Capitolul 5

77 6 0
                                    

-Imi pare foarte rau!! I.am spus acelei fete in timp ce ii intindeam mana, ca sa se ridice.
-Nu face nimic. Mi.a spus ea in timp ce isi scutura  hainele de praf.
-Apropo, eu sunt Kendall.
-Eu sunt Alison. Imi pare bine.
-Si mie.
-Vino sa bem ceva.
-Okay...
     Am mers spre standul cu bauturi si am luat fiecare cate un pahar de vin alb, si ne.am plimbat prin cartier.
-Si... spune.mi cate ceva despre tine...
-Pai, nu sunt multe de spus. Tocmai m.am mutat aici din Rosewood.
-Woow... am fost intr.o mini-vacanta acolo. Dragut locul.
-Nu e chiar asa cum pare.
-Okay. Daca spui tu.
-Randul tau.
-Pai... sunt cantaret, am facut parte dintr.o trupa si acum fac parte din alta. Am o "relatie" complicata.
-De ce e complicata??
-Fata pe care o iubesc dispare din viata mea si se intoarce cand vrea ea!!
-Cum dispare??
-Pai de fiecare data cand suntem fericiti pleaca si se intoarce peste o saptamana, de data asta nu stiu daca se mai intoarce...
-Pacat!! Pari un baiat foarte dragut.
-Si tu.
      S.a apropiat de mine si m.a sarutat. Din instinct i.am raspuns sarutului. Nu stiu cum am ajuns in camera ei. Stiam ca ceea ce fac e gresit dar nu.i puteam rezista. Era atat de frumoasa si pentru un minut ma facut sa uit de Demi si chiar a meritat. Alison a gemut de placere si m.a facut sa ma simt usurat. Dupa ce am terminat de "discutat" m.am imbracat si am iesit pe usa din spate fara ca sa ma vada cineva!! Se inserase iar petrecerea din cartier era in toi. Mama m.a vazut si a venit si m.a luat de mana bagandu.ma in ringul de dans. Pot spune ca m.am distrat, dar bautura m.a facut sa ma gandesc la Alison ca la o greseala. Iar la Demi ca o prostie pe care nu o voi mai repeta niciodata. Nu mai meritam sa sufar. Asta credeam eu!!
     Pentru prima data nu.mi pasa de Demi. Eram convins ca o uitasem. Pana cand am simtit o mana pe umarul drept. M.am intors si am vazut.o pe...
 
Oare cine ii va strica buna dispozitie a lui Kendall?? Asta veti afla maine!!

Say something!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum