Hikayeme hoş geldiniz!
Hep beraber finale kadar burada olacağız inşallah.
İyi okumalar! Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın lütfen. Sizleri seviyorum.🖤
-----
2 ay.
Tam 2 ay sonra bana gruba katılma hakkını kazandığımı söyledikleri gündü dün.
Üniversite okumayı çok istiyordum.
Ama bu haberle üniversitemi bırakmak zorundaydım.
2 ay önceye kadar seçmelere katılacağıma kimse inandıramazdı beni.
Beni arkadaşlarım ve annemin desteği,hayranı olduğum grup olması etkiledi diyebiliriz...Exo.
Hayallerimi süsleyen 9 adam.
Onları 3 yıldır takip ediyordum.Luhan,Kris ve Tao'nun gruptan ayrılması beni nasıl üzdüyse onların üzgünlüğünü hiç düşünemiyordum.
Onları seviyordum.Hayallerim vardı.
Onlarla şarkı söylemek,onlarla sohbet etmek mesela.Ama gruba katılmak..
İşte o yoktu.Annem 19 yaşımı bitirmeme yakın her gün olduğu gibi yeteneğimi farketmemi, boşa harcamamam gerektiğini söyleyip duruyordu.
Sesimin iyi olduğunu biliyordum.Bazı dans kurslarına katıldığım da doğruydu.
Ama kendime güvenmemi sağlayan asıl unsur 2 ay önce haberleri takip ederken gördüğüm yazıydı.
Yazıda Sm'in Exo grubuna yeni bir üye bulmak istediğini yazıyordu.
Erkek veya kız belirtilmemişti.
Seçmelerin birkaç gün sonra yapılacağını ise altına not düşmüşlerdi.
Düşünmüştüm o gün.
Katılsam bir şey kaybetmezdim.
Şansımı denerdim.
Katılmaya karar verdiğimi tüm yakınlarıma haber verdiğimde bir sürü destek gelmişti bana.
Annem bunu söylediğim anda sevinçten ağlamıştı.
İnsanın kendine cesaret veren destekçi bir annesi olması güzel hissettiriyordu.
Seçmelerin sabahı geldiğinde güzel elbiselerimden birini giymiş elimde yazdığım birkaç şarkı ile yola çıkmıştım.
Heyecanlıydım stresten ellerim titriyordu.
Babet giymeme rağmen ara sıra düşme tehlikesi yaşıyordum.
Binanın önüne vardığımda derin bir nefes almış içeri girmiştim.Benim gibi bir çok genç erkek ve kız adaylar sandalyelerde oturuyor bekliyorlardı.Adaylar tek tek çağırılmaya başlandığında kalbim hızlı atmaya başlamıştı bile.
Benim çağırılmama son 2 kişi kala dosyamla oynuyordum."Lee Chayoung."
10 dakika sonra duyduğum isimle yerimden kalkmıştım.
Çantamı koluma geçirip dosyamla kapıyı açmış,içeri girip 3 jürinin önünde selam vermiştim.
Söyledikleri sözleri harfi harfine hatırlıyorum.Şarkımı söylemem 3 dakikamı almıştı.Beni tanımak için birkaç soru sormuşlardı.Yaşımın 20 olduğuna şaşırmış daha küçük gösterdiğimi söylemişlerdi.Son olarak Lee So Man'ın menajeri konuyu devralmış; " Sizi bilgilendireceğiz."diyerek beni uğurlamıştı.
Geçen her şeyi eve varır varmaz arkadaşlarıma, anneme anlatmıştım.
Mutluydum.Bu seçmeleri kazanamasam bile mutlu olacaktım.Şansımı denemiştim.
Düne kadar her şey normaldi.
Üniversiteme gitmek için hazırlanırken saat 09.30' da telefonum çaldı.
Bilinmeyen numara ekranı kaplarken önce açmakta tereddüt etmiş sonra açmıştım.Telefonda konuşan bayan önce nasıl olduğumu sormuş, sonrasında ise seçmeleri kazandığımı 2 gün sonra hafta başında oraya gelebileceğimi söylüyordu.
İlk önce "Tamam."deyip kapatmıştım telefonu.
Bir nevi şoktaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW MEMBER
FanfictionKarşımdaki 9 kişide tek tek gözlerimi gezdirdim. Elimdeki bavulu sıktım. Ne onlar konuştu ne de ben...