🌃Naughty night club🌃
F E L I X
Kicsit kezdek aggódni Jisung miatt, ugyanis már jó pár perce csak maga elé néz és láthatóan töri valamin a fejét. Egy tíz perc még van a szünetemig, így nem tudok lemenni hozzá csak akkor, ha pénzt dob fel nekem.
- Ez az, baby! Nyomjad! - kiáltotta előttem egy kanos fasz, mire valaki egy hatalmas pénzköteget dobott fel a színpadra. Kikerekedett szemekkel néztem Jisungra, aki mérgesen bámulta az említett faszit, majd megfogta a kezemet és lehúzott a színpadról.
- Sungie.. Nincs semmi baj, ez ilyen. - állítottam meg őt, ugyanis már ment volna a privát szobák felé.
- Ki mondta hogy azért dobtam fel pénzt, hogy lehozzalak onnan a pasas miatt? - kérdezte ködös tekintettel a szemembe nézve.
- Jisung... Menj haza, nagyon részeg vagy! - mondtam, majd megfogtam a vállait.
- Még csak most jöttünk! Az egy dolog hogy részeg vagyok, de maradni akarok! Miattad van. - mutatott le ágyékára hisztizve.
- Tudod, hogy én csak táncolok az embereknek vagy lemegyek eléjük és külön rázom nekik a seggem, mert feldobják a rohadt sok pénzt a színpadra. Direkt szóltam a főnökömnek, hogy csak táncolnom kelljen. - sóhajtottam. Ez a gyerek részegen egyre rosszabb...
- Leszarom. Szüneted van, szóval jössz velem hátra! - nyafogta, majd a csuklómra fogott és megint húzni kezdett a privát szobák felé. Ebből baj lesz... - Ah, annyira jól nézel ki.. - motyogta a nyakamnál amit csókolgatni kezdett ahogy beértünk az egyik üres szobába és bezárta utánunk az ajtót.
- Jisung... - próbáltam megszólalni, de nem hagyta.
- Shhh.. - tette ujját a számra. - Nem beszélsz csak akkor, ha kérdezek valamit! Ja meg, engedd ki a hangod amennyire csak tudod! - vigyorgott, majd visszahajolt a nyakamra.
- Sung, kérlek... Én ezt nem akarom! - tiltakoztam, bár felesleges volt... Túl régen értek hozzám így és már amúgy is felizgatott a nyakam ingerlésével.
- Shh! Mondtam valamit, nem?! Te pedig itt dolgozó vagy, szóval hajlandónak kell lenned megtenni mindent, amit csak mondok. - puszilt az orromra.
- Jisung, legjobb barátok vagyunk... Nem tekinthetsz egy szajhának... - mondtam halkan.
- Na, és? Ha tudnád hogy mióta gondolok rád többként, mint egy egyszerű barátra... - horkantott fel, majd újra a nyakamhoz hajolt és megszívta a bőrömet.
Halkan felsóhajtottam a hirtelen jött tette miatt. Bevallom, már egy jó ideje azon kapom magamat, hogy többet gondolok rá és legtöbbször nem is figyelek oda a dolgomra, mert Jisung jut az eszembe. Most nem tudom, hogy hogyan érzek...
- Jisung... - szólítottam meg egy kisebbet nyögve, mert újra megszívta érzékeny bőrömet. - Én... Lehet hogy még nem állok készen erre... - vallottam be, majd lesütöttem szemeim. Elvált a nyakamtól és mélyen a szemembe nézett. Nem tudtam eldönteni, hogy haragszik rám vagy csak mérlegeli a helyzetet.
- De hát egy meleg bárban dolgozol, ahol te vagy a legcukibb, legimádnivalóbb srác! Ne add már be nekem azt, hogy még szűz vagy! - csodálkozott.
- Jisung elmondtam, hogy én itt csak táncolok és akkor jövök be ide, ha táncolnom kell valakinek és ő azt szeretné, hogy ketten legyünk. - magyaráztam.
YOU ARE READING
☆ moonshot || kpop shots
Randomfiú bandákkal, pár részes kis történeteket találtok ebben a könyvecskében. kérni pedig természetesen lehet bátran, akár privátban, akár kommentben! 💞 ❗ annyi kikötésem van a kérésekkel kapcsolatban, hogyha megírtam a kérésed, kommentelj (akármit) a...