Merhabalar!
Yeniden hoşgeldiniz sevgili okuyucularım.
Umarım severek okursunuz.
Sizleri seviyorum biliyorsunuz. Yorum yaparsanız, oy verirseniz çok mutlu olurum. 🖤
----~5 ay önce ~
"Biraz dursan mı artık Chaeyoung?"
Kafam allak bullaktı.
"Hayır."dedim kafamı iki yana sallayarak.
" Bugün şu gerizekalılar yüzünden dertliyim. Beni rahat bırak. "
Sinirle ofladığını duydum.
Bar taburesinden kalkıp barmenin tezgahın altına koyduğu içki şişesine uzandım.Şişeyi tutup geri yerime oturdum.
Bardağıma koyacağıma şişeyi kafama diktim.Boğazım içkinin acımsı tadıyla yanarken şişeyi yeniden önüme bırakıp kafamı tuttum.
Hiç iyi değildim. İçtikçe içiyordum.
Bugün hayranı olduğum EXO'nun bazı hayranlarıyla kavga etmiştim.
Yetmemiş bir de Exo üyeleri benim hayranlarla kavgamı Twitterden görmüşlerdi.
Bunu nereden mi anlıyordum?
Şaka gibi ama Exo üyelerinin tek tek bana hitaben yazdıkları sinirli yazılarından.
Ben hayranı olduğum grupla böyle iğrenç şekilde tanıştığımdan mutsuzdum tabi.
Şans bana hiç gülmez artık diye düşünüyordum ama geleceği görsem böyle düşünmeyeceğim kesindi.
Ha bir de Exo üyeleriyle de twitterdan tartışmaya girmeseydim her şey daha güzel olabilirdi...
Allahtan kendi hesabım değildi.
"Onlara egoist dedin ve türlü hakaretler ettin sen! Senin sınırın olmaz mı kızım?" dedi Yuna.
"Hakettiler!" dedim sinirle önümdeki şiseyi sıkarken.
"Beni anlamadan yargıladılar. Herkesin önünde küçük düşürdüler."
"Off!" dedi Yuna yanımdaki bar taburesine geri oturarak.
"Ya seni bulurlarsa? O ettiğin hakaretler yüzünden bütün fanlar nasıl sinirli sana, haberin var mı Chaeyoung?"Derin bir nefes aldı.
"Hadi fanları geçtim, Exo sence ne düşünüyordur?"
Kafamdaki şapkayı düzelttim. Gözümdeki gözlüğü çıkartıp gözlerimi ovaladım.
"BANANE NE DÜŞÜNÜRLERSE DÜŞÜNSÜNLER! EGOİST, SADECE KENDİNİ DÜŞÜNEN İNSANLARDAN FARKLARI YOK ONLARIN!"
İçkinin verdiği aptallıkla sesim yettiği kadar bağırırken etraftaki uğultu kesildi.
Herkesin bana dönen bakışlarını hissettim ama öne doğru eğildim.
Başım dönüyor midem bulanıyordu. Çok içmiştim. Ne söylediğimden haberim bile olmayacaktı yarın.
Yuna kolumu tuttu. "Bağırma Chaeyoung herkes sana bakıyor, sus lütfen." dedi kulağıma fısıldayarak.
Onu dinlemeyip kolumu çektim.
Güneş gözlüğünü gözüme takıp arkamı döndüm.
"Merhabalar herkese! SİZ DE EXO 'NUN BENCİL UKALA VE EGOİST OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUNUZ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW MEMBER
FanfictionKarşımdaki 9 kişide tek tek gözlerimi gezdirdim. Elimdeki bavulu sıktım. Ne onlar konuştu ne de ben...