Vote-Yorum 💜💋
Bugün her şey açıklığa kavuşuyore😁😜
~~~
(Hye Rin)
Anlamaz gözlerle Jungkook'a bakarken ayrılan ellerimize kaydı gözlerim.
" Jungkook?? Ne oluyor?" dedim
Bakışlarından geçen ifadeye anlam veremiyordum.
" Ro Jin teyce şen annemin anneşi mişin?" diyen oğlumla hem şaşkına döndüm hem de kafamdaki soru işareti büyüdü.
Annem zoraki bir tebessümle ilk Jungwo'ya baktı ardından Jungkook'a döndü.
" Jungkook, oğlum-"
Jungkook elini kaldırarak annemin konuşmasını engelleyip daha önce görmediğim sinirli haliyle:
" Ne planlayıp arkamdan ne iş çevirdiniz bilmiyorum, bilmek dahi istemiyorum. Ama bundan sonra yüzünüzü bile görmek istemiyorum..." ardından bana döndü ki ben daha ne oluyor anlayamıyordum bile.
" ve sen Kang He Ran boşanıyoruz, seninle bir dakika bile evli kalmak istemiyorum! " olanları anlayamadan Jungkook'un söyledikleri sözler kalbime hançer gibi saplanmıştı. Gözümden bir damla göz yaşı düşerken titreyen sesimle " N-ne!?" diyebildim.
" Duydun! Boşanıyoruz.! " dedi ve ardından hemen Jungwo'yu kucağına aldı.
" Baba eve mi gidiyoyuc? Eve gidince annem, şen, ben çicgi fiym izyiyelim mi?"
Oğlumun masum sorusuyla göz yaşlarım arka arkaya sıralanırken Jungkook acımasızca gözlerime baktı ve Jungwo'ya konuştu.
" Hayır oğlum, annen bizimle gelmeyecek, o senin hiç bir zaman annen olmadı! " dedi.
Jungwo kaşlarını çatıp: " Hayıy o benim annem!" dedi ve elini Jungkook'tan çekip bana koştu.
Anında oğlumun boyuna eğilip kollarımın arasına aldım minik bedenini.
" Anne şen benim annemşim " dedi ağlarcasına. Bense ağlayarak " Evet, senin annenim Minik Jungwo'm " dedim.
" Jungkook, evladım bi' konuşalım; bilmediğin, sana anlatmam gerekenler var?"
Jungkook hiddetle " Bana evladım demeyin! Evladınız olsaydım kızınızın 5 sene önce bizi terk etmesine izin vermezdiniz!" dedi.
Kim kimi terk etmişti, Kang He Ran kimdi, Jungkook bana ve anneme neden sinirliydi ankayamıyordum? Ne olıyordu böyle daha birkaç dakika öncesine kadar çok mutluyduk biz.
Jungwo'yu kollarımın arasından hızlıca aldı kucağına ve arkasına bakmadan arabaya ilerledi.
Jungwo bana bakıp " Anne~" diye ağlarken ben de peşlerinden koşuyordum.
" Jungkook oğlumu götürme lütfen! Neye kızdın inan bilmiyorum, ne oluyor anlamıyorum, lütfen gitme!!"
Kolundaki ellerimi sertçe ittirdi.
" Seni asla affetmeyeceğim duydun mu? Asla!"
Gitti. Arkasına dönüp bakamdan gitti.
Yolun kenarında hıçkıra hıçkıra ağlarken annem titrek sesiyle kolumu tuttu.
" Hadi kızım, evimize girelim. Hadi. "
Ağlamam şiddetle devam ederken annemin kolumdan çekiştirmesiyele ayaklanarak eve yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father ๛ JJK
Fanfiction" Jeon Jungkook." " Kang Hye Rin " ~~~ " Aslına bakarsanız Bayan Kang buraya annemin zoruyla gönderildim. Evlenmek gibi bir düşüncem yok... " " Aslında şu an o kadar rahatladım ki. Ben de annemin ısrarıyla geldim... Aynı şekilde, sizin gibi evlil...