15.BÖLÜM

618 54 21
                                    




Vote-Yorum💜💋

" Babacığım biz annenle birkaç gün burda olmayacağız sen amcalarınla kalacaksın tamam mı?" diye Jungwo'nun boyuna inerek ona açıklama yapmaya çalışıyordu.

" Tamaym baba ama çabuyk geyin oyuy mu ben şici öcleyim." diyerek oldukça tatlı ve masum bir şekilde Jungkook'un anlattıklarını onayladı.

"Tamam babacım hemen geleceğiz ama amcalarını üzmek yok?"

" Tamam baba~"

" Aferin benim oğluma"

Bugün Jungkook'un bana bahsettiği tatile gidiyorduk Jungwo ise burda Jungkook'un arkadaşlarıyla kalacaktı.

Ne kadar ısrar etsem de bizimle gelmesi için Jungkook reddetmişti. Kesin bir dille 'Hiçbir şey düşünmeyip tatil yapacağız, başbaşa' demişti. E haliyle ben de susmuştum ardından.

Eğilip oğluma sıkı sıkı sarılıp yanaklarından öptüm.

Jungwo da kıkırdaya kıkırdaya sulu sulu öpmüştü yanaklarımdan.

" Anne~ hemeyn gey"

" Tamam Minik Jungwo'm hemen geleceğiz" diyip bir kez daha öptüm.

Vedalaşmamız bitince valizlerke havaalanına gittik.

Ve ben gideceğimiz yeri hala bilmediğim için delicesine merak ediyordum.

" Jungkook nereye gittiğimizi hala söylemedi~n!"

Güzel gülüşünü bahşedince onu seyredekalıyordum tıpkı şimdiki gibi.

Üzerime doğru eğilip kısa ama aşk dolu bir öpücük bıraktıktan sonra dudaklarını burnumun ucuna da bastırıp geri çekildi.

" Artık öğrenebilirsin sanırım. İtalya'ya gidiyoruz. Önce Roma sonra Venedik en son da Verona. Sana harika bir tatil geçirttireceğim." diyip en son da alnımdan öptü.

Yanağı ile dudağı arasından öpüp omzuna sakladım yüzümü.

" Teşekkür ederim sevgilim"

" Rica ederim güzelim; sen, siz mutlu olun yeter bana."

Yüzümü daha çok boynuna gömerek kokusunu içime çektim.

Bu kokuyu duyabilmek için canımı bile veririm.

~~~

Dakikalar sonra artık uçakta camdan gökyüzünü ve bulutları izliyordum.

Dünya'ya, yaşadığımız, ayak bastığımız yerlere yukarıdan tepeden bakmak çok farklıydı.

O kocaman binalar, bizi içine çeken kargaşa sanki bir hiçti burada.

Hiç var olmamış gibi, çok uzaktan yabancı bir dünyayı izler gibiydi...

" Ne düşünüyorsun Hye Rin?"

Başını omzuma yaslayarak soru soran sevgilime döndüm.

Dudaklarımda oluşan gülümsemeyle saçlarından öpüp başımı başının üstüne koydum.

" Hiiiç, yalnızca dışarıyı seyrediyordum. Dalmışım."

Dudaklarını boynumda hissettiğimde titredim. Ama ürkerek değil, heyecanla.

" Artık yalnızca bana odaklanıyorsun. Sevgilim ilgi istiyorum ben!"

Sona doğru Jungwo'nun istediği yapılması için attığı bakışlardan attığında dayanamayıp güldüm.

Father ๛ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin