Ma simteam foarte bine in prezenta lui Alison. Dar de fiecare data cand totul mergeam bine intervenea cineva sau ceva. De exemplu: Demi si formularulei tampit!!
Am mers acasa si am intrebat.o pe mama:
-Mama, se poate ca o fata, oarecare, sa ramana insarcinat?? Mama m.a privit mirata si cand a deschis gura sa spuna ceva, am intrerupt.o spunand repede:
-Deci. Demi a venit l.a o luna dupa ce noi am facut dragoste!! Este posibil sa fie copilul meu?? Nu are cum!! Am spus eu schimbandu.mi tonurile repred.
-Draga. Se poate. A facut avort??
-NU!! Mi.a dat un formular. Pentru renuntarea la drepturile mele parintesti. Si pentru darea lor lui Adam!!
-Deci tu esti tatal!!
-Oh Doamne!! Nu pot sa.mi las copilul in mainile altui am, pe care nici nu il cunosc cu adevarat!!
-Atunci, nu sema formularul!! Fa ce.ti spune inima.
-Dar nu pot avea un copil acum!! Sunt prea tanar!! Nu stiu sa cresc un copil!! Nu am o slujba stabila!!
-Draga. Gandeste.te bine. Si a iesit mama din camera ducandu.se spre usa din fata, cand a stigat: Kendall!! Alison e aici!! Eu plec la piata. Paa...
Alison a intrat in camera m.a sarutat si s.a asezat langa mine pe canapeaua din sufragerie.
-Unde te gandesti?? M.a intrebat ea uitandu.se in ochii mei si fixandu.ma cu privirea.
-Ma gandesc ce sa fac!!
-Nu semna formularul.
-De ce??
-Pentru ca atunci nu vei mai avea niciun drept sa.ti vezi copilul. O sa mergem chiar acum la Demi si ii vom spune: Atunci cand copilul va implini 12 ani este obligata sa.i spuna ca tu esti tata lui adevarat. Si ca daca vrea sa te cunoasca sa il aduca la tine!!
-E cea mai buna idee pe care am auzit.o in viata mea!! Meltumesc!! Nu m.as fi gandit la asa ceva in viata mea!!
-As face orice pentru tine.
-Si eu.
-Vroiam sa.ti spun ca m.ai facut foarte fericita in ultimul timp. Si... te iubesc!!
-Si eu!! I.am spus eu sarutand.o si luand.o in brate. Dar trebeuie sa mergem la Demi!!
-Okay.
Si am plecat repede spre masina. Eram foarte increzator in mine!! La fel si Alison...
Oare ce parere va avea Demi cand va auzi propunerea lor?? Va fi oare de acord?? Dar Adam??
CITEȘTI
Say something!!
RomanceDemi si Kendall sunt doi indragostiti care isi marturisesc sentimentele crezand ca vor avea parte de multa fericire. Dar se pare ca dragostea nu e asa se usoara!! Se vor pune fata in fata cu multe aventuri ascunse si multe minciuni. Niciunul nu e si...