1. Cső

77 3 1
                                    

- Biztos hogy jó ötlet ez?- kérdeztem Owent.
- Persze! Maisy pont befér a csövön, és ki tudná hozni a tetemet. Plusz, a te ötleted volt eredetileg! - válaszolt.
- Mikor mondtam én ilyet?
- Tegnap este. Álmodban- válaszolja, majd felállítja a létrát, hogy Maisy fel tudjon menni a tetőn lévő csőbe.
- És Maisy? Ő tud arról, hogy be kell másznia a szellőzőcsőbe, és ki kell hoznia azt a patkány vagy egértetemet?
- Még nem. Amúgy mit álmodtál? Csak mert nem minden álomban kell valakit felküldeni a szellőzőcsőbe.
- Nem fontos.
- Nekem az. Hadd halljam! - erősködött.
- Jól van, na! Az úgy volt, hogy egy ismeretlen bolygón voltam, el kellett lopnom valamit egy fontos embertől, ezért be akartam mászni a szellőzőrendszerbe, mivel ha a való életben egyszer bevált, akkor az álmomban miért ne, de nem fértem be, ezért új tervet találtam ki, ami abból állt, hogy Loki kígyóvá változik, és ellopja azt a valamit, majd eltűnünk onnan. Ezért is lett a kígyónk neve Loki Malfoy. Most örülsz?- mondtam. Igen, tudom, fura egy álom. - És akkor ebből inspirálódtál?
- Aha! Jó ötletnek tűnt.
- És mennyit hallottál belőle?- kérdeztem. Eddig én magam se tudtam, hogy álmomban beszélek, de itt volt a bizonyíték.
- Annyit, hogy "Nem férek be a szellőzőrendszerbe. Kellene találnunk valakit, aki kisebb nálunk,, - magyarázza.
- Oh.
- Aztán innen jött az ötlet, hogy ha mi nem férünk be, Maisy pont tökéletes lesz a célra. Idehívnád?
- De ha valami baj lesz, az nem az én hibám! Siessünk, még mielőtt Claire ideér, mert akkor megsemmisül a terved - mondtam, majd megkerestem Maisyt, aki a kertben játszott, majd behívtam.
- Nézd! Azon a létrán kell felmásznod, bemenned a csőbe, megkeresni egy... nos... halott egeret, majd kihozni. Menni fog?- adtam ki a feladatot a kislánynak, aki amint meghallotta, hogy egy halott állatot kell kihoznia, kicsit megrémült, de végül beleegyezett. Felmászott a csőbe, és el is tűnt. Úgy két perc se telt el, megjelent az ajtóban Claire.
- Owen...- súgtam oda neki- Maisy még mindig bent van?
- Miért, úgy látod, kijött?- kérdezte suttogva.
- Nem.
- Akkor miért kérdezed?
- Nem tudom!
- Mit suttogtok?- kérdezte Claire.
- Ja, miii... éppenséggel csak...
- Tervezzük a szülinapi meglepetésed!- fejezi be helyettem a mondatot Owen.
- De nekem még elég messze van a szülinapom- válaszolt a vöröshajú nőszemély.
- Az nem baj! Én is több hónappal előbb elkészítettem egyszer Lucy szülinapi ajándékát! Majd... sikeresen el is vesztettem, így az utolsó pillanatban dobtam össze neki valamit.
- Megvan!- kiáltott Maisy.
- Ez mi volt?- tette fel a kérdést Claire, mire én és Owen összenéztünk. Ezt hogy magyarázzuk el neki? - Olyan volt, mintha a szellőzőcsőből jött volna.
- Biztosíthatlak, hogy senki nincs ott, egy halott egéren vagy patkányon kívül!- mondtam egy hamis vigyorral az arcomon.
- Már az sincs!- jelent meg a létrán Maisy. Francba.
- Úristen kislányom! Mit keresel te ott?!- sikít Claire. Úgy félti szegényt, mintha porcelánból lenne, így képzelhetitek, mekkora pánikrohama lett, mikor meglátta a kislányt a két méter magas létra tetején. Lemászott, majd megmutatta az anyjának, mit szerzett a csőből, mire Claire felénk fordult.
- Ti eszeteknél vagytok?- kérdezi.
- Az ő ötlete volt!- mondtuk egyszerre a bátyámmal, miközben egymásra mutogattunk.
- Mi? Nem is az enyém! Te álmodtál valamit, amiben ez benne volt!
- De az nem azt jelenti, hogy neked meg is kell tenned! Megmondtam hogy hülyeség felküldeni egy embert oda!
- Miért, akit te felküldtél az nem az volt?
- Az egy kígyó volt te marha!
- Attólmég ember!
- Kígyóként! Ezzel lecsökkentette a súlyát is! És hogy tisztázzuk: Loki nem ember!
-Tökmindegy!
- Tudjátok mit?- szólt közbe Claire - Ebben az állapotban is kerülnetek kellene a kontaktusok számát!
- Kontakt? Mindjárt lesz itt olyan full kontakt hogy a füled kettéáll!- válaszoltam idegesen.
Ez után Maisy és Claire egyedül hagytak engem és Owent, hogy folytathassuk a vitát, aminek csak az ebéd illata vetett véget.

Jurassic World: Élet a dínókkal  (Jurassic World Trilogy) //BEFEJEZETT//Where stories live. Discover now