17. Da gang knows

239 7 0
                                    

Harry pov

Een week later

'Lou, we moeten het vertellen, ik kan niet de toetsweken ingaan met de stress dat ze er achter gaan komen' zeg ik als we op zondag middag op Louis' bed zitten. 'Je hebt gelijk' zucht Louis. 'Nu?' vraag ik onzeker. Hij knikt en ik loop naar de gang om Zayn en Ed te bellen of ze af kunnen spreken... bij Louis thuis...

'Ze komen over een half uur' zeg ik als ik de kamer weer binnen loop. 'Niall komt zo snel mogelijk en Liam ook over een half uur' knikt Louis. Ik kruip tegen hem aan en geef hem een kusje. 'Ben je zenuwachtig?' Vraag ik. Louis draait zich om en schud zijn hoofd, maar knikt daarna ook. 'Ik weet wel dat ze het niet erg vinden, maar het is gewoon... ik weet niet' zucht hij. 'Ik snap het' reageer ik.

'Bedankt' fluistert Louis in mijn oor en hij geeft me een kusje op mijn lippen. 'Waarvoor?' Vraag ik verbaasd. 'Dat je er voor me bent' zegt hij. Ik bloos een beetje. 'Ik ga je niet verlaten' fluister ik in Louis' oor en ik zie dat hij ook bloost.

Even later horen we de bel en moeten we met tegenzin het moment verbreken. We staat op en ik krijg nog snel een shirt van Louis toe geworpen omdat ik die uit had gedaan. We rennen grinnikend de trap af.

'Hey' zeg ik als ik Ed zie staan. Hij heeft een vervelende grijns op zijn gezicht. Ik rol met mijn ogen en hij stapt naar binnen en doet zijn schoenen netjes aan. 'Wil je wat drinken?' Vraagt Louis beleefd. 'Nee Dankjewel hoor' glimlacht Ed.

'Hoe kan het dat Ed eerder dan Niall is?' merk ik op. 'Niall appt me net dat hij er nu pas aan komt' grinnikt Louis als hij een blik op zijn telefoon werpt.

10 minuten later zijn alle jongens er en zitten we met zijn allen op Louis' niet al te grote bank, dus het past niet helemaal. 'Niall rot op met je dikke kont' zegt Zayn grijnzend. 'jij hebt een grotere kont' kaatst Niall terug waardoor we allemaal moeten lachen. 'goed begin' mompel ik.

'Nou waar voor zijn we hier?' vraagt Liam nieuwsgierig terwijl hij mij en Louis om de beurt aankijkt. Het blijft even stil, we hadden eigenlijk nog niet na gedacht hoe we dit gingen zeggen dus ik zeg maar gewoon; 'Uh ja nou we hebben een relatie?' het komt er meer uit als een vraag.

'Serieus? dat was het? dat wisten we al lang' reageer Niall zuchtend. 'Huh hoe?' vraagt Louis die nu ook verbaasd is. 'serieus Lou? Harry snapt wiskunde niet? dat is de slechtste smoes ooit' zegt Niall die met zijn hoofd schud. de rest van de groep knikt allemaal als teken dat ze het er mee eens zijn.

Ik grinnik in mezelf. 'Ik had ook niet verwacht dat jullie dat zouden geloven' grinnikt Louis. We moeten allemaal lachen.

'Wel grappig dat jullie ooit elkaar haatten en nu in eens een relatie hebben' merkt Zayn op. Ik bloos en knik 'ik had dit ook echt niet verwacht van mijn leven' grinnik ik. Louis knikt als bevestiging en lacht in zichzelf, hij is zo cute.

We zijn nu een grote vriendengroep met zijn allen, raar hoe mijn leven in een paar weken zo veranderd is. Morgen hebben we vrij en de dag daarna beginnen de examens al. Ik heb op een of andere manier heel veel geleerd en veel tijd doorgebracht met Louis, en toen heb ik niet geleerd. Ik ben super zenuwachtig, maar blij dat de jongens nu allemaal weten dat we een relatie hebben.

'Lou' fluister ik zacht terwijl ik naast hem in bed kom liggen. De jongens zijn wel en mijn ouders zijn een weekend weg, dus we zijn weer alleen. Louis maakt een 'm-hmmm' geluidje en draait zich om. Hij glimlacht naar me en ik glimlach terug 'ik hou van je' zeg ik. Louis kruipt dichter tegen me aan 'ik ook van jou' fluistert hij en ik bloos. Hij draait zijn hoofd nog een keer glimlachend naar me om en ik houd hem stevig vast.

'Ik wil je nooit meer kwijt' fluister ik. Louis knikt 'ik jou ook niet' zegt hij en hij geeft me een kus, daarna gaan we slapen.

———————

Ik heb er voor gekozen om dit boek af te ronden, dus er komt nu nog 1 hoofdstuk aan en dan is het afgelopen :/

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 💩

Enemies ~ Larry Stylinson fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu