Másnap felkeltem, és mivel tegnap megjött az űrhajóépítős könyvem, áthívtam Lucyt, hogy segítsen megépíteni a Milánót, és még hozzátettem, hogy hozza el Loki Malfoyt, a kígyót is, mert miért ne.
Pár óra múlva megjelent a szeméttelep bejáratánál egy piros Skoda, és Lucy lépett ki belőle, kezében egy kis terráriummal, amiben Loki pihent. Ez a szeméttelep volt a legalkalmasabb az űrhajóépítésre, mivel itt minden kis kacat megtalálható, és úgy egy éve nem üzemel, így senki se volt ott rajtunk kívül. Lucy letette a terráriumot a porba, majd nekiláttunk. Először az alapokkal kezdtünk, majd szépen haladtunk vele. A nap végére már kész is lett, már csak beüzemelni kellett.
- Idehozom Loki Malfoyt! Mindjárt jövök!- mondtam, majd indultam is a terráriumhoz. Mikor megláttam az üvegketrecet, megijedtem: az ajtaja nyitva volt, a kígyó meg sehol, így a keresésére indultam. Órák teltek el, de nem találtam. Bánatomban leültem egy közeli kőre a folyó mellett, mikor egyszercsak észrevettem, hogy mozog a fű. Pár másodperc múlva megjelent Loki a kígyó, akit azonnal felkaptam, majd megindultam visszafelé. Csak mentem, mentem, mikor az egyik bokorból zörgést hallottam. Közelebb merészkedtem, mikor egyszercsak kiugrott mögülle egy Indoraptor, mögötte pedig egy kapucnis alak állt. Mégis mit keres itt? Láttam meghalni! Erre mivan? Majdnem felfalt! Amint megláttam, mivel állok szemben, őrült tempóban rohanni kezdtem. Nem tudtam, melyik a jobb: az, hogy az Indoraptor épp meg akar enni, vagy az a bizonyos kapucnis alak. Egyszercsak szörnyű sípolás zavart meg, de ezzel nem foglalkoztam. Egy régi gyárépületet véltem felfedezni a közelben, és berohantam. Tettemet azonnal meg is bántam, mivel az első dolog amit megláttam, az több száz ketrec volt, és mindegyikben egy-egy Indoraptor pihent. Ekkor meghallottam Owen hangját.
- Maya! Hallasz?- mondta. Hallottam, de nem láttam. Ekkor kinyitottam a szemeimet, és zihálva felülemelkedni az ágyban. Ezek szerint csak álmodtam.
- Uhh... Jól vagy?- tette fel a kérdést.
- Persze. Csak egy rémálom.Na henlú! Itt az a nagyon fura rész, amiről már az Author's note részletben meséltem. Direkt lett ilyen hülyén megfogalmazva, mivel mint a fejezet végén kiderült, csak egy álom volt, bár ezt lehet valaki már onnan is kiderítette, hogy Maya kijelentette, hogy a nap végére sikerült megépíteniük Lucyval az űrhajót. De akármennyire is szar ez a rész, muszáj volt kiraknom, mivel történet szempontjából még fontos lesz. Na bye!
YOU ARE READING
Jurassic World: Élet a dínókkal (Jurassic World Trilogy) //BEFEJEZETT//
FantasyKét hónappal az után a nap után járunk, hogy Maya, Lucy, Bálint, és a többiek gimije bezárt. Mayának hirtelen ötlete támad, ami nem más, minthogy keressék meg Laurát és Dominikot, akik már hetek óta nem adnak jelet magukról. Az út során megismerkedn...