Zuhantunk. Pár másodperc múlva fájdalmas loccsanással beleérkeztünk a vízbe. Alig tudtam feljönni a víz alól, olyan erős volt a vízesés. Körülnéztem, de sehol sem láttam Lucyékat. Ekkor valami megérintette a vállamat. Szerencsére Bálint volt az, mögötte pedig Lucy. Kikecmeregtünk a partra, és próbáltunk rendesen levegőhöz jutni.
Amint normálisan tudtam gondolkodni, rájöttem, hogy a tutaj megsemmisült a zuhanás miatt, így esélyünk sincs eljutni Lauráékhoz. Plusz, ki tudja, hogy a fekete ruhás alak meghalt-e, így jobb, ha eltűnünk innen. Felálltam, szóltam a csapatnak, hogy induljunk, majd elindultunk az erdőben. Csak sétáltunk, azt se tudtuk, merre. Kisebb dínók ugráltak össze-vissza, így csak remélni tudtam, hogy nincs egy nagyobb se. Na, rosszul reméltem, mivel egyszercsak hangokat hallottunk magunk mögül. Hangos hangokat. Egy dínóét.
- Te is hallottad?- kérdezte Lucy.
- Ki nem?- válaszoltam. Ekkor a fák között megláttunk két sárga szempárt, ami nem jelentett jót.
- Futás- motyogtam, majd őrült tempóban rohanni kezdtünk. A dínó szorosan a nyomunkban volt, és úgy döntöttem, megnézem, mivel állunk szemben, és eléggé megijedtem, mikor megláttam, mivel akármi is volt ez, bazi nagy volt. Futottunk csalánon, patakon, köveken át, próbáltuk lerázni, de nem úgy nézett ki, mintha sikerülne. Ha Claire magassarkúban lefutotta, nekünk mi is csak el tudunk menekülni valahogy. Az, hogy az erdőben voltunk, csak egy kicsit segített, mivel így kevésbé látott minket. Ám ez se tartott sokáig, mivel kiértünk egy búzamezőre. a túloldalon mozogni kezdett a búza. Magától. Ez eléggé fura jelenség volt, mivel a szél se fújt. Jobban megnéztem, mi a rák van ott, de meg is bántam, mivel ha nem láttam rosszul, egy Indoraptor volt. Be vagyunk kerítve. Semmerre se tudtunk futni nagyon, de ha megállunk felfal a nagyobb dínó, így rohantunk a másik irányba. Egyszercsak újabb hangokat hallottunk, de ezúttal nem dínóét. Inkább olyan volt, mint egy helikopter. Igazam volt. Mikor felnéztem, megláttam egy fehér helikoptert, majd őrülten integetni kezdtem, hogy vegyenek már észre, és segítsenek, vagy mind a hárman itt döglünk meg. Siker. Pár másodperc múlva egy kötél ereszkedett le a kopterből, pár méterrel előttünk. Amint odaértünk, azonnal felkapaszkodtunk rá, és éppen az utolsó pillanatban elemelkedtünk a földtől. Valaki a helikopterből felhúzta a kötelet, amin kapaszkodtunk, majd kiterültünk a padlón. Csak pár perc múlva döntöttem úgy, hogy megnézzem megmentőinket, és mikor megláttam, kik azok, nagyon boldog voltam. Boti, Dóra, és egy ismeretlen, vörös hajú nő.
- Szívesen!- hallottam Dóra hangját a másodpilótaülésből.
- Még csak most tértem magamhoz, te idióta!- válaszoltam mérgesen. -Amúgy kösz.
- És mi szél hozott titeket?- kérdezte a vörös hajú nő. - Elég veszélyes itt.
- Nos, van egy, vagyis két régi ismerősünk, akiknek pár hete nyoma veszett, és úgy döntöttünk, hogy utána járunk, mi történt velük- magyaráztam. - Cubában élnek, így építettünk egy tutajt, és elinultunk a folyón. Minden tökéletesen ment, amég meg nem jelent mögöttünk egy amolyan ninja, megtámadott minket, utána pedig mind lezuhantunk egy vízesés miatt. Miután kikecmeregtünk a partra, random elindultunk egy irányba, hátha találunk valami használható járművet, de valami nagyobb dínó elkezdett üldözni minket, mi ugye futni kezdtünk, kiértünk egy búzamezőre, ahol a túloldalon megláttam egy Indoraptort is, majd megjelentetek ti, és a többit már tudjátok.
- Várjunk csak... azt mondtad, Indoraptor?- nézett rám a Vöri.
- Igen, mié... álljon meg a menet...
- Ugye nem csak most jutott el az agyadig, hogy egy Indoraptor is ottvolt?- nézett rám Dóra.
- Hát de. Na mindegy. Ha már ittvagyunk, akkor kérhetnék egy szívességet?- váltottam témát, mivel az Indoraptor a legnagyobb félelmeim közé tartozott, és csak szerettem volna megtalálni Laurát, és ha már itt egy helikopter, használjuk ki.
- És mi lenne az a szívesség?- kérdezte Boti.
- El kellene jutnunk Cubába. Az megoldható, hogy elvisztek minket odáig? Ha akartok, utána mehettek is amerre akartok.
- Persze! Tamara, a következő megállók legyen akkor Cuba- mondta Dóra a vörös hajú nőnek, akinek ezek szerint Tamara a neve.
ESTÁS LEYENDO
Jurassic World: Élet a dínókkal (Jurassic World Trilogy) //BEFEJEZETT//
FantasíaKét hónappal az után a nap után járunk, hogy Maya, Lucy, Bálint, és a többiek gimije bezárt. Mayának hirtelen ötlete támad, ami nem más, minthogy keressék meg Laurát és Dominikot, akik már hetek óta nem adnak jelet magukról. Az út során megismerkedn...