Artık sık sık buradayım sevgili okuyucularım bana destek veren, oy veren herkese sonsuz teşekkür ediyorum sizleri seviyorum!
Oy atmayı unutmayın lütfen. ❣️
İyi okumalar...---
Gözlerimi açarken inledim. Çok yorgun ve kötü hissediyordum.
Vücudumun her yeri ağrıyordu.Kafamı bir sağa bir sola döndürüp etrafı inceledim.
Hastanedeyim.
Sonra aklıma olanlar bir bir dolmaya başlayınca hızla doğrulup karnıma baktım.
Sarılıydı.Kafamı geri yastığa koydum.
Hala olanların şokundaydım.
Acaba anneme haber gitmiş miydi?
Kapı yavaşça aralandığında kafamı biraz kaldırıp gelene baktım.Annem yaşlı gözleriyle bana yürürken ben de ağlamaya başlamıştım bile.
"Chae Kızım.."
Kollarımı boynuna dolayıp sımsıkı sarıldığımda ikimizde ağlıyorduk.Birkaç dakika sonra ayrıldığımızda yanımdaki sandalyeye oturup gözlerini sildi.
Elimi tutup öptü.
"Nasılsın? Daha iyi hissediyor musun kendini?"
"Biraz daha iyiyim ama çok yorgunum. Her yerim ağrıyor."Kafasını sallayıp karnıma baktı.
Her şey den haberi vardı belliki."Anne." dedim sessizliği bozarak.
Bakışları yüzüme dönünce buruk bir gülümsemeyle baktım gözlerine.
"Beni buraya kim getirdi? Üyeler mi?"
"Evet." dedi onaylayarak.
"Beni aradılar kısa bir özet geçip bu hastaneye getirdiklerini söylediler.Buraya ilk geldiğimde Sehun ve Kai vardı yanında.Seni ameliyata alıp dikiş attılar karnına. Ayağını da yeniden temizleyip kapattılar."
Kafamı salladım.
Annem elleriyle saçlarımı okşamaya başlayınca yeniden ağlamaya başladım. Galiba atlatmam biraz zaman alacaktı.
"Neler yaşamışsın bir günde böyle kızım?"
Burnumu çekip gözlerimi sildim.
Annemin ellerini tuttum.
Çok yorgundum yeni uyanmama rağmen yeniden gözlerim ağrıyordu.Annem bunu farketmişcesine," Ben çıkayım sen biraz daha dinlen. Sana bir kaç kıyafet getirdim dolabına koydum canım. "dedi ayağa kalkarken.
Yanıma yaklaşıp alnımı öptü.
" Seni seviyorum anne. "
" Bende seni canım kızım. " dedi kapıya doğru yürürken.
Kapıyı açıp çıktığında gözlerimi kapattım.
Anında uykuya dalarken aklımda hala üyeler ve yakalanıp yakalanmadığını merak ettiğim hırsız vardı.
----
"Ne kadar burada kalacakmış?"
"2 gün dedi doktor yarın akşam çıkabilirmiş."
Kulağıma gelen konuşmalarla gözlerimi araladım.
Odayı dolduran üyeler ve Lee soo Man anında bana dikkat kesildiler.
Kafamı biraz kaldırıp yastığı doğrulttum hepsine bakar pozisyona gelince burukça gülümsedim.
Lee So Man endişeyle baktı.
" Nasıl hissediyorsun Chaeyoung."Boğazımı temizleyip, "Daha iyiyim teşekkür ederim efendim." dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW MEMBER
FanfictionKarşımdaki 9 kişide tek tek gözlerimi gezdirdim. Elimdeki bavulu sıktım. Ne onlar konuştu ne de ben...