-6.Bölüm-

483 27 1
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi kocaman ve muhteşem bir yatağın içinde buldum. Bulunduğum oda da en az yattığım yatak kadar güzeldi.
Dün gece neler oldu,nasıl bu yatağa geldim en ufak bir fikrim yoktu ama bunların hiçbirini düşünmek istemiyordum. Uzun zamandır ilk defa bu kadar rahat uyuyabilmiştim. Esneyerek o yumuşacık yataktan kalktım,üstümde bana bol ve uzun gelen gri bir pijama vardı. Dün gece tam olarak neler olduğunu merak etmeye başlamıştım. Acaba Utku neredeydi? Utku'yu bulabilmek için aşağı kata indim. Mutfaktan gelen sesleri duyup mutfağa girdim ve Utkuyla karşılaştım. "Günaydın prenses." diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu. "Günaydın." diye cevap verdim ve kahvaltıyı hazırlamasına yardım ettim. Kahvaltıda uzun uzun konuştuk. Evin ona ait olduğunu ve bir süredir bu evde yaşadığını söyledi. Kahvaltıdan sonra beni bara bırakıp işleri olduğunu söyleyip gitti. Bara girdiğimde Bartu'nun gelmiş olduğunu gördüm. Beklediğim gibi yanıma gelip "Hanımefendi nerelerdeydi merak ettik." diye sordu.
"Kusura bakmayın beyefendi sevgilimle birlikteydim haber veremedim." diye cevap verdim. Bu söylediğim çok ilgisini çekmiş olacak ki elindeki işini bırakıp bana dönerek; "Ne sevgilisi kızım dalga mı geçiyosun?" dedi.
"Neden dalga geçeyim? Çirkinlerin sevgilisi olamaz mı niye bu kadar şaşırdın anlayamadım." dedim ve güldüm.
"Aylin,o anlamda sormadığımı zaten biliyosun. Dün akşam çıktın gittin şimdi gelmiş sevgilimleydim diyosun. Bir gecede nasıl yapabildin yani bildiğim kadarıyla daha önce konuştuğun da yoktu. Kimmiş bu çocuk? Yoksa o geçende peşinden gittiğin züppe tipli çocuk mu?" diye sordu.
"Onun arkadaşı Utku, çok tatlı bir çocuk. İşleri olmasaydı gelecekti ama yoğun olduğu için beni bırakıp gitti. Akşamüstü gelebilirse tanıştırırım sizi. Ha bu arada, Ece buralara geldi mi?"
"Hiç görmedim.'' diye cevap verdi. Ardından işine döndü. Bende odama geçip üstümü değiştirip bara geri döndüm. Bar bugün pek dolu değildi. O yüzden fazla yorulmamıştım. Akşamüstü Ece bara geldi. İyi olup olmadığını sormak için yanına gittim. Beni görünce gülümseyerek kafasıyla oturmamı işaret etti. Karşısına oturup;''Nasılsın? Dün sabah uyandığımda gitmiştin. Doğru düzgün konuşamadık bile.'' dedim. ''Bazı işlerim vardı. Onları hallettim. Bugün de gelmeyecektim ama seni görmek için geldim. Sen nasılsın?'' diye sordu. ''İyiyim,dün akşam bir sevgilim oldu.'' dedim. Bu haberi duyar duymaz kalkıp yanıma gelerek sarıldı. Tam o sırada Utku bara girdi. ''İyi insan lafının üstüne gelirmiş.'' diyerek kafamla Utku'yu işaret ettim. Utku bizi görüp yanımıza geldi. Ece'yle Utku'yu tanıştırdıktan sonra işe geri dönmek için yanlarından ayrıldım. Bardaki işlerle uğraşırken Bartu yanıma gelerek; ''Kızım salak mısın? O kızla o çocuk yan yana bırakılır mı?'' dedi. ''Niye öyle dedin?'' diye sordum. ''Sen erkekleri bilmezsin. Bence fazla yalnız bırakma onları.'' dedi. ''Bartu saçmalıyosun. İşine baksana sen.'' deyip önüme döndüm. Ama Bartu'nun dedikleri aklıma takılmıştı. Acaba Ece ya da Utku öyle bir şey yapar mıydı? İkisini de doğru düzgün tanımıyordum. Bunları düşünürken oturdukları masaya doğru baktım. Yakışıklı muavin olayından sonra erkeklere pek güvenim kalmamıştı ama Utku öyle birine benzemiyordu ki. Bu düşünceleri kafamdan atıp işime devam ederken içeri Batu girdi. Ah,yakışıklı şey. Ne diyordum ben? Sevgilim varken bu çocuğa göz ucuyla bile bakmam doğru olmazdı. Hem de sevgilim onun en yakın arkadaşıyken. Batu,Utku ve Ece'yi görmemiş olacak ki bara doğru yaklaştı ve ''Naber? Utku'yla ilişkinizi duydum senin adına çok sevindim.'' diyerek salak salak sırıttı. ''Sağol,Utku sayesinde çok iyiyim. Senden naber?'' diye sordum. ''Her zamanki gibi işte, içecek bir şeyler versene. Bu arada sevgilin nerelerde,dikkat et de birileri kapmasın Utku çok çapkındır.'' dedi. Bunu söylemesi bana Bartu'nun söylediklerini hatırlattı ve kafamla Ece'yle Utku'nun oturduğu yeri işaret ettim. Batu kafasını çevirip baktı ve bana dönüp; ''Bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum.'' dedi. ''Ne var? İşlerim vardı ben de tanışmaları için baş başa bıraktım. Ece zaten öyle bir kız değil.'' diye cevap verdim. ''İyi de,onlar birbirlerini zaten tanıyolar.'' demesiyle kafamı kaldırıp ona salak salak bakmam bir oldu.

DEĞİŞEN HAYAT (YALNIZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin