1. kapitola - Kde to sme?

139 5 4
                                    

*pohľad kiwi*

Vstala som a bolo 6 hodín. Sadla som za komp a pracovala. Mám 19 rokov, volám sa inač Soňa. Error má 18 a inač sa volá Nela xD. Ja chodím na it strednú a Error je youtuberka a streamerka. Chápeme sa. Tiež chodí na strednú maliarsku. Pozrela som čo je nové v správach a išla do kuchyne robiť raňajky. Nelu som nechala ešte spať. Je to taký spachtoš no....je sobota. Tak má nato právo. Urobila som si toasty, dala si ku tomu mlieko a odišla s tým do izby. ako ste mohli odčítať z asi 10 viet, sme spolubývajúce. Poznáme sa nejako od 11/12 rokov. Keď som si urobila svoju prácu a popritom jedla, išla som na youtube kuknuť nejaké videjká, odpísať kamošom/kamoškam a potom išla do sprchy. Keď som vyšla zo sprchy, prezliekla som sa, napísala Nele oznam nech sa omňa nebojí, dala si na seba topánky, zobrala kľúče od auta a bytu, dala si na hlavu slnečné okuliare a išla do svojho auta. Asi sa pýtate aké mám auto. Vždy som túžila po chevrolet Camaru. Išla som do obchodu pre nejakú knihu ktorú som videla o dreamsmp.

*Pohľad Erůrka*

Vstala sem kolem 1 a viděla sem vzkaz na ledničce. Ahoj išla som do obchodu. Za chvíľku som naspäť. "To vidim." Řekla sem si pro sebe a zasmála se. Šla sem si udělat objěd, převlíct se a zostříhat nějaké videjko co sem měla natočené.

*pohľad Kiwi*

*14:00*

Prišla som domov. "Som doma!" Zakričala som na celý byt. "To jsem ráda ale kvůli tomu nemusíš řvát na celej byt." "Tak srry no." "Vpohodě." Povedala a uchechtla sa. "Už si jedla?" "Jojo." "Čo si mala?" "Řízky a rýži." "Mňam." Povedala som a položila tašku s knihami do mojej izby na posteľ. "Co to máš v té tašce?" Opýtala sa ma Error. "Knihy an čítanie." "A jaký?" "Tak......dreamsmp - Nikdy na tebe nezapomenu, a potom jednu magickú no." "ŽE SI TU PRVNÍ KOUPILA DVAKRÁT?" "Jasné." Povedala som a usmiala sa. "Děkuju!"Povedala a objala ma. "Dobre nemáš začo, kľud, pusti ma neviem dýchať." "j-jo promiň." Povedala a pustila ma. "Diki. Dám ti ju hneď ako sa najem." Povedala som, spravila si obed teda druhé jedlo, zjedla ho, išla do izby, dala Nele knihu, ona zaliezla do svojej izby a ja som bola v izbe na posteli s mobilom v ruke. Keď ma prestalo baviť kukať do mobilu, išla som čítať knihu. Zaspala som pri tom. Keď som sa zobudila, ocitla som sa aj s Nelou na total inom mieste. "Kde to sme?" Opýtala som sa prekvapene. "Typuju že sme v Londýně." Povedala mi Nela. Prišiel ku nám nejaký chlapec, mal na sebe masku cez ústa, napol čiernu a napol bielu, a mal aj čierne okuliare. "Ahoj. Jsem Ranboo a vy?" "Myslíš nato isté čo ja?" Šepky som sa opýtala Neli. "Jo." "Ja sa volám Kiwi a toto je Error." "Aha. Těší mně. Jak vidím, ste tady nové. Asi budete chtít někde přespat že?" "Asi jo." Odpovedala Nela. "Okej poďte zamnou." Povedal, a my sme ho len následovali. "Ja sem mega happy omgggg." "Ja tieeežž." Odpovedala som Nelke.

*KEĎ PRIŠLI*

otvoril dvere a začal na niekoho kričať. "Hej Tommy! Poď jim ukázat kde budou bydlet." Povedal a vošli sme dovnútra. "A-ahuj." Povedali sme obidve naraz stydlivo. "Čus." Povedal chlapec s hnedými vlasmi a s maskou na tváry. "Tak poďte zamnou!" Povedal ten.......Tommy? Jo Tommy. "Tak. Budete tu mať 2 poschodvú posteľ." "Horna je moja!"  Vykríkla som. "Ale to neni fér." Povedala Nela a zasmiala sa. "Je." Povedala som a zasmiala sa. "Dievčatá máte dajaké kufre?" Opýtal sa nás Tommy. Obidve sme sa kukli na seba zo slovami sme v prdeli. "Tak?" "No my....nemáme." Povedala Nela. "nevadí. Chcete niečo na oblečenie?"

*POKRAČOVANIE NABUDÚCE!!!*

(615 slov)

-kiwi

Proč zrovna my?Where stories live. Discover now