Harry pov
Na de nacht in de club zijn we best wel dronken weer naar huis gegaan. Ed was in een gigantische plas water gestapt onderweg naar huis, en daar hebben we wel een half uur lang om gelachen. Het was ook gewoon grappig.
Maar nu is het alweer maandag en het zijn 3 weken voor dat we onze eindexamens hebben. Ik moet echt beginnen met leren. Maar eerst moet ik weer eens saaie dag op school zitten. Gellukig zijn we om 12 uur al vrij omdat de Engels docent ziek is.
'Hee Harry' begroet Ed me als ik naast hem plof. 'Waddup' mompel ik als ik mijn boeken uit mijn tas haal. 'Niks eigenlijk' antwoord hij. Ik grinnik en zie Zayn voor ons gaan zitten. 'Wat is er?' Vraagt hij. 'Niks' antwoord ik gemeend. 'Sure' zegt Zayn en hij draait zo weer om om ook zijn boeken te pakken.
Ik hoor Niall's aanstekelijke lach naast me en zie Louis grinniken. Ik kan het niet laten om ook even te grinniken, Niall's lach is veel te aanstekelijk.
Na de eerste drie uur hebben we eindelijk pauze, ik ga dood van de honger. Ik eet mijn banaan en bestel een broodje gezond om ook te eten. Ik zie Louis een appel eten. Ineens komt er een gedacht in me om.
Misschien ben ik wel gay?
Nee, dat denk ik niet. Maar waarom voel ik anders niks als ik een meisje zoen? Ben ik verliefd op Louis. Dat is de domste erachter die ik ooit gedacht heb. Misschien ben ik gay, maar ik ben zeker niet verliefd op Louis Tomlinson.
Maar ik zou er toch ooit achter moeten komen. En als ik Ed of Zayn zoen, ga ik ook niks voelen. Ik kan ook moeilijk een random jongen gaan zoenen. Fuck hoe kom ik hier uit?!
Ik besluit gewoon tot na school af te wachten, en misschien dit hele gay gedoe nu nog niet uit de vinden. De laatste twee uren hebben we gym en we mogen er na meteen naar huis.
'Zullen we bij de meiden kijken?' Grapt David. Ik schud mijn hoofd 'sukkel' mompel ik. Uiteindelijk gaat niemand naar de meiden toe en beginnen we gewoon met gymen. We spelen trefbal. Typisch. Maar wel altijd leuk.
Ik krijg de bal van Zayn, die in mijn team zit gegooid en gooi hem door naar Liam, die ook bij mij in het team zit en in een mooie positie staat om Erik af te gooien.
Na een paar minuten zijn alleen ik en Zayn nog over van ons team. En van het andere team zijn alleen Louis en Marie nog over. Ik krijg de bal van Zayn en gooi soepel Marie af. Ze probeerde het nog te ontwijken, maar ik was te snel.
Nu is alleen Louis nog over. Hij pakt snel de twee ballen op, die allebei in zijn veld liggen. 'Kijk uit' gil ik als ik zie dat hij op Zayn mikt met zijn eerste bal. Zayn ontwijkt hem nog net en pakt de bal op. 'Ik wacht wel tot we die andere ook hebben' zegt hij, ik knik.
Louis gooit de andere bal richting mij, maar ik ontwijk hem en hij komt tegen de bank aan, waardoor hij tegen Zayn's rug aan komt. 'Ja je bent af!' Gilt Jamie, van het andere team op de bank zit. 'Wat?! Dat telt niet!' Schreeuwt Zayn terug en hij kijkt naar onze docent. 'Hij stuiterde niet, dus je bent af' zegt de docent schouderophalend. Zuchtend laat Zayn de bal vallen en loopt hij naar de bank.
Nu is het mij tegen Louis.
Ik pak de twee ballen en mik heb op Louis (uiteraard). Maar Louis ontwijkt ze makkelijk met zijn kleine slanke lijf. We hebben nu allebei een bal en ik gooi die van mij weer op hem. Die hem deze keer net niet raakt.
Na een tijdje zo door gegooid te hebben gooit Louis in eens een keihard bal richting mij. Hij raakt me op mijn 'gevoelige plekje daar onder' en ik ben af. Ik zak op mijn knieën van de pijn, die bal was echt hard tegen mijn bal (leuke woordgrap daar 🤩) .
'Ik hoor Louis een hand voor zijn mond slaan en naar me toe rennen. 'Gaat het?' Vraagt hij voorzichtig. Ik knik en probeer weer op te staan. Louis steekt zijn hand uit om me te helpen en ik pak hem dankbaar vast. 'Au' zeg ik grinnikend. 'Sorry man' zegt Louis pijnlijk, hij voelt zich duidelijk schuldig. 'Hey is al goed' antwoord ik.
'De les is afgelopen dames en heren!' Schreeuwt onze docent en alle kinderen rennen naar de kleedkamers. Ik en Louis lopen wat rustiger.
Als we binnen komen zijn er een paar jongens al weg, waarschijnlijk gaan ze naar de winkel of zo. Ik kleed me rustig om, want mijn vriend doet nog een beetje pijn. Louis gaat zo te zien ook niet zo snel, want we zijn uiteindelijk de laatste twee in de kleedkamer over.
Ik zie Louis zijn shirt over zijn hoofd trekken en zijn goddelijke sixpack bedekken. Ik strik snel mijn laatste veter en prop mijn spullen in mijn tas. Louis is ook klaar zo te zien en loopt richting de deur.
Ik heb in eens een verschrikkelijk slecht idee, maar ik denk er niet echt bij na. 'Wacht' zeg ik als Louis de deur open wil maken. Hij kijkt me vragend aan. Ik twijfel heel even, maar pak dan zijn hoofd in mijn handen en druk mijn lippen op de zijne. Meteen ontploft er een atoombom van vlinders in mijn buik en krijg ik kippenvel over mijn hele lichaam.
Louis trekt niet echt terug, dus ik denk dat hij het ok vind? Dan trek ik terug omdat hij adem op is.
'Wat de fuck Styles?' Vraagt hij verbaasd. Ik bedenk me wat de fuck ik net gedaan heb en hoe goed je voelde. 'Ah fuck' mompel ik en ik ren naar mijn fiets en rijd zo snel mogelijk naar huis.
JE LEEST
Enemies ~ Larry Stylinson fanfiction
Fanfic⚠️grof taalgebruik en/of scheldwoorden⚠️ Harry and Louis zijn alles behalve vrienden in dit verhaal, maar zal dat altijd zo blijven? Ome direction bestaat niet, ze zijn wel bevriend Started 26-05-2021