13. kapitola - Fundy mně probodnul?

41 2 2
                                    

(Kapitola pro Errora <3)

Je síce polnoc, a neviem kde ide ale je mi to celkovo jedno...Ja si už len chcem ľahnúť do postele a zaspať. 


*Piatok*

Dneska je deň, kedy mám ísť na ples. Som mga v strese. Našla som nejaké šaty premňa a pre Errora. Podotýkam. Čierne.


Errorové:

Errorové:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiwine:

Išla som k Erůrkovi do izby

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Išla som k Erůrkovi do izby. "Erůrku?" "Áno?" "Mám šaty pre tebaa." "Ukaaa. Omfgg sou hezkyyy." "Jj ik." Povedala som a uškrnula sa. "Kedy je vlastně ten ples?" "Asi okolo 8 začína." "Jaj. To máme hrozně moc času." "Tiež si hovorím." 


*19:00*

Stála som pred Tubbovím autom. "Ahooj." "Čaukoo." Povedala som a usmiala sa. Otvoril mi dvere vedľa vodiča, a sadla som si. 


*Na plese*

Vystúpila som a bola som prekvapená aké nádherné miesto vybrali na ples. Uvidela som Errora a išla zaňou. "Wow.....Si nádherná." "Děkuju." "Nemáš začo." Niekto za Errorom zakašľal. Bol to Dream. "Tak ja vás nechám osamote." Povedala som a žmurkla na Errora jedným okom a odišla.

*Pohľad Errora*

"Donesl sem pití." Řekl Dream. "Díky." Řekla sem, usmála se a sebrala z jeho ruky pití. Napila se ho. Byl to pomerančovej džus. "Nejdeš si zatančit?" Zeptal se Dream. "Já a tancováni? Já sem vůbec ráda, že sem se do něčeho takovýhle oblékla." Řekla sem a uchechtla se. Dream se uchechtl semnou. "Jo no. Ani ja nejsu profík." Řekl Dream a ja se usmála. "Nejdem domů?" "Mohly by jsme. Ale co Kiwi?" Zeptala sem se a koukla se na ní jak tančí s Tommym. "Srát nato. Napíšu ji." Řekla sem, dopila džus a šla pro bundu co jsem si nechala na věšáku. Šla sem nazpět k Dreamovi. "A nechceš si kouknout můj dům?" Zeptal se Dream. "Klidně." "Tak poď." Řekl, chytl mě za ruku a táhl k jeho autu.

*Dream house*

"Sme tady." Řekl Dream a vešli sme dovnitř jeho housu. Byl hezkej. "Chceš něco?" "Jako například?" "Nwm. Jídlo? Pití?" "Tak palačinky a čistou vodu." "Doobře." Řekl Dream a šel dělat palačinky. Bylo asi 10 hodin. Cítila sem vůni palačinek. "Dreame?" "Anoo?""Asi tady přespim. Neva?" "Nene. Budu spát na gauči." "Nee toe vpoho. Ja tady budu spát." "Tak nato zapomeň. Seš tady host. Takže se hezky a krásně vyspíš nahooru." Řekl Dream a šel na horu. Nenávidim tydle "hádky". Sem tady na jednou noc. A ne na x let. Achjo. Dream šel dolů i s přikrývkou a polštářem. Věci hodil na pohovku. Šel nazpět do kuchyně a dal palačinky na talíř. A polil je čokoladovým sirupem. Pak přišel do obýváku, položil talíře na stůl a začli sme jíst. "Dobrou chuť." Řekla sem s plnou pusou. Dream se jenom zasmál a ja s ním taky. Pak to přešlo do chcípaní smíchu. Nějak takhle sem chcípala furt s Kiwi. Ale teďka....Sme si troška vzdálený.....Což není dobrý......Když sme dojedli, ukázal mi svůj pokoj. Byl......NÁDHERNEJ! "Wow...." Řekla sem překvapyvíma očima. Dream se jenom uchechtl. "Tak dem spát?" Zeptal se. "Cože? Ja tak brzo nespim." Řekla sem a uchechtla se. On se jenom usmál. "Jaaaj. A co chceš tehdy dělat?" "Nejdem hrát mc?" Řekla sem. "Joo." Sadnul za komp, nastavil led světílka, zapnul komp i minecraft a šlo se pařit. 

*2:00 - Ráno*

"Hele Dreame?" "Anooo?" "Asi jdu spát." "Doobře. Ty jsi lehni a ja to vypnu." Jenom sem kejvla hlavou na znak ok a šla si lehnout. Zakryla sem se peřinou a fakovala spaní. Nech vim co udělá. Jenom mně pohladil po líci, dal pusu na čelo, přivřel dvěře a odešel.

*Ráno*

Vstala sem a viděla sem na stole palačinky a odkaz. 

Odběhl sem někde. Za cca hodinku se vrátim.

-Dream <3

Jenom sem se pousmála, sebrala talíř s palačinkama a šla nazpět do postele. Volala mi kiwi.

"Dobre ráno." Řekla sem s plnou pusou. "Dobré. Ako bolo s Dreamom?" "Jak to víš?" "Videla som ťa s ním odchádzať a prechádzali sme okolo vášho domu." "Ajo. že mi to netrklo. Promiň. Furt spim ještě." "ja viem." Řekla a zasmála se. "Noa jak bylo s Tommym hmm?" Řekla sem a uškrnula se. "Nič." "Vy jste nemrdali?" "Čože? Nie!" Řekla a začla se smát. A ja s ní taky. Znova. "Skoro sem se udusila palačinkou." "Ta more nezadus sa." Řekla a znova se zasmála. "haha. Moc vtipný." Řekla sem a znova si ukousla z palačinky. "Hele. Pak pokecáme ano? Potřebuju dojíst a upravit se ať vypadám jak normálnej člověk." Řekla sem a zasmála se. "Okii. Dobrú chuť a awooj." "Aooojj." Řekla sem a zrušila hovor. Slyšela sem jak Dream přišel domů. "A doprd-" Řekla sem, položila palačinky trocha si upravila vlasy a znova si lehla do postele. "Dobre ráno." Řekl Dream. "Dobree." Odpověděla sem. "Heleee. Když chceš, ve skříni je jedna mikča. Tak kdybyže chceš se převleč." Řekl a odešel. Já jenom pomalu vstala a potichu se koukla do jeho skříne. Viděla sem zelenou mikču. Dala sem dole tričko a dala si mikču. Sebrala sem talíř a šla dolů. Dala sem talíř do dřezu a šla si sednout ke Dreamovi. "jak si se vyspala?" Řekl a koukl do mejch očí. A ja do jeho. Zrudla sem. *Kurwa Errore ne!*  Řekla sem a koukla se jinam. "jo dobře. Odkdy seš ty vzhůru?" (Podotýkam. Bolo 13:15. Pozdr. autorky.) "Asi od 6?" "Proč tak skoro?" "Sem ranní vtáče." "Jaaaj." "Btw. hezka mikina. Moje oblíbená." Řekl Dream a usmál se. Usmáti sem opětovala. "Co budem dělat dneska?" "Nevim. Asi pojedu nazpět domů." Řekla sem a koukala si na ruce. "Tak tě pak hodím domů." Řekl a chtěl už vstát. "DobŘe. A můžeš už teďka?" "Jasan." Řekl a šli sme do auta.

*20:00 - večer*

Nic se dneska takovýho nedělo. Sem teďka ve sví izbě s Kiwi. Koukáme Mech-X4 nech vím co toe. Není to zas tak špatný. Něco sem slyšela. "Zastav to." Řekla sem a Kiwi to stopla. Poslouchala sem. Otevřela sem dveře bcs sme ich mněli zavřené. Slyšela sem hádat se Dreama a Fundyho.  Obidvě sme došli dolů a koukali co se děje. "Ale ja ji miluju víc!" Řekl Fundy a vytáhl meč. Když sem viděla že chce Fundy probodnout Dreama, šla sem medzi ně. "Stop!" Řekla sem ale neskoro. Fundy mně probodnul. "Ty magore! Cos to udělal?!" Byli poslední slova co jsem slyšela. Zavřeli se mi oči a ja spadla do bezvědomí......

***********************************************************************************************

-Kiwi 

Vydané 10.10.2021 o 9:35

Proč zrovna my?Where stories live. Discover now