Keď sme sa poprechádzali bolo asi 9h. Prišli sme domov, ja cela unavená som sa len errorovi a klukum odzdravila a šla spát.
*RÁNO*
Vstala som a pozerala nejaké tiktoky. Bcs proč ne. Error mi vošla do izby. "DOBRE RÁNO A VŠECHNO NEJLEPŠÍ!" Vykríkla na celý byt. A ja dostala...... "KURWA! Chceš aby tvoja naj kamoška dostala infarkt?!" "Nee?" "UDĚLEJ TO JEŠTĚ JEDNOU A DOSTANE!" Povedala som a Error sa začala smiať. Nejako som vstala z postele, dala na seba sveter bcs mi bola zima a šla do obývačky. Urobila som si raňajky, sadla za stôl a písala s kamoškami/kamošmi. Error mi dala asi 5 dárečkov. "Erůrkuuu. Vieš že nechcem darčeky." Povedala som a prekrútila oči. "Jo ja vím že ti to nemám připomínat ale......SEŠ MÁ NEJ KÁMOŠKA TAK JKO SORRY TAK TO MUSÍME OSLAVIT!" Povedala, a chytila ma za ruku a ťahala dakde. "Kde ma kurňafix ťaháš?" "Uvidíš." Povedala a ťahala ma ďalej. Ťahala ma do nejakej budovy. Potom do výťahu, a potom do izby. KHAMO A JA TI TU NA KOLENÁCH HOVORÍM, ŽE CELEJ BYT BOL S FOTKAMI DREAMSMP. "To neneee." "Ale jojooo." "Neneee." Povedala som a začala som mať slzy v očiach. Z ničoho nič mi začalo preblikovať pred očami. Videla som, ako sa Dream s fundym pobijú....... Spadla som na zem. "Kiwi seš vpoho?" Neodpovedala som. Chcela som sa mga rýchlo dostať z toho vonku. Aj som sa dostala :D "Kiwi?" "Čo?" Povedala som udýchane. "Co se ti stalo?" "ja....Em..." "Už to vyplivni!" "Videla som ako sa pobije Dream s Fundym....." "Cože? Proč a kdy?" "Ja neviem..." Povedala som a pošúchala si oči. "Nie....ja už asi viem prečo........" "Kvůli čemu?" "Kvôli čomu asi...." "Pooočkej. Mi neříkej že obadva sou domně." "Heh....no...?" "Co no?" "Mby?" "NE" "jop...Heh." Povedala som a poškrabala sa na hlave. "Nemáš niekde gitaru?" "Naco ti je gitara?" "Len mi ju proste daaaaaj." "Okay dobře na." Začala som na gitare hrať faded songu. Obidve sme začali spievať. Ako keď sme v minulosti, volali a spievali. A hovorili si že možme ísť do superstár xDD. Super časy todle. Ahm.Ako som dohrala, niekto mi volal. Bývalý kamoš Jakub. "Minutku." Povedala som a odbehla. "Zdar." Povedala som a oprela sa o stenu.
"Čuš čus."
"Čo chceš?"
"Nedáš mi šancu?"
"naco?"
"Na kamarátstvo."
"Loooool. Nope." Povedala som a zasmiala sa.
"Hovorila som ti že ja ti už ďalšiu šancu nemám."
"Ale...."
"Ale čo?"
"Ja.....Ja som do teba."
"A to ma má akože zaujímať?"
"Idk."
"No tak ma to nezaujíma. Dala som ti 2 drbnuté šance. A na 2 s poslednými slovami mojimi, si si ma blokol. TAKŽE NOPE. Zdar."
Povedala som a zrušila ho. "Kdo to byl?" "Ex kamarát. Ale to nerieš." Error zapla hudbu. "Na to ma nedostaneš." "Ale jo." Hrala songa striptease. Vytiahla ma na tancovanie. "ja ťa zabijem." Povedala som a zasmiala sa. "Jo ja tě taky mám ráda." Povedala a zasmiala sa somnou.
*15:00*
Sedeli sme venku bcs Error venčila Teddyho. Byla sem na mobilu a koukala co je nového na ig. Nic. xD. "Nechceš jít někde?" "A kde?" "Nwm. Za rodinou?" "Joop. Dlho som tam nebola ngl." "Super. Můžu s tebou?" "Jasnéé. Kedy ťa naposledy videli. xD." "Asi když sem mněla 14?" "No. A od toho prešli......no proste pár rokov no." Povedala som a obidve sme sa zasmiali. "Ideme tam dneska či zajtra?" "Dneska by sme mněli jít. Bcs máš narozeniny." "Dobrý nápad. Kedy teda ideme?"
Heh hii. Otazka wheres new kapitola. SOOOO. Začala škola a mne dochádzajú nápady s errorom a mnou v irl ale s dreamsmp mám toho moc. Takže mi dajte chviľku strpenia. Ale už sa nám to začína pritužovať pomaly. Takže vám sľubujem že sa rlly možete tešiť na Ďalšie kapitoly!
-Kiwi
Vydané 11.9.2021 o 9:33
YOU ARE READING
Proč zrovna my?
AdventureDve najlepšie kamarátky, sledujú Dreamsmp. Su ich fanúšičky. No jeden deň, sa stane niečo, načo nikdy nezabudnú.....