🎶2

575 40 2
                                    

Sevgili okuyucularım!

İyi okumalar. Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Umarım beğenirsiniz.

Sizleri seviyorum. 🖤

---

Lee So Man ortamdaki gerginliği farketmiş olacak ki  tam karşısındaki boş sandalyeyi gösterdi.

"Buyur,otur lütfen. "

Üzerimdeki bakışları hissediyordum.Boş olan sandalyeye ilerleyip oturdum ve çantamı herkesin etrafında oturduğu masanın üstüne koydum.

Heyecanlıydım.
İçimdeki son cesaret kırıntılarını bir araya getirip, başımı eğdiğim yerden kaldırdım ve Lee So Man'a baktım.

Lee So Man sessizliği bir öksürükle böldü.

"Chayoung,öncelikle hoşgeldin.Ben zaten seni üyelere tanıttım ama senin kendini anlatman daha doğru olacaktır.Lütfen bize kendini tanıt."

Kafamı sallayıp gözlerimi üyelerin üzerinde tek tek dolaştırdım.

Baekhyun,Sehun ve Chanyeol odayı incelerken;Kai,Chen,
Kyungsoo ve Lay telefonlarına bakıyorlardı.

Tek bana bakan ikili Xiumin ve Suho'ydu.
Bakışları yargılar gibiydi,tuhaftı.

Beni rahatsız etmişti.Galiba kimse beni sevmemişti.
Gözlerim yavaş yavaş yanmaya başladığında durumuma lanet edip kendimi durdurmaya çalıştım.Duygusallığı annemden almıştım.
Biraz olsun rahatladığımı düşündüğümde Lee So Man'a baktım.

"Ben Lee Chayoung.20 yaşındayım.****Üniversitesi nde Mimarlık okuyorum.Babam ben küçükken vefat etti.Annemle yaşıyorum, kardeşim yok.Şimdiye kadar 5 yıl dans eğitimi aldım.*** Müzik yarışmasında 2.oldum.Size kendim hakkında söyleyebileceğim bunlar."

Kai'nin benim konuşmamdan sonra gözlerini bana çevirdiğini gördüğümde içimden bir olumsuzluk olmaması için dua ettim.

"Amacın ne?"

Aniden sorduğu soruyla Lee So Man yanında oturan Kai'nin omzuna elini koydu.
"Kai üstüne gitme zaten heyecanlı görmüyor musun?Sus."

Elimi kaldırıp sorun değil dercesine salladım.

"Bir amacım yok,sadece hayalimi gerçekleştiriyorum o kadar."

Kai sinirlenmişcesine nefes aldı.Nefret eden gözlerini bana çevirdi.Yeniden konuşacağı sırada Sehun araya girdi.

"Git hayallerini başka yerde yaşa.Yaşantımızı bozmaya hakkın yok!"

Aniden bağırması ile yerime sindim.Biraz önce geri gönderdiğim göz yaşlarım göz bebeklerimi zorluyordu.Lee So Man mahçupça bana baktı.
Ağlayacağımı farketmişcesine Sehun'un konuşmasından sonra çıkan tartışmayı kesti.

"Yeter! Susun!"

Chanyeol tiksinmişcesine bana baktı.Sonra ayağa kalktı.
"İzninizle Başkan.Burada artık durabileceğimi düşünmüyorum."

Bana bakarak söylediği sözler kalbimi parçalarken sessizliğimi bozmadım.
Onun ardından kalkan 8 üyeye baktım.

Kırılmış mıydım?
Çok.

Hepsi Chanyeol'u onaylayan sesler çıkardılar.
Kendimi fazlalık gibi  hissettim.
Çantamı koluma taktım ve ayağa kalktım.

Yanaklarımı ıslatan gözyaşlarımı silip sandalyeyi yerine çektim.

Lee So Man konuşmadan sesimi ayarladım.

"Onların gitmesine gerek yok efendim.Ben şimdilik gitsem iyi olacak.İzninizle."

Kapıdan çıktığımda ağlamam kuvvetlendi.
Hıçkırıklarımı elimle engellemeye çalışırken odadan gelen tartışma sesleri parçalanan kalbimi, hayal kırıklığıyla yeniden parçalıyordu.

"Bu mu?Bu aptal kız mı Exo'nun yeni üyesi olacak?
Yapmayın. Bu kız bizim düzenimizi bozar.Bize ayak uyduramaz.Hayranlarımızla aramıza girer.
Yol yakınken vazgeçin.Biz tüm üyeler olarak onu istemiyoruz."

Lee So Man 'dan ses gelmemesi beni daha da üzerken bunları soyleyenin Chen olması beni şaşırtmıştı.

Şu iyilik meleği olarak tanıdığımız Chen.

Hepsini yanlış tanımıştım.

Hayallerimdeki gibi değillerdi hem de hiç...

NEW MEMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin