🤝A fogadás🤝
J U N G W O N
- Jay... Mondani szeretnék valamit! - állítottam meg a hazafelé tartó fiút.
- Oh, Won! Mit akarsz? - fordult meg egy gúnyos mosollyal az arcán.
- Igazából... Kedvellek! Azért viselkedtem veled így folyton... - hajtottam le a fejem hogy hatásosabb legyen. Nos, ez úgy kezdődött, hogy...
Visszaemlékezés:
- Na, Jungwon! Fogadjunk! A tét legyen... A tengerparti nyaralóm! - lelkesedett be Sungchan.
- És a fogadás tétje vagy micsodája?! - kérdezte Minseok.
- 1 heted van rá, hogy magadba bolondítsd Jayt! - vigyorgott Chan.
- Oké... - egyeztem bele kelletlenül.
Visszaemlékezés vége:
- Mit dumálsz itt nekem? - húzta fel szépen ívelt szemöldökét.
- Azt, hogy bejössz nekem! - mondtam.
- Oh.. Értem. - lepődött meg. - Én mentem, kössz, hogy mondtad. Szevasz! - köszönt el. El kell érnem, hogy belém szeressen. Nem hagyhatom, hogy most hazamenjen.
Nem, nekem nem kell a tengerparti nyaraló, sem az hogy Jayel jóban legyünk, de ha ő is szórakozhat, akkor én is. Most egy igazi kéjencként fogok viselkedni.- Jay! - futottam utána.
- Mi van már? - mivel Jay biszex, biztos hogy fog reagálni a terveimre. Elé álltam, s nyakába akasztottam kezeim, miközben közelebb is hajoltam hozzá.
- Komolyan beszéltem, baby! - suttogtam ajkaira. Jay a fenekemre csapott, ami miatt kissé megugrottam, de továbbra is álltam tekintetét.
- Nem is vagy annyira puha pöcs, mint gondoltam! - hát kössz! Ez igazán kedves volt!
- Kicsi a bors, de erős! - mondtam szemtelenül mosolyogva.- Hú, apukám! Ez aztán a vadmacska! - jegyezték meg Jay haverjai, akik most haladtak el mellettünk.
- Az ám, és csak is az enyém! - markolt félgömbjeimbe. Akartalanul is kiszökött belőlem egy apró nyekkenés, amitől füleim vörösek lettek. Úgy látszik, nem lesz nehéz dolgom, viszont figyelnem kell arra hogy én ne szeressek belé.
- Menjünk fel hozzám! - simítottam mutatóujjammal mellkasára.
- Tetszik az ötlet! - mondta vigyorogva, s kezemnél fogva kezdett el húzni pont, az ellenkező irányba. - Ja, igen! Merre is laksz? - fordult felém.
- Arra! - mutattam a másik irányba. Bólintott egyet, majd megint húzni kezdett, csak most a jó úton. Ez könnyű volt...
*MÁSNAP*
- Jungwon, indulnunk kell a suliba! - hallottam meg Jay hangját. Álmosan, csukott szemekkel ültem fel az ágyamon.
- Minek? - kérdeztem.
- Szerda van, Cica! - válaszolt, majd - gondolom - leült az ágyra.
- Áh, értem! - nyitottam ki végül a szemeim. Jay előttem ült mosolyogva, mintha sosem lettünk volna ellenségek.
- Gyere, csináltam kaját! - mondta, majd felkapott az ölébe.
- Tudok járni! - csaptam a vállára.
- Tudom, de gondolom nem sok kedved van sétálni! - mondta, én pedig igazat adtam neki. A tegnapi nap valóban jó volt vele, de még mindig nem úgy néz ki, mint akinek tényleg kellenék hosszabb időre.
***
- Na, hogy ment? Láttunk titeket enyelegni! - zsongott be Keonhee.
- Fiúk... Még nem jött össze a dolog! De úgy látszik enyhült. - néztem a nevetgélő srácra, aki már a haverjaival ült a nekik "kijelölt" helyen. - Nincs is kedvem ehhez az egészhez! Egyáltalán nem kell a nyaralód.. - néztem Sungchanre.
- Akkor minek egyeztél bele? - kérdezte jogosan.
- Azért, mert... Szerettem volna egy kicsit szórakozni. - sóhajtottam.
- Mindegy, most már csináld végig, aztán a végén hagyjuk a fogadásdit! - legyintett Minseok.
- Rendben. - mondtam, majd egy intés után Jayhez vettem az irányt. - Sziasztok! - köszöntem mosolyogva, majd Jay ölébe ültem.
- Hali, Cica! - ragadta meg a derekam.
- Szeva, vadmacska! - köszöntek egyszerre Jay haverjai.
- Ma megyünk valahová? - kérdeztem, miközben átkaroltam a nyakát.
- Igen, de még nem tudom, hogy hova. - mosolygott. Úristen, tényleg nem lesz nehéz dolgom!
- Uuu, menjünk fel hozzám sütni! - zsongtam be.
- Rendben! - puszilt homlokomra. Eddig is utáltuk egymást, vagy nem?
***
Már csak egy napom van, hogy magamba bolondítsam Jayt. Az elmúlt két napban nálam volt és vagy szeretkeztünk, vagy filmeztünk.
- Na, hogy állsz? - kérdezte halkan Keonhee. Jay kint volt a teraszon, míg mi bent ültünk a nappaliban. Jay ma akar elvinni egy randira, szóval nyert ügyem van.
- Ma akar elvinni randira! - vigyorogtam.
- A fogadás után mi lesz vele? - kérdezte Sungchan, ám válaszolni már nem tudtam, ugyanis...
- Ti... Takarodjatok haza! Most! - mondta idegesen Jay a hátam mögül. Ijedten néztem fel rá, ugyanis sejtettem hogy miért küldte haza őket. A fiúk csak félve felálltak és konkrétan egymást lökdösve rohantak ki a házból. - Beszédem van veled! - mondta. Kiment a konyhába, amit értetlen tekintettel néztem, de aztán mikor kezében egy bögre gőzölgő teával tért vissza, nem kérdeztem inkább semmit. - Tehát... - kortyolt bele a teába, miközben leült a velem szemben lévő fotelbe. - Csak egy kibaszott fogadás voltam?! - csapta le az üvegasztalra a bögrét ami nem úszta meg, s széttört.
- S... Sajnálom, én... - rezzentem meg.
- Kitörölhetem a sajnálatoddal, Jungwon! Komolyan, te... Hogy voltál erre képes? Mikor gyűlöltelek, akkor egyáltalán nem gondoltam volna hogy belédszeretek, de tessék! Megtörtént.. Aztán meg mikor kezdem azt hinni, hogy kurvára összejövünk, a hülye barátaid kikotyogják, hogy amúgy rohadtul csak egy fogadás voltam! - mondta idegesen.
- Tudod... Én kurvára nem akartam azt, hogy magamba bolondítsalak! Csak szórakozni akartam, de a barátaim ezt úgy értelmezték hogy fogadnunk kell... Nem terveztem belédszeretni, de megtettem.. - álltam fel a kanapéról könnyes szemekkel. - Iszonyatosan sajnálom, mert rohadtul nem ilyen vagyok.. Utálom a kihasználást, a megcsalást és a hazudást! De... Mindenki hibázik, nem igaz? - mosolyodtam el szomorúan. - Én most hibáztam, bevallom. Kérlek, Jay.. Kezdjük elölről az egészet, én nem akarom hogy újra ellenségek legyünk! - sírtam el magam végül.
- Jungwon... - állt fel Jay is, majd megkerülte az asztalt és közelebb sétált hozzám. - Szeretlek! Rád sosem tudnék haragudni! - tűrt a fülem mögé egy tincset.
- Én is téged, Jay! És... Köszönöm! - mondtam halkan. Az előttem álló letörölte a könnyeim, majd megfogta arcom két oldalát, s ajkaimra hajolt.
------------
megírtam, kicsit késve és nehezen, de megírtam 😭💞remélem, tetszett!
és neked is Hwan_jaehwaa ❤️
YOU ARE READING
☆ moonshot || kpop shots
Randomfiú bandákkal, pár részes kis történeteket találtok ebben a könyvecskében. kérni pedig természetesen lehet bátran, akár privátban, akár kommentben! 💞 ❗ annyi kikötésem van a kérésekkel kapcsolatban, hogyha megírtam a kérésed, kommentelj (akármit) a...