+ WooSan +

1K 34 1
                                    

👶🏻Bevésődtem👶🏻

WOOYOUNG

- Wooyoung, légyszíves.. Nem szeretem ha hisztizel.. Főleg akkor, amikor azért teszed, mert alfa akarsz lenni és ilyen szarokkal fújkálod magad! - akadt ki legjobb barátom, Hanbin.

- De te alfa vagy. Annyira jó képességeid vannak... - biggyesztettem le ajkaim.

- Woo... Tudod, hogy ezzel nem válsz alfává... Szeretlek, meg támogatlak amiben csak tudlak, de ezt abba kell hagynod! - ült le mellém. - Viszont inkább megyek. Nem szeretném, ha... Tudod. - állt is fel rögtön.

- Úgyis mindegy már, nem? - kérdeztem halkan.

- Wooyoung, ne kezdd! Hidd el, hogy úgy vagy jó, ahogy most itt ülsz előttem! Nem számít, hogy omega vagy alfa vagy. Jó, néha számít, de ne erre gondolj... Neked is rohadt jó képességeid vannak és még a farkasod is kurva jól néz ki. - borzolta össze a hajam. - Na de tényleg megyek! Aztán meg ne lássak még egy ilyet a kezedben! - lengette meg a kezében lévő sprayt, majd egy köszönés után kilépett házam ajtaján. Mivel megint elkezdtem unatkozni, gondoltam felhívom Taeyoungot, egy másik barátomat.

- Baj van, Young? - hallottam meg mostohabátyám hangját. Basszus....

- I... Izé nincs, csak véletlenül hívtalak. Taeyoungot akartam felhívni hogy jöjjön át egy kicsit. - magyaráztam.

- Átmegyek én. - hallottam hogy valamit pakolászik, majd újra megszólal. - Tudom hogy tüzelsz. Csak mielőtt még emlékeztetnél rá. - nevetett fel.

- Haha. - forgattam szemet. - Feledékeny vagy és csak ezért szoktalak rá emlékeztetni. Amúgy nem tenném. - nevettem én is.

- Kedves vagy. - mondta. - Na indulok, nehogy meghalj nagy unalmadban! - kuncogott.

- Utállak... Vagyis... Szeretlek, bátyó! - javítottam ki magam.

- Tudom. - mondta, hangján pedig hallani lehetett hogy vigyorog.

***

Gondoltam összedobok Haechannak egy ebédet, így egy egyszerű kimchire esett a választásom. Az a specialitásom és mostohabátyám kedvence is tőlem. Mikor kész lettem már csengettek is, úgyhogy gyorsan szedtem Chanienak belőle, s mentem hogy ajtót nyithassak szeretett bátyómnak.

- Szia...sztok... - néztem a mellette álló, szívdöglesztő srácra.

- Helló, Wooyoung! Choi San vagyok, Haechan már sokat mesélt rólad! - mosolygott kedvesen.

- Hae... Ugye azt nem tudja? - kérdeztem bizonytalanul.

- De, tudja. Ne haragudj, de ő a legjobb barátom. Remélem nem baj, hogy jött ő is... - mosolyodott el kínosan.

- Nem, viszont úgy készültem hogy egyedül jössz, szóval csak neked csináltam ebédet... - motyogtam, zavarban érezve magam. Eközben bevezettem őket a konyhába, Hae pedig már le is csapott a kajára.

- Nem gond, San nem szokott általában ebédelni, ha meg igen, akkor vadászni megy. - tájékoztatott Haechan.

- Tényleg ne harizz'! - néztem Sanra elhúzott szájjal.

☆ moonshot || kpop shotsOnde histórias criam vida. Descubra agora