† pain † ( S2 )

372 80 48
                                    

_ : آپ زود هنگام واسه عسلی ها ؟!
_ : آپ زود هنگام واسه عسلی ها!

آنچه گذشت :

_ #تو از اون بچه خوشت میاد ، من این رو میفهمم کوک ...

_ ×ببین کی دلشو باخته ... جئون جانگکوک ، عاشقش شدی نه ؟؟

_ - باید بهم میگفتی مجبور به اینکاری!
+ نمیخواستم بیشتر از این نگرانم باشی...

_ هر چقدر هم منو بزنه ...
باز پدرمه!

_ + همین الانش هم میتونم واسه جذابیتت غش کنم بچه خرگوش!

_ ×تو هنوز ... رایان رو دوست داری ؟!

_ -فردا بعد از ظهر باشگاه میای دیگه؟!
| میام!

_ +سلام نونا!
+م...میشه اینو بدی به جانگکوک ؟!

_ +ببخشید کوکو! منو میبخشی ؟!

_ √ اون چه کوفتی بود به جانگکوک دادی هان ؟!

_ √ چقدر اون بچه احمقه ... اگر از اول حقیقت رو گفته بود ... اگر کمک میکردیم حضانتش رو از پدرش میگرفتیم ... این اتفاقا ...

_ -تقصیر منم بود یونگ! من باید میرفتم دنبالش! نباید انقدر بی اعتماد میبودم! احمقانه اون حرف ها رو باور کردم ...

_ -من چشمهاتو نبینم میمیرم ، بخدا میمیرم .‌‌..

_ ~ این لعنتی هایی که هر شب منو باهاشون میزنی واسه ی رابطه ی نرمال نیست ، میفهمی ؟!

_ -تو پاک ترینی میفهمی ؟! تا اندازه ی فرشته ها پاکی...

_  +جان..گوک ... آه ... آه ...هاهه ... لعنتی خودتو میخوامممم
نمیتونم تحمل کنم دیگه...

_  +تا حالا ، همیشه ... توی رابطه درد کشیدم ... این اولین باری بود که (بغضشو قورت داد و قطره ی اشکش رو پاک کرد) این اولین باری بود که ... با لذت تحریک و ارضا ش...شدم ...

_ #تو منو دوست داری شان! بیخودی با الن بازی نکن ، فقط بیا برای هم تلاش کنیم باشه ؟!

_ : ن...نه !! هیچی حتی یک کلمه از حرف های پارک رو نمیفهمم! جانگکوک فقط به من گفت اون پسر تحت خشونت خانگی قرار داشته همین!

_ 'چیزی راجع به سو استفاده ش از جانگکوک میدونید ؟! اینکه فقط واسه ی پول باهاش بوده ؟! راجع به اون نامه ی کذایی چی ؟! الان هم با پسرتونه چون تازه از زندان آزاد شده و بی پوله! اون قلب جانگکوک رو با پول معامله کرده ...

برگشت به زمان حال :

از عمارت جئون پدر خارج شد و نفس عمیقی کشید ، حس راحتی ؟! نه به هیچ وجه! یا حتی ذره ای انتقام ؟! حس خشنودی ؟! هیچکدام! تنها نفرت خالص!

با اینکه قلب مهربانش قبول نمی کرد که با علاقه ی تازه جوانه زده ی یونگی {شوگای معروف} بازی کنه ولی نمیتونست از حس انتقام و حسادت و کینه ش نسبت به اون جوان سو استفاده گر بگذره!

† PAIN †Où les histoires vivent. Découvrez maintenant