14. kapitola - End this story

29 2 1
                                    

Error pomaly otvorila oči. "C-co s-se stalo?" Povedala potichu a Dream ju chytil za ruku. "Fundy tě probodnul." "Cože mně?" "Probodnul." Odhrnula sem peřinu a viděla zašitou díru. "Škoda že jsem nechcípla." "Hej!" Povedala som. "Promiň promiň. Musela sem." Povedala a zasmiala sa. "Au." Povedala a chytila sa za brucho.

*Errůrkuv pohled*

Jak sem se vzbudila, Dream mně držel za ruku a ja se jenom usmála. Usmáti mi jenom opětoval. Když sem zistila co se stalo, troška sem byla mimo. A heh. No jak to říct. Sem asi do Dreama yay. Fakt....super. :)

*Týden pozdeji*

Byla sem na procházce. Pak zamnou přišla Agáta. "Ahojkyy." Řekla upe šťastná. "Ahoj?" "Co děláš?" "uh...Procházim se?" "Jaaj. Jdu s tebouu." "Ne dik." "prooč?" Řekla a chtěla mně obejmout. "Hele. Chtěla si rozdělit mně, a Kiwi." "O ničem takovím si nepamatuju." "Rly? Listuj v tý svojí hlavě." "Ja si rly nic takovýho nepamatuju." "Tak tě asi praštim." "NENNENENE! Ano pamatuju si to...." "Takže, se už nikdy. ale NIKDY nebudeš plést mezi mně a Kiwi. JE TI TO JASNÝ?!" "Jo...." "A tímhle, si i odloučená z Dreamsmp housu." Řekla sem a odešla. "Hej!" Doběhla zamně. Chtěla mně zhodit na zem. Chytla sem ji podkrk. "Ani se to nesnaž udělat." Řekla sem a uškrnula se. "P-ust-t-i mn-mně." Pustila sem ji a ona běžela někam do pryč. *Tak se mi to líbi.*  Řekla sem si ve hlavě. Šla sem nazpět domů.

****************************

"Hele Errore?" Zeptal se Dream. "Aaano?" "Deš semnou do mojí izby?" "Jo...Něco se děje?" Řekla sem překvapeně. Jen mně chytl za ruku a šli sme do jeho izby. "Hele ja.....Dej mi minutu. Promně to bude těžký." "Okay." *Co mi chce říct? Nenávidi mně? Miluje mně? Co když mi dá konec kamarádství. Nemůže. Bojím se. Ja nechci.* "Errore? Errore seš tady?" "Coco. jo sem." "Okay takže. Ja nevim jak ti to mám říct." Řekl, chytl mi líce a dal mi pusu. NA RTY. Jenom sem spolupracovala. "Já.....Miluju tě." Řekl Dream. "Já tebe taky." Řekla sem a usmála se. Jenom mi dal pusu a objal mně. *Počkat. Takže ja s dreamem sme spolu? Ne. NE. OMFG Můj sen se naplnil. Jeden krát za tenhle můj život.* Řekla sem a usmála se. Šla sem s Dreamem dolů. Kiwi se namně koukla a už vědela co se stalo. Začla tleskat. "ty fakt nejseš normálni." Řekla sem a zasmála se s Dreamem. "Co se děje?" Zeptal se Ranboo. "Ty to nevidíš? Error je s Dreamem!" "Gratuluju!" Řekl Ranboo a začal taky tleskat. Něco mi blikalo na ruce. Koukla sem se. -Předposlední den v této knize-  *Doprdele. Neeee* "Hele Kiwi deš semnou nabok nachviličku?" "Jop." Řekla a šla semnou nabok. "Sme vprdeli. Todle je předposlednej den co jsme tady." "Čože?! Nie!" Řekla a zesmutla. "ja vim......Taky mně to mrzí." Řekla sem a navzájem sme se obejmuli. Šli sme nazpět. "Hele. Užijem si tento den ne? Znám jeden park dobrej." Řekla sem a všichni souhlasili.

*Večer*

Sedla sem si na postel do izby. Přišel Dream. "Seš vpohodě?" Řekl a sedl si kemně. "Ne....Todlensto je předposlednej den co sem tady. I s Kiwi..." Řekla sem a začli mi slzet oči. "Ale noták." Řekl Dream a objemul mně. "ja vás nechci ztratit." "Neztratíš. Fotky tady budou furt. S tebou, s Kiwi." "Jenomže už si s váma nikdy nepopovídam." Řekla sem a setřela si slzy. Někdo zaklepal na dveře. Byl to Fundy. "Nechám vás osamotě." Řekl Dream a dal mi polibek. Polibek sem mu oplatila. "Hele. Slyšel sem co se stalo. Tak tady máš něco." Řekla a podal mi malou krabičku. Otevřela sem ji. Byl to náramek se všema jménama co byly tady v todlenstom domu. "Děkujuuu." Řekla sem a obejmula ho. Objetí opětoval. "Nemáš zač. Vzpomínej na nás v dobrém." Řekl a odešel.


*Poslednej den, večer*

-nemám čo tu dodať keď celý deň len chillovali xd-

Loučila sem se ze všema. Hlavně s Dreamem. Byla sem s ním v objetí asi tak hoďku. A Kiwi tam brečela u Ranbooa, Tubba a Tommyho. Je mi to líto.....Moc....Nevím to nijak změnit. A to mně nejvíc sere. "Hele máme pro vás ještě něco." Řeknul Sapnap. Podal nám krabičky. Takové jak máte do bot. Otevřeli sme ich. Na takovém špagátu, byly fotky z našich zážitku a nějaké šperky s jménama znova. xD. Pak sme se v groupce obejmuli a brečeli. Todle budou ty nejlepší spomínky co jsem mněla......

Pak sem jenom šla do izby a zaspala.

*Ráno*

Vstala sem a mněla při sobě všechno. Koukla sem, ale vůbec sem tam nemněla chat s Dreamem. A kiwi taky nebude mít. Začala sem brečet. 




I WILL MIS THEM

-Kiwi

Vydané 22.10.2021 o 11:05

Proč zrovna my?Where stories live. Discover now