Capitolul 10

50 7 0
                                    

      Cand am ajuns in fata casei lui Demi, se mutase in casa in care copilarise cu doua zile in urma, am vazut.o stand pe veranda din fata casei pe un leagan rosu.
    Am coborat din masina, iar Alison mi.a imbratisat mana cu mana ei calda. Demi s.a ridicat etalandu.si burtica mare si rotunda. Cand am vazut.o mi.a pierit orice fel de curaj. Nu pentru ca simteam ceva pentru ea ci pentru ca ma gandeam cum ii voi distruge viata copilului meu!!
-Buna. Ne.a salutat Demi ridicandu.se si apropiindu.se de noi.
-Buna. Am salutat.o eu cu vocea tremurandu.mi.
-Buna. A spus Alison foarte fericita. Ce burtica draguta. Iubesc copii. A spus ea radiind de fericire.
-Ai semnat formularul. M.a intrebat ea intinzand mana.
-Imi pare rau. Dar nu pot sa renunt la drepturile mele parintesti.
-Stiam ca nu o vei face!! Acum ce voi face eu?? Nu te.ai gandit la asta nu?? Ce va spune Adam cand copilul nostru il va intreba de ce nu seamana cu el??
-Avem o idee!! A spus Alison salvandu.ma.
-Nicio idee nu ma poate salva din incurcatura asta!!
-Ba da!! Cand copilul va face 12 ani trebuie sa.i spui ca Kendall este tatal lui adevarat. Iar daca el va dori sa.l intalneasca esti nevoita sa.l aduci sa.l cunoasca!!
-Ce?? Nu!! Nu sunt de acord!!
-Asta este dorinta lui, trebuie sa o respecti.
-Offf!! Okay!! Dar daca o sa.l intalnesti pe strada nu ai voie sa.i spui ca tu esti tatal lui!!
-Okay... Am spus eu uimit de felul in care Alison o induplecase pe Demi!!
-Acum va rog sa plecati!!
-O sa imi spui cand se va naste copilul, da??
-Da...
         Eram destul de fericit, deoarece urma sa.mi cunosc copilul, dar aveam de asteptat 12 ani.
    Cand am urcat in masina i.am spus lui Alison, care cauta un post radio potrivit pentru gusturile ei muzicale:
-Merci.
-Pentru ce?? M.a intrebat ea ridicandu.si privirea spre mine.
-Pentru ca ai facut.o pe Demi sa.mi accepte oferta!!
-As face orice pentru tine!!
-Si eu!!
-Acum... hmmm... sa mergem la o inghetata sa sarbatorim.
-Okay!!
       Am mers in parc si ne.am asezat pe o banca.
-Vreau sa scriu un cantec!!
-Despre ce?? M.a intrebat ea jucandu.se cu lingurita.
-Despre tine.
-Serios?? M.a intrebat ea sarutandu.ma dulce.
-Da. Acum hai sa mergem pana nu imi zboara inspiratia.
-Okay. Mi.a spus ea imbratisandu.mi mana cu ale ei.
      Woow!! Demi a acceptat oferta!! Oare Alison il va face pe Kendall sa uite de Demi si sa o ceara de sotie pe Alison??

-

Say something!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum