Elimde somunla eve yürürken bilerek Ferhatların sürekli takıldığı parka çıkan sokağa girmiştim. Haftasonu bütün hepsi tofaşlarıyla buraya toplanırlardı. Sokaktan tam çıkmadan görüş açıma jöleli saçlarını dik dik yapmış, keko oturuşu yapan Ferhat girmişti. Ayakuçlarında oturuyordu. Dirseklerini de dizlerine yaslamıştı. Olduğum yerde durup on kişilik erkek grubunu izlemeye başladım. Sesli konuştukları için sesleri bana geliyordu ama onları izlediğimi göremeyecekleri bir yerde duruyordum.
Hemen yanındaki arkadaşı bir beste söylemeye başladığında gözleri arkadaşının üstündeydi. "Canım sıkıldı yine kalem kağıt önümde. Geldin yine aklıma yazmak istedim beste." Yüksek sesle besteyi söylerken arkadaşları da elleriyle ritim tutuyordu.
Bir süre o söyledikten sonra Ferhat da besteye girmiş, böylece yanındaki susmuştu.
"İnsan kalpsiz yaşar mı, tüm insanlar kaşar mı? Senle çıktıktan sonra kardeşine yavşar mı? Böyle kahpelik olmaz sevenler böyle yapmaz. Bunu yapan kaşarın bu kalpte hiç işi olmaz." Kulaklarıma dolan cümlelerle istemsizce gülmüştüm. Mal çocuk ya. Uzun uzun söylemeye devam ettikten sonra yanındaki arkadaşıyla birlikte, "Eskiyi hatırlayıp dönmek istersen geri, dönme artık istemem senin o kahpe kalbini..." diyerek besteyi bitirdiler.
Cebimden telefonumu çıkarıp onun keko oturuşunun fotoğrafını zoomlayarak çektim ve fotoğrafı ona yolladım. Durduğum yerden çıkıp eve doğru yürümeye devam ederken mesaj yazdım.
Oğuz: Tüm insanlar kaşar :)
Omzumun üstünden ona baktığımda telefonunu eline almış olduğunu gördüm. Birkaç saniye sonra etrafına bakınmaya başladığında önüme döndüm. Ona bakarken yakalanmak istemiyordum. Çok geçmeden telefonum titredi.
Ferhat: Selam werseydin gardaş
Oğuz: Seni dövdüm ya o anlar aklına gelir belki diye uğramadım
Moral bozmaya gerek yok
Ferhat: Ayn
Oğuz: Sesin de bok gibi
Ferhat: Gönlümüz güzel
Oğuz: Orasını bilemem
Bana gönlünü açarsan bilirim belki
Ferhat: Gönlümü nasıl açayım sana
Deyişiksin ha
Oğuz: Amk düzeltmeyeyim boşver dedim bir süredir idare de ediyordum ama
Deyişik ne
Ferhat: Anlamını bilmiyon mu olm
Oğuz: Değişik diye yazılır
Ferhat: Sen ne dediyimi anladınmı
Oğuz: Neyi
Ferhat: Deyişik yazdığımda ne anlama geldiyini anladınmı
Oğuz: ğ
Ferhat: Ney
Oğuz: Zurna
Ferhat: Ney
Oğuz: ĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ
Ferhat: Ben seni bazen hiç anlamıyom
Oğuz: Yemek yemem lazım
Ferhat: Afyet olsun
Oğuz: İİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
Ferhat: La siktir git asabımı bozma
Boğazında kalır İNŞALLA
Oğuz: h
Ferhat: Töbe töbe
(bu kişiye artık mesaj gönderemezsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN (GAY)
RomanceA0 Türkçe Ferhat ve Çapkın Enayi Oğuz. texting+düzyazı (kısa bölümler)