Am fost destul de fericit in ultimul timp. Doi ani la rand Alison si cu mine ne.am simtit perfect. Doar plimbarile pe langa parcurile de joaca ma faceau sa vars cate o lacrimi. Cand treceam pe langa parcuri ma gandeam cum ar fi daca eu mi.as aduce copilul aici, nu Adam!! Sau ii vedeam fericiti stand pe o banca. Tot ce puteam face era sa arunc o privire, lacrima cazand si ascunzandu.se in pamant, si sa plec. Mereu ma gandeam cum ar fi sa ma duc spre ei si sa.mi iau copilul in brate si sa vad cum scacetul, tipic bebelusilor, se transforma intr.un zambet. Nu stiam daca puteam astepta inca 10 ani!! Asa ca intr.o zi m.am decis si m.am dus direct spre ei!!
-Buna!!
-Kendall!! Ce ma bucur sa te vad. Nu ne.am vazut de mult timp. Aproape in fiecare zi te vad trecand pe aici!! De ce nu vii sa ne saluti, niciodata?? A spus Demi.
-Pai... mi.ati spus sa astept!!
-Asta nu inseamna ca nu il poti vedea.
Mi.am atintit ochii asupra lui Andrew. Respiratia mi s.a oprit si am spus:
-Seamana izbitor cu tine!! A spus Demi uitandu.se la mine si la Andrew.
-Stiu.
Am stat 5 minute uitandu.ma la padurea verde din ochii lui, iar dupa am spus:
-Ne vedem...
Am pus copilul inapoi in carut si le.am spus:
-Eu trebuie sa plec!! A fost... mi.a placut sa vorbesc cu voi. Ne mai vedem!! Paa.
Nu am asteptat niciun "La revedere", am facut un pas inspate si am pecat cu pasi mari spre masina. Am urcat in masina si mi.am spus:
-Ce o sa.i spun atunci?? Daca acum nu pot sa.i spun nimic??
Am scos o foaie si un pix din geanta lui Alison, care era in masina, si am ineput sa sriu.
-Okay!! O sa pun asta aici!! Cu actele. Nu o voi pierde niciodata!!
Am asezat bine foaia si am pornit spre casa. Alison era in bucataria noului nostru apartament. Ne mutasem impreuna acum 3 luni. Mi.a zambit si m.a intrebat:
-Unde ai fost??
-In parc!!
-Fara mine?? A spus ea incercand sa para suparata.
-Da. M.am intalnit cu Demi, Adam si Andrew.
-Si??
-Si... l.am tinut in brate, pe Andrew. A fost...
-Magic??
-Da!! Nu credeam ca voi mai avea ocazia asta!!
-Dar se pare ca ai avut.o!!
-Da... Am spus eu destul de dezamagit!!
-Totul o sa fie bine!! Mi.a spus ea, facandu.mi cu ochiul.
M.am apropiat de ea si am sarutat.o pecrestetul capului. Si.a ridicat privirea sarutandu.ma pe buze.
Ce se va intampla cu acea foaie?? Va ajunge la destinatar??
CITEȘTI
Say something!!
RomanceDemi si Kendall sunt doi indragostiti care isi marturisesc sentimentele crezand ca vor avea parte de multa fericire. Dar se pare ca dragostea nu e asa se usoara!! Se vor pune fata in fata cu multe aventuri ascunse si multe minciuni. Niciunul nu e si...