Duygudan;
Şuan hem mutlu hem de şaşkındım çünkü hiç beklemediğim bir anda onunla karşılaşmıştım biraz daha muhabbet ettik arada heyecandan diyeceklerimi unutuyordum ama yine de güzel bir muhabbetimiz olmuştu akşama kadar piknik alanında oturduk eğlendik sonra herkes yavaş yavaş eve gitmek için izin istediler ve kalktık servisle gelmiştik ama bazıları araba ile gelmişti biz servis ile gelenlerde sonunda gitmek için ayaklanmıştık ezgi ile oturacaktık ama şuan egehan ile oturuyorduk ezgiyi nişanlısı almaya gelmişti muhtemelen sürpriz yapacaktı yanımızdan Ayrıldığında egehan da yanıma gelip senin yanına oturabilirmiyim dedi başımı onaylar şekilde salladım yol boyunca muhabbet etmiştik bir birimizin zıttıydık onun en sevdiği renk siyah benim gök kuşağıydı o düzenliydi ben dağınık o konuşmayı pek sevmiyordu ben ise susmak bilmiyordum ama garip bir şekilde böyle olması daha çok hoşuma gitmişti acaba o da benim hakkımda böyle mi düşünüyordu...🤔
Yağızdan ;
Aysimaya teklifimi yapmıştım bir kaç dakika şok içinde bana baktı ve yağız dedi efendim dedim tam ümidimi kaybetmiştim ki teklifini kabul ediyorum dedi ne dedim şuan dünyalar benim olmuştu o şok ile hemen Aysima ya sarıldım ve ayaklarını yerden kestim etrafımda döndürüyordum ve bağırarak beni şuan dünyanın en mutlu insanı yaptın dedim o da gülüyordu birinin ona söylemesi lazımdı gülüşü kalbe zarardı ❤️
Egehandan ;
Adı duyguydu ismi ne kadar da güzeldi sesi bir o kadar naif ti sabaha kadar konuşsa onu dinlerdim ben onun aksine konuşmayı pek sevmiyordum konuştukça onu tanıma fırsatı bulmuştum o çok farklıydı diğer kızlara hiç benzemiyordu çok masumdu ve ben onun o masumluğu na çok fena tutulmuştum yanındaki arkadaşını sevgilisi almıştı bana da fırsat çıkmıştı yanında oturup onun o güzel yüzünü izleyebilecektim arkadaşı ile konuşurken sevgilisi olmadığı öğrenmiştim bu beni daha da çok mutlu etmişti yol boyunca konuştu arada ben de konuşuyordum her güldüğünde yanağında ki o gamzesi beni bitiriyordu ilk defa birine karşı böyle hissetmek beni korkutuyordu ama kendimi anın akışına bıraktım ve yol boyunca onun o güzel yüzünü izledim ...
Aysimadan ;
Yağız bana çıkma teklifi edince şaşırmıştım ilk bir kaç dakika boyunca şaşkınlığım devam etmişti onun yüzünün düştüğünü görünce üzülmesine dayanamadım hem bende ondan hoşlanıyordum yüzüne bakıp teklifini kabul ettiğimi söyledim şimdi şaşırma sırası ondaydı yüzündeki ani değişimler beni güldürmüştü daha ne olduğunu anlamadan kendimi havada buldum beni dünyanın en mutlu insanı yaptın diye bağırıyordu gülerek beni yere indirmesini söyledim tamam dedi ve beni yere indirdi şuan çimlere oturmuş mektuplarını okuyordum beni ne kadar da güzel sevmişti o da salıncakla uğraşıyordu ben mektupları bitince onunda salıncakla işi bitmişti salıncağa binmiştik biraz yorulunca piknik yapmaya karar verdik ve yer sofrası hazırladık bana ilk görüşte aşık olduğunu söyledi ben şok üstüne şok yaşıyordum onun beni güzel sevmesi ruhumu okşuyordu kim sevdiği için bu kadar sabrederdi ki ama o sabretmişti sonra duygu ile olan konuşmalarından bahsetmişti aralarındaki konuşma beni çok güldürmüştü o da gülüyordu ve bana bakıp kardeşin psikopat dedi bende kimin kardeşi dedim gururlu bir şekilde birbirimize bakıp tekrar gülmeye başladık duygunun tehditlerini canlandırması beni daha çok güldürüyor du en sonunda dayanamayıp yeter dedim gözümden yaş gelmişti gülmekten karnım ağrıyordu biraz daha oturduktan sonra beni eve bıraktı arabadan inip iyi geceler dedim ve eve geldim ...
Duygudan ;
Eve geldiğimde daha ablam gelmemişti merak ediyordum acaba yağız abi nasıl bir sürpriz hazırlamıştı bu olaylar yaşanmadan önce bir güzel tehdit etmiştim eğer ablamın kalbini kırarsan senin kafanı kırarım dedim bana korku dolu gözlerle bakmıştı bana eğer ablanın kalbini kırarsam senden önce ben kafamı kırarım demişti tatmin olmuştum bu ikili benim onayımı almışlardı yağız abi ablamı o kadar naif seviyordu ki onlara bakıp iç çekiyordum umarım bir gün beni de biri böyle sever...