Pahare goale, haine la intamplare, pachetul de tigari al lui Alison, erau aruncate pe podea. Din bucatarie se auzea vocea lui Alison. Cu o tigara ,intre buzele ei rosii, si o cana de cafea statea pe un scaun in fata geamului.
-Ce s.a intamplat aseara?? Am intrebat eu nedumerit.
-O alta petrecere. A fost super.
-De ce ma doare capul??
-Pentru ca ai baut. Ai zacut pe podea toata ziua.
-Ar cam trebui sa strangem.
-Exact!! Mult noroc.
-Poftim?? Nu ai de gand sa ma ajuti??
-Nu. Trebuie sa ajung la un curs si nu am timp. Mi.a spus ea luandu.si geanta.
M.a sarutat grabita si a iesit pe usa spunand:
-Ai grija sa incui cand pleci. Si a iesit in graba pe usa.
Am aruncat o privire spre pachetul de tigari dar mi.am spus: Nu multumesc!! Si mi.am ridicat tricoul cu Nirvana de pe podea.
Am aranjat totul, mi.am baut cafeaua si am plecat. Nu stiam unde, dar mi.am luat cheile si am iesit pe usa albastra a apartamentului. M.am gandit ca ar fi cazul sa ii fac o vizita mamei.
Am pornit radioul masinii in timp ce asteptam la semafor. Trecusera cam 4 ani de cand nu.mi mai vazusem copilul. Am fost foarte ocupat!! Am scos doua albume noi, am avut trei tururi internationale si ma pregatesc pentru inca unul!! Nu m.am casatorit si nu cred ca voi mai sta mult asa. Dupa ce am trecut de semafor m.am oprit in fata unui magazin. Am deschis pirtiera si am pasit pe trotuarul din fata magazinului. Am inchis masina si m.am intors. Un baietel cu parul tuns destul de scurt si cu ochii verzi statea in fata mea.
-Te stiu!! Mi.a spus baietelul aratand cu degetul spre mine.
-Chiar?? Am intrebat curios
-Da. Mama mi.a spus despre dumneavoastra.
-Dumneavoastra?? Chiar atat de batrans sunt??
-Nu. Dar imi place sa fiu politicos.
-Cum te numesti, micule gentleman??
-Numele meu este Andrew.
-Ce nume frumos. Al meu este...
-Kendall!! A strigat baietelul terminand propozitia.
-Imi pare bine sa te cunosc. Am spus cu vocea tremuranda dandu.mi seama ca era chiar el!!
-Imi place foarte munca pe care o faceti. Sunteti un cantaret foarte bun.
-Multumesc.
-Cu placere. Ar cam trebui sa plec. La revedere. O zi buna. A spus foarte grabit si a plecat in partea dreapta a strazii.
-La revedere. Am spus foarte fericit.
Oare va afla Demi de intalnirea lor?? Cat de dragut din partea lui sa.i spuna asta tatalui sau, nestiind adevarul. Oare vor mai avea astfel de intalniri spontane si placute??
CITEȘTI
Say something!!
RomanceDemi si Kendall sunt doi indragostiti care isi marturisesc sentimentele crezand ca vor avea parte de multa fericire. Dar se pare ca dragostea nu e asa se usoara!! Se vor pune fata in fata cu multe aventuri ascunse si multe minciuni. Niciunul nu e si...