Capitolul 2

75 8 0
                                    

     A trecut o saptamana de cand eu si Demi nu am mai vorbit. Ma simteam groaznic pentru ce se intamplase in acea seara!! Am sunat.o de un milion de ori!! I.am lasat sute de mesaje vocale!! Era luni, mai exact ora 12, cand m.am decis sa merg in fata casei ei cu un buchet de flori si sa.mi cer scuze. Si asa am si facut!!

   ◆In fata casei ei◆

   I.am cumparat un buchet de trandafii rosii, 100. Am sunat la sonerie si m.am indepartat de usa ajungand pe peluza verde. Usa s.a deschis. Nu era Demi!! Era... era Logan!!

-Unde e Demi?? L.am intrebat furios!!

-E sus. Eu am coborat jos la bucatarie sa prepar micul-dejun si am auzit soneria...
-De asta nu m.a sunat??  V.ati impacat??
-Asa se pare!!
-Nu.mi vine sa cred!!
    M.am dus furios spre el si l.am lovit cu toata forta in fata!!

-Auu!! Am exclamat eu. Ai un maxilar foarte tare!! Mana mea!!
    Logan era jos pentru o secunda,dar s.a ridicat repede!! Ca si cum nimic nu s.ar fi intamplat.A venit spre mine si mi.a spus:

-Nu te.ai schimbat deloc, frate!! De asta s.a destramat trupa!! Din cauza ta si a fitelor tale!! De asta nu te.am sunat!! Si nici ea nu o va face!! M.ai bine pleaca si continuati viata ta de vedeta infumurata!!
-Bine!! Plec!!
     Si am plecat!! Nu stiu cum am putut conduce atat de furios!! M.am oprit la primul magazin si mi.am cumparat o sticla de Jack Daniels si una de votca!! M.am asezat pe trotuar si am deschis sticla de Jack. Dar nu am putut sa beau!! Am arucat sticla. S.a spart in mii de cioburi ca si inima mea!! Nu ma puteam gandi decat la seara aceea!! Era asa de suparata cand l.a vazut, iar acum sunt impreuna din nou?? Nu m.ai stia ce sa fac!! Am aruncat si cealalta sticla!! M.am dus spre masina si mi.a spus: Asta o sa fac si eu!! Am sa o ignor!! Si o sa ma opun semtimentelor mele!!
   ◆Acasa◆

Am ajuns intr.un sfarsit acasa!! Mama era in bucatarie!! M.am dus la ea. S.a speriat cand mi.a vazut mana plina de sange. -Ce s.a intamplat?? M.a intrebat lasand  cutitul pe blatul de bucatarie.

    A mers spre frigider si a scos o punga cu gheata.

-Nu s.a intamplat nimic!! I.am dat ceea ce merita!!
-Cui?? Pe cine ai lovit??
-Logan...
-De ce?? Erati cei mai buni prieteni, iar acum va luati la bataie??
-S.a impacat cu Demi dupa ce a fost plecat atat timp!! Dupa ce a inselat.o!! Eu chiar o iubesc!! Dar ea se intoarce la el?? Care o foloseste??
-Dragostea e oarba uneori!!
-Asta nu e dragoste!! Am luat gheata si am plecat im camera mea. Am inceput sa plang gandindu.ma ea!!

   

De ce trebuie Kendall sa sufere atat?? Oare Demi isi va da seama ca Logan ii face rau??

Say something!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum