Cand m.am intors era mama.
-Unde ai fost?? Te.am cautat peste tot.
-Hmmm.... am avut putina treaba.
-De ce esti asa de ciufulit??
-Poftim?? Am intrebat.o in timp ce bea din pahar.
-Unde ai fost??
-Pana in camera mea.
-Si cum ai reusit sa faci ca sa arati in halul asta?? M.a intrebat ea in timp ce.mi aranja parul.
-Nimic... adica am cautat si... a cazut o cutie... da si...
-Nu mai minti!! Daca nu vrei sa.mi spui nu.mi spune!!
-Okay... merci mama. Am sarutat.o pe obraz si am plecat in casa.
M.am dus in camera mea si mi.am verificat mail.urile. Am gasit unul de la Demi. L.am deschis si l.am citit.
Buna Kendall, imi pare foarte rau ca am plecat fara sa te anunt!! Stiu ca am gresit. Ma voi intoarce in o luna. Sper ca ma poti ierta. Am incercat sa te sun... dar nu mi.ai raspuns!! Chiar imi pare rau si as vrea ca relatia noastra sa continue!!
Semnat Demi.
Care relatie?? M.am intrebat pe mine insumi. Ceea ce noi avem nu se poate numi o relatie!! O iubesc!! Dar pentru ce mi.a facut mi.as dori sa o urasc!! Dar nu pot!!
M.am ridicat de pe scaun si m.am intins pe pat. Intr.un sfarsit am adormit.
◆Peste o luna◆
A venit si ziua in care Demi se intorcea din turneu. Nu eram chiar asa de fericit, dar totusi am mers la aeroport!! Am vazut.o cand venea spre mine dar nu am facut nicio miscare. A venit spre mine si m.a imbratisat. S.a apropiat sa ma sarute, dar Adam i.a spus:
-Vino iubito!! Sa plecam odata de aici.
-Nu sunt iubita ta. I.a spus Demi sarutandu.ma.
-Paparatzy sunt aici.
Nu i.a mai raspuns deoarece era prea ocupata cu sarutul meu!!
-Demi!! A tipat Adam.
-Las.o in pace!! I.am spus eu dand.o pe Demi la o parte.
-Nu inteleg cine esti tu?? Eu sunt iubitul ei, nu tu!!
-Nu, nu esti!!
-Ba da!! Eu am fost cu ea in turneu, iar copilul este al meu.
-Copilul?? Care copil??
Cand m.am intors spre ea mi.a spus:
-Nu stiu al cui este!! Dar sigur nu il voi pastra!! Am vrut sa discutam despre asta.
-Nu.mi vine sa cred!!
-Nu imi pasa despre acest copil!! Tot ce pot sa.ti spun e ca maine nu va mai fi!!
Nu stiam ce sa spun. Si fara sa complic situatia am spus:
-E problema ta!! Al meu nu are cum sa fie!! Si am plecat trecand prin multimea de paparatzy!!Kendall are un copil?? Sau este al lui Adam?? Va face Demi un avort pentru a.si salva cariera si reputatia??
CITEȘTI
Say something!!
RomanceDemi si Kendall sunt doi indragostiti care isi marturisesc sentimentele crezand ca vor avea parte de multa fericire. Dar se pare ca dragostea nu e asa se usoara!! Se vor pune fata in fata cu multe aventuri ascunse si multe minciuni. Niciunul nu e si...