6.BÖLÜM

841 74 98
                                    



Vote-Yorum💜

Kitaplarıma verdiğiniz destek için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Bir de sınırı dolmayı beklediğim için gösterdiğiniz sabıra minnettarım ☺️🙏🏻



(Hye Rin)

Çıkış saatine yaklaştığımız için tüm öğrencilerimin hazırlanmasına yardım ediyordum sırayla.

Jungwo'nun ince montunun fermuarını çekip yanağından kocaman öpmüştüm.

Yaklaşık 3 haftadır bu kreşe geliyordu ve aramızdaki bağ oldukça sağlamlaşmıştı.

Sabahları genelde amca dediği birkaç farklı kişi -Bay Taehyung, Bay Hoseok, Bay Jimin- bırakıyordu; akşamları ise çoğu zaman Bay Jungkook alıyordu.

Kabul en başta birbirimizle annelerimizden dolayı tanışıp görüşmemek üzere ayrılmış olsak da o iyi bir babaydı ve ben babalığına hayran kalmıştım.

Tüm öğrencilerimi gönderdikten sonra bir tek Jungwo kalmıştı.

5 dakika kadar sonra kapı aralandığında Bay Jungkook içeri girmişti.

Her zamankinin aksine üzerinde giydiği takım elbiseler yoktu: yırtık bir jean ve bir kısmı içine sokulmuş beyaz bir tişört ve siyah kalın kemer... Tabi bir de yağmurluğa benzer naylonumsu bir mont... Havalıydı.

" Baba~"

" Oğlum~"

Jungwo, Bay Jungkook'un üzerine atlarcasına sarıldı.

Baba-oğul gülüşerek sarılırlarken ben tebessümle ikisini izledim.

" Baba lunapayka gidiycec de mi~?"

" Evet oğlum, şimdi gideceğiz."

Onlar aralarında konuşurken ben de hırkamı sırtıma geçirip küçük, tek omuzlu çantamı koluma astım.

" Baba~?"

" Söyle oğlum."

" Öyyetmenim de geyebiyiy mi?"

Jungwo'nun isteği ile olduğum yerde kalakalmıştım. Bay Jungkook ise kaşları havalanmış bana bakıyordu.

" Baba lüytfeen"

"Jungwo siz babanla birlikte gezin, çok eğlenirsiniz."

" Öyyetmenim lüytfen geyin, baba lüytfen geyşin."

Çaresizce Jungwo'ya bakarken Bay Jungkook'un boğaz temizleme sesi geldi.

" Bayan Hye Rin siz de gelin, Jungwo gelirseniz çok sevinecek."

Gözlerim; iri, siyah okyanuslarında kaybolurken kafamla onaylamakla yetindim.

" Pekala geliyim.. "

Jungwo bacaklarıma sarılırken başını kaldırıp gülümsedi ve teşekkür etti.

Koca yanaklarından öptüm: çok tatlı olması onu asla reddedememe sebep oluyordu.

Biz önden Jungwo ile ilerlerken Bay Jungkook ise gerimizden geliyordu.

Jungwo'nun beni yönlendirmesiyle oldukça lüks bir arabanın yanında durduk. Gerçi Bay Jungkook'un iş adamı olduğunu düşününce gayet normaldi.

Jungwo'nun arkaya oturmasına yardımcı olup kemerini taktım sonradında ise ön koltuğa yerleştim ve anneme geç geleceğime dair mesaj çektim.

Father ๛ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin