+ YugBam +

746 15 24
                                    

⚠️BIZARR JELENET A LÁTHATÁRON⚠️

⛺Túra⛺

Y U G Y E O M


Mivel Bam imádja ha túrázni megyünk, úgy döntöttem hogy elviszem abba az erdőbe, ahova a gimis éveinkben jártunk ki. Nagyon szeretett ott lenni, hiszen sok pillangó és nyuszi volt a fák között megbújva. Nagyon nyugodt a hely, én pedig csakis ezért szerettem kimenni. Na meg, hogy csodálhassam a párom.

- Gyeom! - hallottam meg Bambam hangját. Kíváncsian mentem be a szobánkba, ahol Bam az ágyon fetreng és a plafont bámulja.

- Tessék, Bogyó... - ültem le mellé az ágy szélére.

- Unatkozom! - nyöszörgött. Elmosolyodtam édes szenvedésén, majd megszólaltam;

- Van kedved elmenni a gimis éveinkben sokat látogatott erdőbe? - kérdeztem, miközben pocijára simítottam.

- Ez csikis, Yu! - nevetett fel hangosan. - De egyébként igen, van. - mosolygott, miután abbahagytam "kínzását". Kezem levezettem combjára, s azt kezdtem el simogatni.

- Akkor készülődj, Picim! - hagytam magára őt egy szájra puszi és poci simi után.

***

Miután Bambam is elkészült, elindultunk. Amíg ő öltözött, addig én összepakoltam azokat a dolgokat, amik kellenek majd. Ezalatt értem; az óvszert, a telefonunk, és egy nyalókát. Az elsőnek említett dolgot azért tettem el, mert valamire készülök, míg az utóbbit csak előjátéknak. Tudom, beteg vagyok, de amíg Bamnek tetszik, addig nem hárítok.

- Gyeom! Mikor érünk oda? - kérdezte, mintha nem tudná. - Már fájnak a lábikóim... - biggyesztette le alsó ajkát.

- Jössz a hátamra, Bogyó? - kérdeztem mosolyogva.

- Igen, igen! - ugrándozott mellettem. Elé guggoltam, s miután felugrott a hátamra, combja alá nyúlva dobtam rajta egyet, hogy megtudjam tartani.

***

- Yu! Ott egy őzike, úristen! Ott egy pillangó! Gyeom! Gyeom! Gyeom! Nézd! Nagyon aranyos! - mutatott egy - éppen a virágon lévő - pillangóra boldogan.

- Látom, Szívem! Nem lenne kedved egy kis huncutkodáshoz? - kérdeztem, miközben mögé álltam, s dereka köré fontam karjaim.

- D... De az erdőben vagyunk, ahol... Bárki lehet... - vörösödött el. Magam felé fordítottam őt és ajkaira tapadtam. Fél szemmel kutatni kezdtem a hozzánk legközelebbi fa után. Miután megláttam, Bambamet afelé toltam, hogy ott folytathassuk tovább csókcsatánkat. - Yu... - suttogta ajkaimra.

- Mondd, Bam! - simiztem meg derekát egyik kezemmel. Tettemre megremegett, majd a bal zsebembe nyúlt. - Oh, nyalókázni szeretnél? - kérdeztem vigyorogva.

- I... Igen. - mondta, és kibontotta a kemény, pálcikás édességet. Pár perc nyalókázás után kezembe nyomta, majd megfordult, s letolta mindkét nadrágját.

- Azta kurva...

- Yu, a Bamiednek szüksége van egy kis törődésre! - szólalt meg szemtelenül, miközben bedőlt nekem és a fa törzsébe kapaszkodott. - Kérlek, Yuh! - nyögött fel, ahogy simogatni kezdte fenekét.

- Örömmel segítek, Baby! - morogtam, s már mögé is térdeltem. A nyalókát a jobb kezem mutató és hüvelykujja közé fogtam, a többi ujjamal pedig a fenekét tapogattam. Bal kezemen lévő végtagjaimat benyálaztam, majd a nyögdécselő szerelmem bejáratához vezettem. Rózsája körül még köröztem kicsit, s hirtelen felnyomtam neki a nyalókát.

- Ah! Ah nyalókám! - nyögött fel hangosabban.

- Hé! Ne sajnáld már azt a szart! Örülj neki, hogy most az okoz neked éppenséggel örömöt! - csaptam rá fenekére.

- Jól van, nah! - sóhajtott egyet. - Csinálj más valamit, Gyeomh! - nyöszörgött. Kivettem belőle a nyalókát, és miután azt eldobtam valamerre, belenyaltam Bambambe. - Woah! Még! - nyomta jobban fenekébe a fejemet.

- Legyél türelmes! - vettem el kezét a fejemről, s felálltam. - És most nyálazd be az ujjaim! - tettem szája elé két ujjam. Miután eléggé nyálasak lettek az ujjaim, bejáratához illesztettem őket, s párszor köröztem rózsáján, hogy ellazuljon. Ezután feldugtam neki az elsőt, és a nadrágjaimat is leszenvedtem magamról a bokámig. Egy kézzel kicsit nehéz volt, de megoldottam.

- Elégh! - nyögött egy kisebbet, amikor eltaláltam prosztatáját. - Leszarom ha fáj, érezni akarlak! - erről beszéltem. Kis vadmacska. Nem szarakodva felhúztam az óvszert, s betoltam magam páromba. - Ezazh! Oh, bassza meg! - sóhajtott, amint mozogni kezdtem benne.

- Halkan, Bogyóm! Meghallanak a túrázók, nézd csak! - mutattam egy irányba - remegve az ingerektől -, ahol két ember, és egy gyermek sétált. A "zörgésre" mindannyian a mi irányunkba néztek, s a kisfiú még futni is kezdett a fa felé, ahol mi bújkáltunk.

- ŐZIKÉÉÉK! - mikor már majdnem ideért a szülei utána futottak, majd ránk kacsintva takarták el a kisgyerek szemét, s indultak el a másik irányba. Nem törődve azzal, hogy nem szóltak be, gyorsabban kezdtem mozogni Bamieben, mert éreztem, hogy már mindketten közel járunk.

- Yugih! Lassíts! - mondta halkan, én pedig eleget téve kérésének; lassítottam.

- Baj van vagy fájt? - suttogtam fülébe kérdésem, miközben lassan mozogtam benne, s derekát simogattam.

- Semelyikh, csak szeretnémh, hah ah szádba mehetnék elh! - mondta nehezen. Mosolyogva pusziltam tarkójára, majd - gyorsítva a tempómon - az óvszerbe élveztem. Ahogy magam felé fordítottam páromat, elé guggoltam s tagját megfogva számba vettem azt. Majd aztán torkomra engedve őt néztem fel szemeibe. Hajamba markolt, miközben összegörnyedve adta át magát az orgazmusnak. Lenyeltem nedvét és miután felhúztam magamra nadrágjaim, felálltam, s megkönnyebbülve öleltem magamhoz Bambam apró testét. - Köszönöm, Yugi! - döntötte fejét nyakamba. Hajába pusziltam, s még egy kicsit így álltunk. Amint meghallottam hogy elszundított a vállamon, valahogy felszenvedtem rá mindkettő nadrágját, s ölembe kapva őt indultam vele haza.

------------
remélem, tetszett, és köszönöm az ötletet! 💞
mybaekbby

☆ moonshot || kpop shotsWhere stories live. Discover now