🧑💼A maffia "királynője"🧑💼
Y E O N J U N
- Ajánlom, hogy ne fogjatok mellé ismét! Kyungyoon, ugye tudod hogy ez az utolsó esélyed és neked is, Junseo?! - néztem komolyan a srácokra.
- Igen tudjuk, Mr.Choi. Nagyon sajnáljuk az előző baklövéseket, mi sem tudtunk arról hogy milyenek! - hajolt meg mélyen Kyungyoon.
- Itt nem ér semmit a sajnálat, Kyungyoon. Jobban oda kellett volna figyelnetek, mielőtt ide hoztok egy hazudozót! - mondtam és újra magam elé húztam Choi Soobin adatainak dossziéját.
- Tudjuk. Viszont ez a gyerek ártatlan, azt sem tudja hogy létezünk. - biccentett Junseo.
- Gyerek? - kérdeztem vissza.
- Igen. Még csak tizenhat éves. - rántott vállat a barna hajú.
- Titeket kajak kinyírlak! Mi az, hogy csak tizenhat éves?! Ti nem vagytok normálisak! - csattantam fel idegesen.
- Tudjuk hogy kiskorú, de csak őt találtuk megfelelőnek. Nem egyszerű meleg és ártatlan embereket találni magának, uram... - sóhajtott megbánóan Kyungyoon.
- Jó. Nem érdekel mostmár. Hozzátok ide két napon belül! Ha elszúrjátok, komolyan kinyírlak titeket! - fenyegettem meg őket.
- Értettük! Akkor indulunk is Kyungminhez, hátha van híre arról, hogy hol tartózkodik most. - mondta Junseo, majd miután én bólintottam, ők mélyen meghajoltak és ki is mentek.
***
Egy hete, hogy az embereim elhozták Soobint. Nagyon makacs és akaratos gyerek, ezért sokszor vittem magammal és előtte kínoztam, s nyírtam ki embereket. Erős gyerek, mert végignézi. Igaz hogy bőgve, de hát na... Ha egyszer nem viselkedik. Az volt az eredeti tervem vele, hogy majd ő lesz a személyes kis "kabalám", akit előszeretettel döngethetek akárhol a házban, viszont... A kis taknyos mindent megnehezít a gyerekes dolgaival. Kyungyoonnal nagyon jól kijönnek, de van egy olyan érzésem, hogy csak az emberem - ugyanolyan - gyerekes feje miatt.
- Soobin.. Gyerünk vacsorázni! - nyitottam be a szobámba. Nyitva volt az ajtóm éjjel-nappal, ugyanis nem mert kimenni. Hozzám szólni se nagyon akart, de mivel ez alatt az egy hét alatt megtanulta, hogy velem nem tud szórakozni, sem dacolni; már kezd enyhülni nála ez a viselkedés.
- Oké. - sóhajtott, majd felállt az ágyamról. Neki még sejtése sincs hogy miért került ide, de úgy tűnik hogy nem is érdekli. Szerintem rájött, hogy nem fogjuk kinyírni és más nem is érdekli.
- Ma már kimegyünk az udvarra. Van külön egy üvegház, ott pedig jakuzzi és egy sima medence. - mondtam.
- Komolyan?! - tátotta el száját.
- Aha. Viszont csukd be a szád, mert a végén beletesz... Belerepül valami. - javítottam ki magam. De... Miért is?
- Amúgy... Van egy sünim és... Nem hozatnád ide? Egy hete nem láttam és anyukám se tudja etetni, mert dolgozik. Plusz szerintem az se tűnt fel neki, hogy nem vagyok otthon. - sóhajtott.
- Szólok az embereimnek, hogy hozzák el a disznódat, de előbb menjünk le kajálni. - sóhajtottam, majd a csuklójára fogtam és magammal húztam a konyhába.
***
- Odi~! - rohant Minsu felé, akinek kezében ott volt Soobin disznójának a doboza - gondolom -, benne az állattal.
- Azaz, vedd is el tőlem! Míg betettem ebbe a szarba, vagy tízszer megszúrta a kezemet.. - fintorgott Minsu.
- Ne bántsd! - nyújtotta ki Soobin a nyelvét.
- Minsu elmehetsz, Soobin te jössz velem! - biccentettem Minsura, aki el is ment, Soobin pedig mellém állt.
- Bocsi, hogy ezt csináltam... De Odit az apukámtól kaptam... - motyogta. Bocsánatkérésére csak bólintottam.
- Elhelyezzük azt a kis cuccot, aztán kimegyünk a medencéhez! - mondtam és el is indultam a szobám felé.
- Szia, Odi, majd jövök! - puszilt az állat orrára.
- Indulhatunk? - kérdeztem türelmetlenül.
- Igen, persze! - bólintott, majd letette a dobozba az állatot és elindult utánam.
- Most bemegyünk a gardrób szobába, mert kellene fürdőgatya is. - pillantottam le rá.
- Okés. - bólintott. Miután átvettük a fürdőnadrágokat, kimentünk az üvegházba ahol igazából csak én szoktam lenni, egy nehezebb nap után.
- Ülj le a medence szélére! - utasítottam, mikor csak megállt a kerti kanapénál.
- Oh, oké... - motyogta, majd tette amit mondtam. Én bementem a vízbe, s odaúsztam Soobin lábaihoz. Kezeimet combjára tettem és úgy néztem fel rá. Nem nagy távolság volt köztünk - ugyanis Soobin félig előre volt görnyedve -, mégsem tettem semmit. Tutira meglepődött tettemen, hiszen nem közeledtem felé még ilyen módon a napokban.
- Eredetileg azért hozattalak ide, hogy a játékom legyél... De akkora faszfej nem vagyok, hogy megrontsak egy tizenhat évest akarata ellenére. - támaszkodtam meg a medence szélén, miközben feljebb toltam magam, így már Soobin nyakába tudtam fúrni a fejem.
- Huh? - ennyi jött ki a száján. Ekkor eltávolodtam tőle és óvatosan behúztam a vízbe, majd a medence falának nyomtam. Egyik kezemet derekára, másikat pedig az arcára helyeztem. Derekán lévő kezem lassan lecsúsztattam combjára és felemeltem egyik lábát a csípőmhöz. Ezután közelebb hajoltam hozzá, még mindig tartva a szemkontaktust, ő pedig tenyereit az arcom két oldalára tette. Végig nyaltam kiszáradt, kívánós ajkaimon, Soobin pedig ezt észrevéve nyelt egy nagyot. Mindketten lehunytuk szemeinket, majd hirtelen hajoltam rá Soobin ajkaira. Vártam hogy ellökjön, vagy meggondolja magát, ám mivel ezt nem tette hevesen, s durván kezdtem el mozgatni ajkaim. Meglepetésemre tudta tartani a tempómat, így sikeresen fel is csigázott engem... Nadrágja széléhez vezettem ujjaim, majd kicsit elválva tőle húztam le azt róla. Remegő kezeivel ő is az enyémhez nyúlt, s mindketten kidobtuk az anyagokat a medence szélére.
Soobin nyakam köré fonta karjait és most ő hajolt az ajkaimra, hogy újból heves csatát vívjunk. Fenekére vezettem kezeim, s markolászni kezdtem azt, miközben hallgattam cuki sóhajait. A kék hajú egyszer csak tagomra vezette egyik kezét és mozgatni kezdte csuklóját. Ezzel csak annyi volt a baj, hogy én jó régen nem voltam senkivel sem, így ez a tette nagyon megártott. Lihegve borultam Soobin nyakába, miközben ő továbbra is készségesen mozgatta kezét hosszomon. Puha bőrét kezdtem el kényeztetni, miközben kezeim még mindig a fenekén pihentek. Szerintem markolásaim és durva harapásaim ott fognak maradni érintett testrészein, de kit érdekel... Már az enyém és Ő lesz a maffiám "királynője".
--------
nos.. mit mondjak? az álmom megihletett. igaz, hogy nem erről volt szó khm és nem is ők voltak benne, hanem mingi és san de... jsnejdndnd
viszonylag ez a rész is hamar jött, így a következő is viszonylag hamar kint lesz xdremélem, tetszett! 💞
Nina200108 ❤️téged is megjelöllek mert yeonbin fan vagy✋😌
Bwoo_shipper
YOU ARE READING
☆ moonshot || kpop shots
Randomfiú bandákkal, pár részes kis történeteket találtok ebben a könyvecskében. kérni pedig természetesen lehet bátran, akár privátban, akár kommentben! 💞 ❗ annyi kikötésem van a kérésekkel kapcsolatban, hogyha megírtam a kérésed, kommentelj (akármit) a...