2019 Yaz Vakitleri.
Calum Hood.Bedenimin altında kasılan esmer pürüzsüz teni, kendimi ona daha da ittirmeme sebep oldu. Sert olmamı seviyordu. Ona sert davranmamı, hatta dövecek kadar sert vurmamı istiyordu.
Altımda zevktten titreyen bedenini, içinden çıkmadan yüz üstü çevirip vuruşlarıma devam ettim. Yumuşacık kalçasına moraracak cinsten sert bir tokat attığımda çığlığı villalarının her bir duvarında yankılanmıştı.
"Lütfen... babacık..."
Günlük hayatta benden daha sert bir kişiliği varken, yatakta savunmasız, masum kız rolünü oynamak ve ona sert davranıp tabiri caiz ise hükmeden bir babacık olmamı istiyordu.
Diğer her şeyde olduğu gibi bunu da sorgusuz bir şekilde kabul etmiştim ama yazın yeni tanıştığım arkadaşlarım, onun beni kullandığını sürekli dile getirdikleri için daha yeni yeni bazı şeyleri düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum.
Düşüncelerimden dolayı yavaşlayan bedenime mızmızlandığında, sertçe kasıklarına çarparak onu uyardım. Sadece yatakta bana karşı çıkmayışı beni aşırı derece de tahrik ediyordu. Yardıma muhtaç masum kız rolü beni zevkten dört köşe yaparken, üzerine geçirdiği ekoseli etek, yırtmadan önce esmer teninin üzerinde mükemmel bir şekilde duran beyaz kilotlu çorabı, saçlarını iki yandan at kuyruğu yapması ve göğüslerini açık bıraktığı kısacık gömleği onu ilk gördüğümde altımda çığlık çığlığa kalmasını istememe neden olmuştu.
İstediğimin olmasının yanı sıra, daha bir lise öğrencisiydim. Onunla bakirliğimi kaybetmiştim ve onunla yatakta ki çoğu şeyi öğrenmiştim.
Bir kıza nasıl dokunulması gerektiğini, isteksiz olsa bile nasıl istekli hale getirileceğini, nasıl rahatlatılacağını, nasıl korkmadan dokunulacağını... Nicesini de aynı şekilde kendi üzerinde deneme yanılma yaparak bana öğretmişti. Fakat dediğim gibi lise öğrencisiydim ve ne kadar ilaç kullansak da alkol harici erken boşalma sorunuma önlem bulamıyorduk.
Alkol içtiğimde ise gece ne olduğunu hatırlamıyordum. Ama sürekli bir kişi daha olduğu hissi içimden gitmiyordu.
Arkaya doğru uzattığı pahalı viski şişesini hızlıca alıp dudaklarıma yaslarken kafamı dikleştirdim.
Çenemden aşağıya doğru akan bir kaç damla çıplak beline değdiğinde zevkten inlemelerinin sesi yükseldi.
Rachel Dalphne.
Batı yakası lisesinin popon kız kaptanı, şehrin en zenginin kızı, pürüzsüz bir ten ve her erkeğin isteyeceği beden kodlarıyla lisenin başlangıcından beri sevgilim olan kız.
Başlarda okulda onun eski sevgilisi yüzünden baya alay konusu olan, çizgi roman delisi, bas gitarcı, gözlüklü ve sivilceli inek çocuktum. Daha sonra bir derste kimya öğretmenimiz eşli ödev verip bizi eşleştirdiğinde dalga geçtiği çocuktan bir baş yapıt yapma kararı aldığını söyleyerek ilk görünüşümü, sonra ise karakterimi düzeltmeye başlamıştı.
Bunun için ona minnettardım. Artık ezik, güçsüz, herkesten uzak duran o çocuk değildim. Yazın tanıştığım, bizim lisemizde okuyan Michael, Ashton ve Luke bu değişimimde önemli bir rol oynasalarda onun hakkını asla yiyemezdim. Onun üzerimde kurduğu hakimiyet gözle görülmeyecek cinsten değildi.