20.: A nem túl boldog befejezés

17 2 0
                                    

  Órák múlva megérkeztünk Cubába. Az agyag nagyrésze eltűnt, ami kicsit megnyugtatott.
- Dmitryt visszazárjuk a börtönbe, veletek meg még beszélnem kell valamiről - mondta a leszállás előtt Sousa. Megérkeztünk a reptérre. Itt fogunk dönteni arról, ki merre megy. Miután nyújtózkodtunk egyet, Daniel intett. Kíváncsi voltam, miről akar beszélni. Mikor mindenki odavánszorgott, belekezdett a mondandójába.
- Nos! Gondolom azt hiszitek, azért hívtalak most ide titeket, mert valami rosszat tettetek. De nem. Meg szeretném köszönni a segítséget, amit nyújtottatok az akció során. Nem minden ember egyezne bele egy ilyen öngyilkos küldetésbe. És éppen ezért lenne egy ajánlatom. Nem muszáj beleegyezni, csak egy ajánlat. Munkát ajánlunk Thompsonnal az STTnél - beszélt Sousa. Tátva maradt a szám. Az STTnél? Ügynök lehetek?
- Köszi, de én inkább kihagyom. Ez volt életem első és remélem utolsó öngyilkos küldetése - vágta rám másodpercekkel később Bálint.
- Kedves ajánlat, de én inkább kihagyom. Nem erre vállalkoztam. Maradok a szinkronszínészkedésnél - szólt Lucy.
- Én... elvállalom - mondtam izgatottan.
- Tiéd az állás! Már csak azt kell eldöntened, hogy a New Yorki, vagy a Los Angelesibe mész. A New Yorkit Thompson, a másikat én vezetem. Örülnék, ha a Los Angelesihez csatlakoznál - mosolygott.

Egy nappal később
Hazaértem Owenhez, New Yorkba. Ám nem sok ideig maradok. Elmeséltem neki, Clairenek és Maisynek, mi történt, és az STT-s állásajánlatomról is, amit örömmel fogadtak. Lucy jelenleg munkanélküli, és hivatalos weeb vagy mi lett, Bálint pedig munkát talált, amihez Los Angelesbe kellett költöznie. Lucy felajánlotta, hogy lakhatok abban a lakásban, ahol Bálint él. Ingyen. Nem élvezhettem sokáig a bátyám társaságát, ugyanis Daniel kérésére úgy döntöttem, a Los Angelesiben fogok dolgozni, így már másnap délelőtt indulok Bálinttal a reptérre. Ha most visszamennék az időben, és elmesélhetném a pár évvel ezelőtti énemnek, hogy mi történik a jövőben, szerintem az egyszerűen csak csodálkozna, és hazugságnak nyilvánítaná a mesémet, amit meg is értenék. Nem mindennap történnek ilyenek.

Vége

Jurassic World: Élet a dínókkal  (Jurassic World Trilogy) //BEFEJEZETT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora