Ziua trecuta a fost acel tip de zi de care ma loveam merreu!! Incepe bine, sunt fericit si se sfarseste fiind trist si fara viata pe canapeaua din sufragerie mancand inghetata cu fulgi de ciocolata.
Azi era o zi ca toate celelalte!! Am inceput.o alergand, dupa-amiaza am luat pranzul cu Dustin si fratele meu Kevin. Dupa ce am luat pranzul am ajutat.o pe mama cu cumparaturile, se oferise sa pregateasca bufetul pentru petrecerea de duminica in cartier. Eu fiind voluntar, m.a trecut si pe mine pe lista comitetului de organizari. Am facut o lista destul de lunga, asa ca ne.a luat cam 3 ore pentru a face rost de toate ingredientele. Cand am terminat de facut cumparaturile am luat pungile si le.am asezat in masina. Am urcat la volan, am pornit masina si am iesit din parcare.
◆In masina◆
-Sa ascultam niste muzica!! Mi.a spus mama in timp ce pornea radioul.
-Imi e indiferent!!
-Muzica te face mereu sa te simti mai bine!!
Nu am mai spus nimic!! Mama a pornit radioul.
Sunt Danny Rock iar voi ascultati Rock News!! Lovaticilor luati loc!! Am o veste bomba pentru voi!! Daca sunteti in Europa sau in Asia in urmatoarele 2 luni o puteti vedea pe Demi Lovato in urmatoarele state: China, Londra, Japonia, Belgia, Franta, Germania, Rusia si Ungaria. Stiu, stiu va fi cel mai bun turneu din lume!! Va fi un concurs in urmatoarea ora!! Va trebui sa raspundeti la urmatoarea intrebare: Cine este iubitul lui Demi?? Va voi spune radpunsul peste fix o ora!! Ramaneti pe fir. Si acum sa ascultam o melodie foarte cunoscuta in America: Demi Lovato-Heart attack!!
Mama s.a aplecat sa inchida radioul dar eu am oprit.o spunandu.i:
-Nu!! E okay... I.am spus punandu.mi ochelarii de soare.
-Sa mergem la o inghetata!! Nu am mai mers de mult timp la o inghetata.
-Okay... I.am spus, cu vocea putin ragusita.
Dupa ce am mancat inghetata am urcat in masina si am pornit din nou radioul. Mama citea o revista, iar eu asteptam sa aud raspunsul intrebarii.
M.am intors cu raspunsul intrebarii. Dupa cum Mass-Media spune, se pare ca Demi a fost vazuta cu un nou baiat sarutanduse chiar in masina lui in fata cafenelei Strasbourg!! Dar coperta revistei Bravo spune altceva: se pare ca Demi este intr.o relatie cu nimeni altul decat Adam Levine, solistul trupei Maroon 5!!
Eram atat de obisnuit ca Demi sa ma surprinda intr.un mod atat de dureros si neobisnui de deranjant, incat nu am spus nimic!!Am inchis radioul continuandu.mi drumul drept spre casa. Cand am ajuns acasa am ajutat.o pe mama sa faca briosele si si salata de cartofi pentru marea petrecere de maine.
◆La petrecere◆
Era 5:70 cand mi.am luat camasa rosie cu patratele, tricoul meu preferat gri si blugii mei negri norocosi. Mi.am aranjat parul si mi.am luat tenesii mei verzi si am iesit din casa. In timp ce ma uitam dupa mama, m.am lovit din greseala de o fata.Oare se va indragosti Kendall de acea noua fata?? Va venii Demi inapoi, il va suna si.i va explica toata povestea?? Asta veti afla maine!!
CITEȘTI
Say something!!
RomanceDemi si Kendall sunt doi indragostiti care isi marturisesc sentimentele crezand ca vor avea parte de multa fericire. Dar se pare ca dragostea nu e asa se usoara!! Se vor pune fata in fata cu multe aventuri ascunse si multe minciuni. Niciunul nu e si...