Louis pov
'GEEF TERUGG' gilt Niall door het hutje. 'Wat de fuck' mompel ik. Het is 8 uur 's ochtends en Niall loopt te gillen door het huisje. Ik gooi mijn kussen tegen Niall's hoofd aan en hij kijkt me boos aan. 'Liam heeft mijn zak snoep afgepakt' zeurt hij. 'Ja dan hoef je nog steeds niet om 8 uur in de ochtend iedereen wakker te schreeuwen' zeg ik vermoeiend.
'We moeten toch over een half uur ontbijten, dus wat maakt het uit' zegt hij en hij gaat dan verder met zijn snoep proberen terug te krijgen van Liam, die door probeert te slapen met Niall's snoep als knuffel.
Ik kan nu toch niet meer slapen omdat ik mijn kussen naar Niall heb gegooid, dus ik gooi mijn benen over de rand van het bed en sta op om mijn kussen weer te pakken en me klaar te maken voor vandaag. (Langste zin ooit lol)
Na dat ik gedouched heb en schone kleren aan heb gedaan zitten we met zijn allen aan de drie lange tafels in het hoofdgebouw. Harry en zijn vrienden slaan met hun bestek op tafel en schreeuwen dat ze honger hebben. Ze zijn echt raar.
Dan mogen we eindelijk eten en vallen we meteen aan. Ik pak een boterham en begin er boter op te smeren. Na het ontbijt hebben we een half uur vrij en daarna moeten we ons weer verzamelen voor het hoofdgebouw.
'We splitsen ons op in twee groepen en gaan dan met twee kleine busjes naar een midgetgolfbaan' schreeuwt meneer Vermeulen. Al snel is duidelijk dat de jongens in een bus gaan en de meisjes in de andere bus gaan.
Ik trek Niall zo snel mogelijk naar twee stoelen, zodat ik niet weer alleen bij Harry hoef te zitten. Liam kijkt ons boos aan en loopt dan grinnikend naar Erik, naast wie hij gaat zitten.
De busrit is best saai, iedereen praat een beetje met elkaar en Niall praat de hele tijd over hoe goed hij is in golf en hoe hard hij ons gaat verslaan. Het duurt dan ook nog eens een uur rijden.
Als we eindelijk bij de golfbaan aangekomen zijn krijgen we allemaal een golfclub en per groepje van drie een balletje. Harry stoot me aan en doet net of hij zijn golfclub in mijn gezicht slaat. Ik kijk hem vragend aan en haal mijn schouders op.
Liam, Niall en ik beginnen bij de eerste baan. We moeten onze punten op een blaadje bijhouden, je krijgt een punt voor elke keer dat je moet 'slaan' met de golfclub, tot dat hij in het gaatje zit. Het gaat er dus om wie de minste punten heeft.
Liam gaat als eerste en het lukt hem in 2 keer. Niall haalt een hole in one en ik doe het ook in 2 keer.
Harry, Zayn en Ed zijn het groepje voor ons en ze doen er ontzettend lang over, waardoor hij erg lang moeten wachten tot we verder kunnen.
Na alle 12 banen gedaan te hebben, heeft Niall
43, Liam 57 en ik 58 punten. Niall heeft van onze groep dus gewonnen. Van de hele klas heeft Niall trouwens ook gewonnen. En Harry heeft verloren, met 68 punten. Hij deed ook niet echt zijn best volgens mij.De rest van de middag hebben we nog gevoetbald en slagveld gespeeld. In de avond zaten we met zijn allen rond het kampvuur en speelde Niall liedjes op zijn gitaar waar wij mee zongen. Harry vertelde nog een aantal hele slechte grappen waar we stiekem wel om moesten lachen omdat ze zo slecht waren en Jamie vertelde een horrorverhaal.
Rond 1 uur 's nachts moesten we toch echt gaan slapen en vertrokken we allemaal naar onze hutten. Morgen zouden we de hele dag gaan raften door een wilde rivier, dus we moesten niet nog te lang kloten in onze hutten.
~
We zijn net naar de raftlocatie gereden en krijgen nu onze uitrusting. Oftewel onze boten en reddingsvesten. Het blijkt dat het tweepersoons raftboten zijn en Niall en Liam elkaar al hebben geclaimed. Nu moet ik dus met iemand anders.
'Meneer ik ben nog alleen' zeg ik terwijl ik mijn hand opsteek. Ik kijk om me heen of er nog iemand anders alleen is, maar zie alleen maar groepjes van twee staan. 'Ik ook' zucht iemand achter me. Ik draai me om en zie Harry staan. 'Ah fuck nee' mompel ik. Harry haalt zijn schouders op en trekt ook een moeilijk gezicht.
'Fine' zucht ik.
——————-
De titels van de hoofdstukken gaan btw echt helemaal nergens over, ik kies gwoon een random ✨cool✨ woord
JE LEEST
Enemies ~ Larry Stylinson fanfiction
Fanfiction⚠️grof taalgebruik en/of scheldwoorden⚠️ Harry and Louis zijn alles behalve vrienden in dit verhaal, maar zal dat altijd zo blijven? Ome direction bestaat niet, ze zijn wel bevriend Started 26-05-2021