10. kapitola - Error and dance?

27 2 0
                                    

*Pohľad kiwi*

Počula som dobre? Agáta má rozdeliť mňa a Errora? Toe taková kurwa. Akonáhle ich uvidím spolu, si to s ňou vybavím. "Kiwi?" Otočila som sa. Bol to Tubbo. "Ano?" "S kým deš na ten ples?" "idk. ty?" "S nikym?" "Aha." "Noa nechceš jet semnou?" "Kľudne." "Okay. Budu čekat u auta." "Ktoré je tvoje auto?" "To černý porsche." "Okay. Tak ja idem von na skate. Ahoj." "Čau." Povedal a ja išla het. Mala som sluchátka v ušiach a vibovala si. Okolo mňa mňa prešla Agáta. Nevnímala som ju nejako. Premýšľala som nad vecami čo a s kým hovorila Agáta. Pracuje pre niekoho? Alebo to robí ako sa jej zachce.......? Neviem. Všetko sú len moje teórie. Keď ju chvíľu budem stalkovať, možno budem vedieť pravdu! Ale kiwi. To sa nerobí. Ale chcem vedieť pravdu. Ale nemusíš ju stalkovať. Určite tu bude nejaká príležitosť. Radšej už nato nemysli. NO A NAČO INÉ SOM ZAČALA PREMÝŠĽAŤ AKO NAD MOJIM EX! :) Uh. Kill me rn please. Ako som doskatovala, tak som išla domov. "Erůrku?" "Ty nejseš namně nasraná?" "Nie. Može zato niekto iný." Povedala som a usmiala sa. "Takže sme znova nej kámošky?" "Ano." Povedala som a Error ma objala. "Děkuju." Povedala mi do ramena. "Nemáš začo." "Kdo zato teda může?" Opýtala sa a odtiahla sa. (toto píšem v škole do zošita. JA RAZ ZABIJEM TÝCH SPOLUŽIAKOV UHHH.) "Trikrát hádaj." "Agáta? Tf toe píčovina." "No počúvaj." Povedala som a pustila hlasovku. "To si děláš prdel." "Nn." "Toe taková kurwa." "Tiež som si to hovorila." Povedala som a uchechtla sa. "Co teď?" "No tak buď si to s ňou vyriešim ja, nebo ty." "Asi ja." "Okay." "Co budem dělat teď?" "Neviem." "jaj tak toe vprdeli." "Jj." "Errore?" Ozval sa Dream. "No?" "Poď semnou nabok pls.." "Kk." 


*Pohľad Errora*

"Co si chtěl?" "Víš jak je ten ples?" "Jo co s tím?" "Deš semnou na ten ples?" Zamrzla sem. "Co-cože?" "No jestli deš semnou na ten ples." "jo.....Jo ráda pojedu." "Dobře tak se uvidíme u mého auta." "Okay. Čus." "Čau čau." Šla sem nazpět ke Kiwi. "Kiwi mám problém. A DOST VELKEJ!!" "Čo sa deje?" "DREAM CHCE JÍT SEMNOU NA TEN PLES! A JA SE NEVIM OBLÍKAT ABY SEM BYLA HEZKÁ! POMŮŽEŠ MI PLS?!" "Jasneee. Kľud hlavne. Vo štvrtok to vyriešime." Řekla a zasmála se. "Okay." Řekla sem a šla venku i s Teddym.


*Pohľad Dreama*

Omg ja to dokázal! Pozval sem svojí crush na ples! (Rlly kto by to povedal? *zakašľanie* Kiwi ahm ahm)


*Pohľad Kiwi*

Ako išla Error vonku zo psom, tak ja som išla na ig na svoj starý účet na svoje edity. Mala som celkom dobrý talent nato. Ngl. Ale nemožem zato, že ma to prestalo baviť. Mno.

-Kiwi

Vydané 22.9.2021 o 17:00

Proč zrovna my?Where stories live. Discover now