Capitolul 2-Demi povesteste

75 8 0
                                    

   Trecuse o saptamana de cand nu mai vorbisem cu Kendall!! Imi pierdusem telefonul!! Eu, mama, sora mea si tata am decis sa ne mutam intr.un apartament din centru. Mama a venit in camera mea si mi.a spus:

-Casa noastra a fost cumparata!! imi spune mama fericita.
-Ieeii!!
-Ghii cine a cumparat.o??
-Nu stiu!! Stii ca nu imi plac jocurile de genul!!
-Okay, iti spun. Logan a cumparat casa.... nu fi furioasa!!
-Nu sunt!! Nu am nimic cu el!!
-Okay!! Ma duc la bucatarie sa prepar pranzul.
    M.a sarutat pe frunte si a iesit inchizand usa in urma ei. Am luat telefonul de pe biroul plin cu carti si i.am trimis un mesaj lui Taylor rugand.o sa.mi dea numarul lui Kendall. Evident ca nu.l mai aveam, deoarece imi pierdusem telefonul cu 5 zile in urma!! Am facut rost de numarul lui!! Ieeiii!! Am spus si l.am sunat:
-Heey, Kendall sunt eu, Demi!! Am spus eu fericita.

-De ce??  De ce m.ai facut sa.mi deschid sufletul in fata ta?? Iar tu l.ai folosit ca pe un servetel?? De ce te.ai impacat cu Logan dupa seara aia??
-Poftim ?? Eu si cu Logan?? Din nou impreuna?? In niciun caz!!
-Am fost azi l.a tine acasa si ghici cine a raspuns la usa?? Logan!! Da chiar el!! Mi.a spus ca v.ati impacat si ca nu ma vei suna niciodata!!
-Nuu!! E o neintelegere!!
-Singura neintelegere e:  de ce ma faci sa sufar?? Si mi.a inchis telefonul dupa ce un scancet i.a scapat de printre dinti!!

      Nu stiam ce sa mai cred!! M.am urcat in masina si am mers la casa cea veche.

   ◆Casa lui Logan◆

   Logan era pe peluza verde cu Carlos si James. M.am indreptat spre el si i.am spus:
-Ce ma bucur ca esti aici!!
-Chiar iubito?? Mi.a raspuns, afisandu.mi un zambet fals!!

-Da!! Am venit sa.ti dau ceea ce meriti!!
   M.am apropiat de el si i.am dau un pumn fix in nas!! Nu pot sa cred ca am tintit atat de bine!!

-Woow!! A exclamat James vazandu.l pe Logan intins pe peluza sangerand!!

-Asta e pentru faptul ca ma faci sa sufar atat de mult!! I.am spus plangand in hohote.

-Asta a fost pentru Kendall?? M.a intrebat el razand!!

-Da!! Lasa.ne sa fim fericiti!!
-Nu o sa ai parte de multa fericire alaturi de Kendall!! Mi.a spus razand ca un ipocrit!!

     Am plecat fara sa ma uit in urma!!Am condus ca o maniaca pana la casa lui Kendall.

    ◆Casa lui Kendall◆

  Am batut la usa iar mama lui mi.a raspuns:

-Demii!! Ce mult ma bucur sa te vad!! Eu acum plecam la piata. Kendall e in camera lui. M.a indrumat aratandu.mi o usa de la capatul holului.

-Multumesc!! Distractie placuta la cumparaturi!!
-Multumesc. Sper sa va rezolvati toate problemele. Sunteti minunati impreuna.
-Si eu sper!!
    A plecat si am ramas singura in holul lung. Am mers in camera lui. Statea intins pe spate si a tresarit cand a auzit usa scartaind.

-Sunt eu!! I.am spus facand un pas in fata si inchizand usa in urma mea.

-Ce cauti aici?? M.a intrebat fara sa stie ca pe fata lui se mai prelinse o ultima lacrima!!

-Am venit sa lamurim lucrurile!! Eu si Logan nu ne.am impacat!!
-Atunci ce cauta in casa ta??
-Eu si familia mea ne.am mutat intr.un apartament din centru!! El ne.a cumparat casa cea veche.
-De ce nu mi.ai raspuns la telefon?? La mesaje??
-Pai, a2a zis mi.am pierdut telefonul in timp ce eram ocupata cu mutatul!!
-Am crezut ca v.ati impacat!!
-Niciodata!!
      Am facut doi pasi in spate si am inchis usa cu cheia si m.am indreptat spre el cu pasi timizi si cu pricirea in pamant. M.a mangaiat pe fata si m.a sarutat incet. Ne.am imdreptat spre patul lui plin cu perne unde m.am facut comoda cand el s.a ridicat deasupra mea. Mi.a dat tricoul jos in timp ce eu i.l.am dat jos pe al lui. Ma saruta pe gat iar in urmatoarea secunda a ajuns jos pe  abdomenul meu ferm. Am renuntat usor la haine.

-Ma bucur ca ne.am impacat!! I.am spus eu, in timp cei muscam buza de jos.

-Sa fim asa mereu. La fel de fericiti si mai ales, impreuna!!
    Mi.am pus capul pe abdomenul sau bine facut si am adormit ascultandu.i bataile inimi care se incovoiau cu respiratia lui usoara, pornind in acelasi timp si oprinduse la fiecare 5 secunde pentru o mica pauza. M.am cufundat intr.un somn dulce si nu m.am mai trezit pana ce razele soarelui m.au facut sa deschid ochii si sa remarc ca Kendall se juca in parul meu.

 
Se pare ca totul s.a terminat cu bine!! Oare asa va fi pana la sfarsit?? Oare Logan va mai interveni?? Capitolul 3 maine.

Say something!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum