Różne światy

64 13 6
                                    


Witajcie

Na wstępie powiem że z chęcią poczytałbym wasze przemyślenia bądź mądrości, piszcie śmiało ^^

Dziś wypowiem się na temat, który jest tak rozległy iż kilka zdań będzie jedynie jego zaczątkiem.

Od paru dni moją głowę nawiedza myśl: "Co zrobiliby ludzie gdyby istniały inne światy?". Intensywnie myślałem nad reakcją człowieka na wieść o innych krainach. Jednak po dłużej chwili, moja głowa sama odpowiedziała sobie na to pytanie.

Na rzeczywistość należy spojrzeć własnymi oczyma. Dla przykładu, spytałem bliskiej mi osoby co to jest pies. Osoba ta od zawsze bała się tych stworzeń, dlatego bez chwili zawahania wytłumaczyła: "Mięsożerne zwierzę". Tylko tyle wystarczyło bym przekonał się o różnorodności znaczeń słowa 'pies'. Mi pierwsza myśl, która przychodzi do głowy po przeczytaniu tego słowa, to obraz przyjaciela, który jest wstanie przywiązać się do człowieka do końca swych dni. Jeszcze ktoś inny może widzieć to zwierzę jako istotę hodowaną dla pracy. W ten sposób, dla każdego "pies" staje się czymś kompletnie innym.

Teraz, do czego zmierzam. Nie istnieje jeden, określony z góry świat. Co lepsze, wersji tej rzeczywistości jest nieskończenie wiele. Każdy przedmiot, człowiek postrzega na swój oryginalny, niepowtarzalny sposób co w jego głowie tworzy jedną z jego prywatnej rzeczywistości. Przecież w życiu, nie każdy ma to samo zdanie, te same doświadczenia.

Mam nadzieję, że choć trochę zrozumieliście mój tok rozumowania. Ten temat troszkę odbiegł od mojej twórczości, jednak poczułem potrzebę podzielenia się tym z wami.

Miłego dnia Misie

DoSu

Krótkie notki od beznadziejnego artysty.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz