan Kai ve Chen kız olmasıyla şaşırdılar.
"Bütün kızların sizi sevme zorunluluğu yok değil mi?"
Elindeki bıçağı onlara doğrultunca Kai derin bir nefes aldı.
Kız çok az daha yaklaştığı anda arkasındaki kapı birden kırıldı.
Exo üyeleri ve güvenlik terasa daldı.
Arkasından giren polis silahını kıza doğrulttu.
Duyduğu sesle arkasını dönen kız gülümsedi.
Polis kızın ellerini kelepçelediğinde hala Kai kızın gözlerindeki bakıştan kurtulamıyordu.
Nasıl bir nefretti bu?
Kai ayağa kalktı.
"Hyung bu bir değil iki değil ki zaten geçen ki hırsızlık olayınının da gerçek olmadığını öğrenmemiz zor olmadı değil mi? O da antilerin işiydi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW MEMBER
FanfictionKarşımdaki 9 kişide tek tek gözlerimi gezdirdim. Elimdeki bavulu sıktım. Ne onlar konuştu ne de ben...