"ja nechci díky." "ja by som si prosila." "Okej. Dlhé tričko stačí?" "jo." Povedala som a usmiala sa. "okej. Hneď som naspäť." Povedal a odišiel do svojej izby. "ja....Nechápem tomu. Toto musí byť len sen určite." "Není. Ale věř že ani já tomu nechápu." "Prečo sme sa sem spawnuly?" "Co ja vím? Nejsem Bůh." Ako dokončila vetu, prišiel do izby Tommy. Podal mi tričko a dodal. "Zachvíľu bude večera kde vás zo všetkými zoznámim." "Okej." Povedali sme naraz a usmiali sa. "Ty....ty seš doněj žeo?" "Čo? nie." Histericky som sa zasmiala. "Někdo se nám tady zamiloval." Povedala a drgla ma. "Boa buď ticho bo ti jednu prijebem." Povedala som a zasmiala sa. "Dobre sorry." Povedala a zasmiala sa somnou. Prebehlo ani nie 5 minút a volali nás na večeru. Tam sme si sadli, spoznávali ostatných a zasmiali sa. Potom sme sa trocha išli zabaviť. Bola asi polnoc. Začala som byť unavená tak som si išla ľahnúť. A zaspala som.
*RÁNO*
Zobudila som sa s Nelou v normálnom svete. V mojej izbe, v takej istej polohe ako som zaspala. Len......mala som na sebe Tommyho Tričko. "What the f*ck." Povedala som. Išla som do kuchyne. Bolo asi 1 hodina poobede. "Čo to kur-" "Si taky říkam." "Ja si teraz pripadám jak tvl jak v nejakej ff." Error se uchechtla. "Mooc vtipné." Povedala som a pregúľala očami. "Tak sorry. Ty jsi spisovatelka ff na wattpadu tak co chceš." Ostala som ticho. "Uhh. nechceš něco k jídlu?" "Nie diki." "Okej." Povedala a zobrala z chladničky jablko a jedla ho. "idem do izby sa pozrieť či je možné že sny, sú skutočnosťou. Pretože som zmätená. Chceš ísť tiež?" "Ne díky. Ja pojedu streamovat. Tak kdybyže chceš, tak můžeš přijít." "Okej." Povedala som a obidve sme išli do svojích izieb. Niečo som našla na nejakých stránkach a išla ku Nele. "Čauko šetci." Povedala som a sadla si ku nej. "Poslala som ti na ds niečo o tom." "Okej díki." "O čom?" Opýtal sa chat. "Je to osobní věc čede." Povedala Nela a zasmiali sme sa. Potom prišlo upozornenie z ig. TommyInnit vás začal sledovať. "Ja tomu fakt nechápem." Povedala som a pozrela sa na Nelu. "Ani já." "Serme nato. Vyriešime to až po streame." Povedala som a vypla mobil. "Okej." Povedala Nela a ďalej sme sa venovali chatu. Hrali sme Bendyho a ja skoro dostala infarkt. Nela sa jasné že natom smiala.
skončili sme stream asi okolo takej 6 večer. "Tákže. ideme to riešiť?" Opýtala som sa. "Jo." "Okej. Jak je sakramentsky možné, že vedia naše účty keď sme im to nepovedali?" "A nejsou to náhodou stalkery?" "Ale šak povedali by nám to. Začínam sa do toho zamotávať, not gonna lie." "Taky. Hele. Neřešme to. Zítr-" Cinkol mi mobil. Pozrela som sa naňho a tam bolo........
TommmyInnit vám chce poslať správu.
Prijala som to a začala si s ním písať.
(K-Kiwi,T-Tommy)
K: "Jak viete mená našich účtov?"
T: "Hovorili ste nám to asi?"
K: "kedy?"
T: "Však včera."
K: "Ale my sa nato nepamätáme."
T: "aha."
K: "Počúvaj. M-musím ísť napíšem neskôršie čuskyy."
T: "Aoj."
Vypla som mobil.
"Seriem na všetko idem spať." Povedala som, vošla do svojej izby, ľahla si a zaspala.
*POHĽAD ERRORA*
Jen sem koukala jak odcházi pryč od stola do své izby. Šla jsem si jěšte po pizzu co jsme měli ani nevim odkdy a šla do mé izby za komp. Koukala sem na Netflix do asi....3 rána, vypla sem komp a pak sem zalezla do postele a zaspala.
*POKRAČOVANIE NABUDÚCE!!!!*
(565 slov)
-Kiwi
YOU ARE READING
Proč zrovna my?
AdventureDve najlepšie kamarátky, sledujú Dreamsmp. Su ich fanúšičky. No jeden deň, sa stane niečo, načo nikdy nezabudnú.....