Rozdział IX

289 10 1
                                    

        Lady in Grey spodziewała się najgorszego. Jej obecne życie opierało się przede wszystkim na strachu. Strachu, że nie zdąży pomścić swojego brata Bilbo, który został w bestialski sposób zabity przez jej największego wroga. Mimo swojej potęgi uzyskanej w wyniku transformacji, nie wyzbyła się uczuć. Każdy dzień wiązał się dla niej z obrzydzeniem do samej siebie, tęskniła za swoją ludzką formą. Jej nieprzeciętna inteligencja podpowiedziała, że powinna przeobrazić się w najpiękniejszą istotę jaką znała Michaela Spidera. Mistyczne stworzenie stało w lustrze i z zadowoleniem oblizało usta.
  - To tak jest być tobą Michaelu. - roześmiała się Lucy.
Nagle usłyszała pukanie. To dziwne, jej jedynymi znajomymi były jaszczury nieposiadające rąk, a jej przyjaciel Rafael jej naświetlany i przygotowywany do ataku na Chrisa w specjalnym pomieszczeniu.
Kto chciałby odwiedzić te stworzenie?  

            
To był ten dzień. Chris Wu nareszcie zaplanował morderstwo perfekcyjne. Ludzie z samochodem, przygotowana wanna z kwasem do rozpuszczenia ciała, dwadzieścia broni za paskiem, i naturalnie pewność siebie. Wszystko było dopięte na ostatni guzik. To był dzień, kiedy Chris Wu osiągnie ostateczne zwycięstwo nad Lady in Grey.
Kiedy jego prywatny kierowca skierował się w stronę ogromnego pałacu Lucy Montgomery, myśli Chrisa mimowolnie zaczęły odpływać. Kiedy to się zaczęło? Ta wielka nienawiść między nim a Lucy. Pamiętał jeszcze czasy, kiedy pijani włamywali się do szkoły, żeby opróżniać automaty z mleka. Pewnego razu nasikali nawet na dywan dyrektorki. A teraz, kilka lat później, był w drodze do jej pałacu z naładowanym shotgunem.
Naturalnie nie pozwolił, by jakakolwiek myśl stanęła między nim a jego celem. Kiedy tylko wysiadł z samochodu przed gigantyczną, gotycką bazą Lady, w jego głowie została tylko żądza krwi. Był gotowy strzelić w momencie, kiedy zobaczy przed sobą jej twarz. A jednak to nie Lady in Grey otworzyła mu drzwi do pałacu. Przed nim, z nieco zdezorientowaną miną, stał Michael Spider w całej okazałości.

AddictedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz