Vote-Yorum💜💋
Jungkook kolları arasına aldığı sevgilisinin alnına öpücük kondurdu en sıcağından.
" Güzelim benim. Ağlama artık, her şeyi yoluna koyarız zamanla."
Hye Rin'in ağzından kaçan hıçkırıkla bir göz yaşı daha düştü.
" Sssh~ lütfen ağlama artık." dedi saçlarını okşayıp daha sıkı sarılırken.
Hye Rin'in Jungkook'a daha çok sarıldı, bir yandan da konuşamya çalıştı hıçkırarak.
" O-olmuyor, sü-sürekli düşünüyorum" dediğinde Jungkook derin nefes aldı.
" Biraz uyumak ister misin?"
Hye Rin kafasını salladığında Jungkook sevgilisini kucağına alıp odasına çıkardı.
Birlikte yattıklarında Hye Rin, Jungkook'un göğsüne yaslandı. Kısa bir süre geçmişti ki:
" Jungkook? Jungwo da bizimle yatsa olur mu?"
Jungkook bu masum soruya tebessüm etti.
~~~
4,5 yıl önce...
Jungkook karısının karnına elini koyup gezdirdi.
Çok seviyordu bunu yapmayı, oğlu her seferinde ona tepki veriyordu. Sanki daha doğmadan çok kuvvetli bir bağ oluşturuyordular böylece.
" Artık çok az kaldı kavuşmamıza." dedi Jungkook.
He Ran buruk bir tebessüm etti ancak Jungkook bunu heyecandan fark etmemişti bile.
Ama He Ran mutluydu sevdiği mutlu olduğu için.
" Orkide'm " diye seslendi Jungkook.
" Efendim sevgilim?"
" Bir gün bu yatakta 3 kişi yatacağız, düşünsene oğlumuz gece aramıza girecek, bize tatlı tatlı halleriyle bir şeyler anlatacak..."
He Ran kocasının yanağına öpücük kondurup.
" Umarım" diye mırıldandı.
Jungkook kaşlarını çatıp:
" Neden öyle dedin?" diye yükseldi.
He Ran gerçekleri söylemeye bir kez daha cesaret edemedi.
" Doğumdan korkuyorum." dedi anca ama yalan söylememişti.
Jungkook karısının sözleriyle yumuşadı, şefkatle sarıldı ona.
He Ran'sa hayatta en sevdiği iki kişiyi bırakacak olmanın gerçekliyle ağlamaya başladı.
Her ağladığında Jungkook daha çok sarıldı.
He Ran biliyordu ki güzel ailesi dağılacaktı.
Ve öyle de oldu..
~~~
Eskiden bu yatakta 3 kişilik aile olarak yatmanın hayallerini kurarlardı He Ran ve Jungkook ve şimdi bu hayal gerçekti ama kurduklarından daha farklıydı.
Jungkook yanında yatan oğluna ve sevgilisine baktı.
Çok güzel görünüyorlardı.
Onlar yanındayken huzurlu oluyordu bunu inkar edemezdi ama bazen oluyorduki içini kocaman bir huzursuzluk kaplıyordu.
Neden olduğunu bilmiyordu, anlayamıyordu sadece ya He Ran'ı unutmadıysam diye düşünüyordu arada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father ๛ JJK
Fanfiction" Jeon Jungkook." " Kang Hye Rin " ~~~ " Aslına bakarsanız Bayan Kang buraya annemin zoruyla gönderildim. Evlenmek gibi bir düşüncem yok... " " Aslında şu an o kadar rahatladım ki. Ben de annemin ısrarıyla geldim... Aynı şekilde, sizin gibi evlil...