🐱Félős kiscica🐱
J A E H Y U N
- Hallottad hogy miről pletykáltak a kis ribik? - pattant fel padjára legjobb haverom, Minhee.
- Kellett volna? - kérdeztem, miközben barátomra néztem.
- Új srác jött ma a karra, de elvileg nagyon csendes. Csak félős kiscicaként emlegetik. - vigyorgott.
- Ah, értem... Új hús, új célpont? - nevettem el magam.
- Nos... Őt tutira neked szánták. - kacsintott, majd leült a padjához.
***
Az előadások után a szekrényem felé vettem az irányt, ugyanis még van kettő előadásom. El kellett jönnöm a dalszöveges füzetemért, mivel ez volt a feladatom. Mármint... A professzor egy, a hobbinkkal kapcsolatos feladatot adott ki. És én a dalszövegírással foglalkozom, ezért hoztam be magammal. Tegnap fejeztem be egy szövegem ami nekem nem igazán tetszik, de barátomnak már annál inkább.
- Hé! - kiáltottam fel frusztráltan, amikor egy alsóbb éves nekem jött.
- Ne haragudj! Nem akartam neked menni... - tette össze kezeit félve.
- Ah, szóval te vagy az az alsóbb éves aki ma jött. Nem tévedek, ugye? - dőltem neki a szekrényeknek.
- N... Nem tévedsz. - motyogta, miközben ujjait piszkálta.
- Van itt valaki akit ismersz? - kérdeztem. Kezdett megesni rajta a szívem... Szegény annyira megijedt tőlem, pedig én egy lelket sem bántok. Általában.
- Nincs. A legjobb barátom is elment erről az egyetemről, mert nem bírta. De azt mondta, hogy neki tetszett a környezet, meg az emberek is. Nem vagyok az a félős ember, de most... Oh, túl sokat beszélek, igaz? - simított tarkójára.
- Dehogyis. Van még időm. Melyik karon vagy? - kérdeztem kíváncsian.
- Mérnökire jöttem... És másodéves vagyok. - mondta, most pedig a táskájának pántjával kezdett babrálni.
- Hmm, akkor majd én körbevezetlek. Beszélek a professzorommal, beadom neki a füzetem és szabad is vagyok. - vigyorogtam és felmutattam neki füzetemet.
- Rendben, de csak ha nem gond neked... - válaszolt zavartan.
- A haveromnak progjamja van, szóval ma teljesen szabad vagyok. - mondtam és a professzoromhoz vettem az irányt. Sikeresen leadtam a feladatom és ahogy közöltem a helyzetet a férfivel, elindultam vissza. - Nah, itt is vagyok! - tettem vállára a kezemet, amitől megrezzent. - Ennyire ijesztő azért nem vagyok.. - emeltem fel kezeimet védekezően, mikor megfordult és készült megütni engem.
- Oh... Bocsánat... - kérdezte zavartan és elnézett a másik irányba.
- Nem gond, de először is... Jeong Jaehyun vagyok! - hajoltam meg.
- Na Jaemin. - hajolt meg ő is.
***
*1 héttel később*
YOU ARE READING
☆ moonshot || kpop shots
Randomfiú bandákkal, pár részes kis történeteket találtok ebben a könyvecskében. kérni pedig természetesen lehet bátran, akár privátban, akár kommentben! 💞 ❗ annyi kikötésem van a kérésekkel kapcsolatban, hogyha megírtam a kérésed, kommentelj (akármit) a...