+ JayWon +

699 24 0
                                    

🧑‍🤝‍🧑Mostohatesó?🧑‍🤝‍🧑

J U N G W O N

- Tényleg csak egy kurva vagyok? - kérdeztem halkan, miközben letöröltem könnyeimet.

- Kelleted magad a mostoha bátyádnak, nem rémlik? - kérdezte idegesen Wyatt.

- Ez nem így van.. Én téged szeretlek! - emeltem fel hangomat.

- Így jártál... Nem fogok egy kurvával együtt maradni. - vágta rá, mqjd ki is akart menni a házból, viszont Jongseong hyung mögötte állt és nem éppen kedvesen vizslatta őt.

- Ki a kurva? - kérdezte nyugodt hangnemben, s zsebre tett kezekkel.

- A kis mostoha öcsikéd. - mutatott rám. Hyungom rám nézett, de a következő pillanatban már csak annyit láttam hogy mostohatesóm belerúg Wyatt gyomrába. - Az a kurva akit felszedsz a sarkon, te nyomorék! Húzz innen, mielőtt még kinyírlak! - rántotta fel Wyattot ruhájánál fogva és kinyitotta neki az ajtót.

- Hyung.. - siettem oda hozzá, miután becsukta a falapot. Mellkasába bújva szorítottam őt magamhoz, miközben ismét sírni kezdtem.

- Egy szavát se hidd el! Sajnálom, hogy nem értem haza előbb... - simított fejemre, s közben másik kezével átkarolta vállamat. - Wonie.. Ugye nem hiszel neki? - tolt el magától.

- Nem tudom... Azt sem értem, mi ez az egész... Hiszen csak.. Beállított ide és elkezdett velem kiabálni... - motyogtam.

- Sajnálom, pici.. - húzott magához ismét. Amikor anya bemutatta őt az apjával együtt, azt gondoltam hogy utálni fognak engem... Nos, ez hála istennek nem így lett és azóta is nagyon jól megvagyunk. Anyáék elköltöztek innen - miután összeházasodtak - , de egyszer sem köteleztek minket arra hogy úgy bánjunk egymással, mintha testvérek lennénk. Aminek kifejezetten örülök, mert volt néhány eset, amikor félreérthető helyzetbe kerültünk. Itt semmi intim dologra nem kell gondolni... - Mostantól nem mehetsz egyedül sehova, amíg le nem higgad ez a barom. - kötötte a lelkemre.

- Kimozdulni sem akarok jelenleg, nemhogy egyedül mászkálni... - motyogtam.

- Hmm, akkor tudod mit? Menjünk fel filmezni! - fogott csuklómra és mosolyogva kezdett el húzni a lépcsők felé.

***

- A legelején azt gondoltam, hogy nagy csajozó-gép vagy. - szólaltam meg zavartan nevetve. Ugyanis a filmben egy eléggé... Tüzes jelenet volt és hát... Igen.

- Az jó, de most megy a film. Majd utána beszélünk róla. Nézzük végig! - fordította fejemet vigyorogva a TV felé.

- Én téged akarlak nézni, a TV unalmas! - vágtam rá. Jongseong hyung kuncogni kezdett és kikapcsolta a TV-t.

- Unalmas, mi? Zavarban vagy, tudom ám.. - nevetett tovább. - Hah... Örülök hogy a szüleink nem köteleztek arra, hogy testvérként kezeljük egymást. - sóhajtott mosolyogva.

- Én is örülök neki... De te miért? - kérdeztem kíváncsian, miközben felnéztem rá.

- Mert akkor nem tehetnék meg egyes dolgokat... Mint például ezt. - tepert maga alá és csuklóimnál fogva tette fejem fölé kezeimet. Megszeppenten bámultam szemeibe, míg ő elszántan vigyorogva nézett rám vissza. Ezután nyakamba puszilt, amitől én megremegtem és miután újra szemeimbe nézett, halkan megszólaltam.

☆ moonshot || kpop shotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora