Capitolul 12

39 7 0
                                    

Eram in camera mea si imi a legeam o cravata din cele pe care mi le aduse Alison. Era atat de fericita ca vom merge impreuna.
-Kendaaall!! Se auzise din bucatarie.
-Daa??
-Unde esti?? M.a intrebase Alison.
-In dormitor. I.am spus eu.
Usa se deschise discret.
-Cum arat?? Am intrebat invartindu.ma cu fata spre usa.
Rasufrarea mi s.a taiat cand am vazut.o stand in pragul usii. Era imbracata intr.o rochie lunga, mulata pe corp, iar culoarea, cafenie, ii se asorta perfect cu ochii ei caprui-miere. Parul ei era ondulat si prins intr.un coc inprovizat de mama. Dar i.se potrivea perfect!!
-Wooow!! Am spus eu stand nemiscat cu fata spre ea.
-Prea extravagant?? M.a intrebat ea foarte interesata de parerea mea.
-Nuu!! Esti... esti perfecta!!
-Si tu arati minunat. Vino. Lasa.ma sa te ajut cu cravata.
Mi.am pus cravat si am spus:
-Sa mergem, o sa intarziem!!
-Okay.
Mi.am luat cheile si am privit in oglinda, Alison s.a apropiat de mine si si.a pus capul pe umarul meu zambind ca intr.o poza. Primul lucru care mi.a venit in minte a fost: Ma bucur ca am intalnit.o pe ea!!
-Sunteti foarte frumosi. Ne.a spus mama, privindu.ne cu lacrimi in ochi.
Alison s.a dus spre ea si a imbratisat.o si i.a spus:
-Ma bucur ca v.am cunoscut. Mi.as fi dorit ca si mama mea sa fie exact ca dumneavoastra.
-Imi pare rau pentru mama ta.
-E bine.
Am imbratisat.o si eu pe mama sarutand.o pe frunte si am iestit pe usa mergand spre masina. Pasii lui Alison se vedeau pe trotuarul luminat de lampioane.
Cand am ajuns in fata localului Alison mi.a spus:
-Esti okay??
-Da, de ce nu as fi??
-Okay. Sa mergem.
Cand am intrat un chelner ne.a cerut invitatia. I.am inmanat plicul albastru.
Cand am intrat pe usa am vazut.o pe Demi stand in mijlocul unor prieteni. I.am zarit ochii verzi ai baietelului. Apropiindu.ma si.a atintit privirea spre mine. Ochii lui verzi imi umblau prin minte. Ne.am apropiat de Demi si i.am spus:
-Felicitari.
-Multumesc. Faceti cunostinta cu Andrew.
Nu stiam ce sa spun!! Cand am auzit numele copilului, respiratia mi s.a taiat. Nu as fi crezut ca ii va pune numele pe care il poarta bunicul meu. Nu stiam de unde stia. Si apoi mi.am adus aminte: acum doi ani Logan, Demi si restul trupei au venit la inmormantarea bunicului meu, iar eu le.am spus ca daca voi avea un copil ii voi pune numele Andrew.
-Stiu la ce te gandesti!! La bunicul tau. Am vrut sa poarte si o parte din trecutul tau, nu doar din al nostru.
Mi.a soptit Demi in urechea stanga. M.am indreptat spre masa unde ne.a indrumat chelnerul. Alison era deja la masa. Statea de vorba cu James despre cursele de masini. Cand Carlos si Alexa ne s.au alaturat la masa subiectul s.a schimbat in: Copii!! Se pare ca Alexa este insarcinata. Si ne.a rugat pe noi sa.i fim nasi copilului. Am acceptat cu cea mai mare placere. Alison s.a uitat spre mine si mi.a spus incet:
-Vreau sa dansez.
M.a luat de mana si m.a dus pe ringul de dans. Am inceput sa dansam, ea si.a pus capul pe umarul meu, facandu.ma sa.i simt inima batand aproape de a mea.
Oare Alison vrea si ea un copil?? Ii va spune lui Kendall?? Sau va astepta sa o ceara de sotie mai intai??

Say something!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum