🎶17

269 24 19
                                    

Merhabalar!!

Yeni Üye'ye yeniden hoş geldiniz!
Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 🖤

İyi okumalar diliyorum. Sizleri seviyorum. 🖤

----

Lee So Man önüne konan bilgisayardan  yorumu okuduktan sonra üyelere baktı.

"Yazan kişinin bahsettiği şey ne?"

Üyeler anlatıp anlatmamak arasında bocalarken Chanyeol öne atıldı. "Başkanım bunu size anlatmakla vakit kaybetmeyelim.Demek istediğimiz şey şu :Sadece Chaeyoung ve bizim aramızda olduğuna emin olduğumuz bir olayı yorumu yazan kişi nereden biliyor?"

Lee So Man gözlerini kısıp hepsini süzdü."Bunu bir atlatalım, olayın ne olduğunu anlatacaksınız."

Üyeler hafif başlarını salladılar.

"Bu yorumu polise bildireyim araştırsınlar. Belki nerede ve kim tarafından atıldığını öğreniriz."

Herkes onay verince bilgisayarı alıp odadan çıktı Lee So Man.

Dün polis memurunun sözlerinden sonra endişeliydi.

En iyi ihtimali düşünmek istiyordu...

------

Jimin hepsine tek tek baktı." Vay be!Nasıl bir şans bu? "

Sehun kafasını iki yana salladı. "Emin ol biz de bilmiyoruz. Yani bu kadar olay yaşadığımız kızın gruba gireceği hiç birimizin aklına gelmezdi."

Jimin kafasını salladı. "Peki bu olayı nereden öğrendiniz?Yani  Chaeoyung'un olayın baş karakteri olduğunu."

Suho güldü. "En yakınından."

Jimin kaşlarını çattı. "Nasıl yani?"

Suho yeniden konuşacağı sırada Chanyeol hızla ayağa kalktı.

Herkes onu izlerken o masanın üzerindeki telefonunu aldı."Dur!Hyung!Yorumu okuyorum yeniden. Dinleyin."

Birkaç saniye  telefonunda gezindi. Yorumu bulunca durdu ve herkese bakıp yorumu okudu.

"Bu kadar şans kimse de olamaz. O kadar olaydan sonra nasıl o gruba kabul edilmiş anlamıyorum. Oysa tüm dediği ve yaptıklarından sonra linç yemeye devam etmeliydi."

"Yani ne demek istedin şimdi?" dedi Baekhyun.

"Suho hyung biraz önce verdiğin cevabı yeniden söyler misin?"

Suho kaşlarını çattı. "En yakınından mı?"

"Evet!" dedi Chanyeol. Heyecanla parmağını şıklattı.

"En yakını dediğin kişi bu olayı bilen kişi değil mi? Bize anlatan Chaeyoung 'u ispiyonlayan arkadaşı yani-"

"Yuna." dedi D.O aniden.

Ayağa kalktı. "Yuna' yı bulmalıyız."

------

D. O Chaeyoung'un çantasını karıştırırken çıkardığı telefonunu uzattı polislere.

"Şifresi var. Hiç birimiz bilmiyoruz. Şifreyi kırabilir misiniz?Hem annesine de durumu bildirmeliyiz."

Polis memuru uzatılan telefonu alıp yanındaki memura uzattı. "Bakalım. Şifreyi halledince size getiririz."

Sehun memurlar gidecekken durdurdu. "Hızlı olun lütfen. Zamanımız daralıyor."

Memur onay verip odayı terk etti.

NEW MEMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin