16. Sine of the times

246 7 1
                                    

Louis pov

Ik was zo boos op Harry dat ik niet eens door had wat er echt gaande was. Ik was... of ben gewoon verliefd op Harry...Ik heb geen idee hoe dit gaat uitlopen en hoe het verder gaat en eindigd, maar nu moet ik alles even verwerken.

Harry wou dus zelfmoord plegen omdat ik hem afgewezen had. Ik wist niet dat het zo heftig was.

'Lou? kom je eten?' Lottie's hoofd verschijnt in de deuropening. 'Heb niet zo veel trek' antwoord ik. Lottie haalt haar schouders op en verdwijnt weer. Waarom doe ik zo? Ik moet juist blij zijn! Mijn gedachtes zijn zo raar, ik wou dat ik ze een keer uit kon schakelen.

Ik loop, half rennend, naar beneden en mis de laatste trede van de trap waardoor ik bijna vallend de keuken in kom rennen en me nog snel vast kan houden aan mijn moeders stoel. 'Sorry' mompel ik grijnzend als ik zie dat iedereen moet lachen.

'Toch wel honger' zeg ik als Lottie me vragend aankijkt. Ze knikt lachend en ik schep het eten op mijn bord.

~ de volgende dag ~

Ik word wakker van mijn wekker en moet me inhouden om hem niet kapot te slaan. Vandaag is het donderdag, en volgende week beginnen de examens... ik ben zo zenuwachtig! Ik heb de afgelopen weken heel hard geleerd en herhaalt, maar door dit ding met Harry nu weet ik niet meer zo zeker of ik alles ga onthouden.

Ik maak me klaar voor school en spring op mijn fiets. Aangekomen bij school begroet ik Niall en Liam en lopen we samen naar het nask lokaal. Ik schenk Harry een glimlach als ik hem zie zitten, maar geef hem niet te veel aandacht.

Tijdens de pauze trekt Harry me een gang in. 'Wut?' Zeg ik verbaasd. 'Uhh ik snap de wiskunde stof niet, jij wel toch? Kan je me het vanmiddag uitleggen?' Zegt hij nerveus. 'Ik zie waar dit heen gaat' zeg ik grijnzend. Harry knikt lachend en ik stem in. 'Bij jou?' Vraag ik. Harry knikt en onze wegen scheiden weer.

'Waar was je?' Vraagt Liam nieuwsgierig als ik aan kom lopen. 'Ja waar was je? Ze was ineens spoorloos' zeg Niall vragend. Ik grinnik 'Harry snapt wiskunde niet en ik moet hem helpen' zeg ik. Niall kijkt me raar aan 'Harry? En jij?? Ik dacht dat jullie net weer aardsvijanden waren?'. Ik grinnik in mijn gedachten. 'Ja, maar hij stond er op of zo iets, ik had eerst geweigerd' antwoord ik zodat ze hopelijk niets verwachten. Liam en Niall knikken en volgens mij geloven ze het.

Na school wacht Harry me al op in de fietsenstalling. 'Hai' zeg ik. Harry wuift vaag wat met zijn hand en ik grinnik in mezelf. 'Dus wanneer gaan we wiskunde doen?' Vraag ik grinnikend. Harry moet lachen. 'Geen idee, ik snap het eigenlijk oprecht niet' grinnikt hij waardoor ik weer moet lachen. 'Maar we moeten snel weg voor dat iemand ons ziet' zegt Harry snel en we rijden weg.

Het is ongeveer 20 minuten rijden naar Harry's huis. Het is een best groot huis, nog niet zo heel lang geleden gebouwd zo te zien, maar niet al te modern. 'Cool huis' merk ik op. Harry glimlacht en maakt de deur open met zijn sleutels. We stappen naar binnen en Harry doet zijn schoenen uit, dus ik volg zijn voorbeeld.

'We zijn alleen' zegt Harry als we stil staan en ik om me heen kijk. Ik knik en bekijk de foto's aan de muur. Ik zie een jongere versie van Harry, met een wat ouder meisje er naast. Dat zal zijn zus, Gemma, wel zijn. Harry kijkt me vragend aan. 'Uh ja sorry' mompel ik en ik loop achter hem aan naar boven.

Harry ploft op zijn bed neer en likt zijn lip. Ik ben ook wel een beetje geil eerlijk gezegd. Ik ga naast hem liggen en we liggen nu met onze gezichten dicht bij elkaar. Harry schuift nog wat dichter bij.

'Ik had altijd een goede openingszin, maar die werkt nu niet meer' fluistert Harry. 'Welke?' Fluister ik terug. 'Ik heb geen openingszinnen, maar jij hebt een opening en ik heb zin' zegt hij sexy. Ik grijns 'ik heb toch ook een opening' zeg ik als ik een kusje op zijn lippen plant. 'Das waar' hijgt Harry en hij trekt me in een zoen.

Mijn buik ontploft meteen weer en het is het beste gevoel ooit, dit moeten we zo veel vaker doen. Ik zie dat Harry zijn ogen dicht heeft tijdens de zoen, dus doe ik dat ook.

Als we weer geen adem hebben trekken we terug. 'Fuck Tommo, je kan zo lekker zoenen' zegt Harry ineens. Ik voel me rood worden en krijg de neiging om mijn middelvinger op te steken maar in plaats daar van zeg ik: 'jij ook Styles'.

'Zou het lukken in een hoek van 90 graden?' Hijgt Harry als ik zijn broek los knoop. Ik grijns 'of course babe' antwoord ik. 'We moeten het natuurlijk wel een beetje wiskundig houden, zodat we niet helemaal liegen. Anders geloven ze ons niet, want jij kan echt niet liegen' zeg ik. Harry kijkt me beledigd aan en schud zijn hoofd. Ik grinnik 'is toch zo' mompel ik als ik zijn boxer naar beneden trek.

Zijn erectie is al aardig groot. 'Damn Harry' grijns ik. Harry grinnikt om mijn opmerking.

Toen gebeurde er iets wat je zelf wel kan bedenken hoop ik.

———————

Uh ja de naam van dit hfst...

Het is geen spellings fout, maar ik moest een wiskunde gerelateerde naam vinden en toen vond ik dit op het internet;

Het is geen spellings fout, maar ik moest een wiskunde gerelateerde naam vinden en toen vond ik dit op het internet;

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En omdat het ook een nummer van Harry is (dat wist je niet he?:)) leek me dat wel grappig

Ja

Leuk

Doei

Enemies ~ Larry Stylinson fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu