*RÁNO*
*KIWI POHĽAD*
-here we go again- Povedala som si v hlave. Bola som na úplne inom mieste. V dome dreamsmp či jak sa volajú. Error ešte spala. Išla som dole do obývačky. "Ranboo a ty čože si tak skoro hore?" (bolo 6 hodín. pozdr. autor.) "Nedalo se mi spát." "Ahaa." Povedala som a sadla si ku nemu. "Nechceš něco na snídani?" "Zatiaľ nie. Ale ďakujem." Povedala som a usmiala sa. "Viděl sem že jsi streamovala z úplne jinýho místa." "Heh....Jo....." "Asi se ptáš, jestli si ve snu. Ne nejseš. Odkdy sis koupila tu knihu, si tady že?" "Jo a?" "Tá kniha vás tady donesla." Pila som medzitým vodu. "ČO-ČOŽE?!" "Heej. Tišeji." "Jo sorka. Wait. Jaktoo?" "Stále to takhle bylo a i bude." "Počkať. Takže. Keď sme začali čítať tú knihu a zaspali sme, tá kniha nás vtiahla do seba alebo ako tomu mám chápať?" "No......dá se to říct takhle." "Takže my sme uväznení v knihe mi chceš povedať?" "Um.....Jop." "Super. Ale- aj tak stále nechápem odkadiaľ máte naše ig účty, lebo sme vám o nich nehovorili." "To ani ja nevím." "No nič. Ideme niečo pozerať na netflixe?" "A nebo si něco zahrajem?" "Jop. Možeme.Čo také?" "To nebo to." "Si robíš prd-" "Ne." povedal a zasmial sa. Zasmiala som sa s ním. Chvíľu sme to hrali a prišiel do obývačky Tommy. "Dobre ráno." Povedala som a pozrela sa naňho. "Dobré." Povedal a zívol si. Uchechtla som sa. "Počkáme na ostatných?" Opýtal sa Tommy. "Možme." Povedala som a zobrala si do ruky mobil. Tommy zakričal. "Proboha co se děje?" Videla som psa. "Teddy!" Povedala som a zobrala si ho na ruky. "Čo? Teddy? Koho ten pes je?" Zasmiala som sa. Je to Errov pes. "Ona má psa?" "Jop." "Prečo si mi to nepovedala?" "Po 1. Nám a po 2. Prečo by som mala?" "Pravda." Povedal a sadol si ku nám. "Čo budeme dneska robiť?" Opýtala som sa. "Co ja vím?" Povedal Ranboo. Zasmiali sme sa. „Tak budeme hrát mc?" Navrhol Ranboo. „Not bad idea." Povedal Tommy. Uchechtla som sa. Išla som do kuchyne. Spraviť si párky. „Moree počkej. Však ti ich udělám." „Sa bojíš že ti pripálim kuchyň čo?" Povedala som a zasmiala sa. „Ne." „No tak nechaj si ma spraviť párky." „Ale ty s kamarátkou ste tu hosté." „A počkaj čo som potom ja?" Opýtal sa Tommy. Hodila som sa do rehotu. „Ty seš...." „Robím si prdel." Povedal a smial sa somnou. „Kto chce tie párky?" Povedala som a jednu dala na tanier. Obidvaja vykríkli. Zasmiala som sa. „Ranboo ty koľko?" „3 stačí." „A ty Tommy?" „2." „Oke." Povedala som a naberala. Položila som na stôl a nazájom sme si zaželali dobrú chuť. „Nechete sa poprechádzať somnou?" „Ja pojdem." „Oke." Povedala som a dala si kúsok párky do úst. Ako sme dojedli, tak som ja bola na mobilu a písala si s Lukášom.
BFF LUKÁŠ: Ty vogo kde jsi? Strachuju se o tebe.
Kiwi <3: Su tu klid. Su v.....knihe?
BFF LUKÁŠ: Jak v knize? xDDDD
Kiwi <3: Žeby normálne v knihe? xD
A tak sme si písali asi do 10.
„Neideme vonku?" Opýtala som sa. „A co tam?" Opýtal sa Ranboo. „Tebe sa nechce ísť vonku jak vidím." „Co? Ne! Chce!" „Tak dobre." Povedala som a zasmiala sa. Išla som vonku a somnou aj Ranboo a Tommy. „A čo ostatný?" Opýtal sa Tommy. „Error sa o nich postará." Povedala som a otvorila dvere.
Išli sme na zmrzlinu. Ako sme ju dojedli hrali sme naháňačky. Ranboo chytal a ja s Tommym sme utekali xD. Ranboo chytil Tommyho a potom Tommy aj mňa. „Hele mám plán." Povedal Ranboo. „Aký?" Optal sa Tommy. „Pojdem někde stanovat?" „Gud idea." Povedala som a zívla si. Obidvaja sa uchechtly. „Seš cute když zívaš." Povedal Ranboo. „Ja a cute? Mojo asi slepneš." Povedala som a zasmiala sa. „Nie je to pravda." Povedal Tommy. „Ako poviete." Povedala som a išla do domu. „Ahoj." Povedal Dream. „Čus čus." Povedala som a sadla si na gaučovku. „Jakto že error tak dloho spí?" Opýtal sa ma Dream. „Je to normálka." Povedala som a uchechtla sa. „Ona má za chvíli narodeniny že?" „An- POČKAŤ! Ako o tom vieš?" „Um......šak ste nám to říkali." *nič sme vám nehovorili ale ok?* „No jo má." „Myslíš že todle bude pěkný dareček?" Povedal a ukázal, náhrdelník s jeho menom a pár Ďalších vecí. „Áno!" Povedala som a pozerala na ten náhrdelník. „Okay. Díkii." Povedal a odišiel. „Nz." Povedala som a išla do svojej izby. Prišiel zamnou Tommy. „Ahoj." Povedala som a usmiala sa. „Ahoj."
-Kiwi
YOU ARE READING
Proč zrovna my?
AdventureDve najlepšie kamarátky, sledujú Dreamsmp. Su ich fanúšičky. No jeden deň, sa stane niečo, načo nikdy nezabudnú.....