5. Kapitola - Special chapter - is HE here again?!

44 3 4
                                    

*RÁNO*

Zobudila som sa okolo 7 ráno. Pozrela som sa na mobil. Žiadne neprijaté hovory, žiadne správy. Mga weird ngl. *POČKAŤ! KTORÉHO JE DNESKA?! 30.8.2021! DNESKA MA ERROR NAROZKY!* Povedala som si v hlave. Okamžite som vstala, obliekla sa, zobrala kľúče od auta, nasadla do auta a išla pre nejakú tortu a darčeky.

(SA ASI PÝTATIE ČO TO BOLY ZA DARČEKY ŽE? PCHE! NEPOVIEM! Pozdr. Autor.)

Ako som prišla domov bolo asi 10 hodín. *Mám kopec času.* Povedala som si pre seba. Prezliekla som sa, skryla veci a šla do izby za komp. 

*13:00*

Počula som otvorenie dverí. "Všetko najlepšie!" Povedal som a usmiala sa. Error dostala šok. Začala som sa smiať. "Nemohla si troška vydržet?" Opýtala sa ma ospalo. "E.....Neeee." Povedala som a uchechtla sa. "Máš tam dajaké darčeky tak si ich rozbaľ." Povedala som a sadla si ku torte. "Mňam. Čokoládová -" "Nuttelová torta." "Mňaaamm. Dam si ji pak." Povedala a usmiala sa. Začala rozbalovať darčeky. V jednom mala kľúčenku a tú postavičku čo sa jej hýbala hlava fundyho a druhú dreama. A pak....Dlhší darček. Tam bola celá dreamsmp. Aj my. Idk jak sme sa tam dostali but okay. xD. "TOE HEZKÝ DĚKUJU!" Povedala a objala ma. "Som rad že sa páči." Povedala som a usmiala sa. Zacinkal mi mobil. Error videla kto mi písal. Tommy. "Vy jste v kontaktě až moc ne?" Opýtala sa a uškrnula sa. "Shut the fuck up fakt." Povedala som a prevrátila som oči.

*********************

Tommy <3: "Neruším?"

Kiwiii<3: "Neee. Potrebuješ niečo?"

Tommy<3: "Nudím sa. xD"

Kiwiii<3: "Ja ne xD."

Tommy<3: "Ty nespíš?"

Kiwiii<3: "Um....jak to vysvetliť heh.....Ne? Nejsu ani u vás doma heh...."

Tommy<3: "Jakto? Kdesi?"

Kiwiii<3: "Um heh.....Ono....Ja som začala čítať knihu a ta mňa a Errora vtiahla do knihy heh. Takže keď je u vás deň, u nás je noc.  A keď je u nás deň, u vás noc heh." 

Tommy<3: "Ou.....aha. No nič. Idem spať tak dobrúúú<3

Kiwiii<3: "Dobrúúú<3"

********************************

"Co jako mněly znamenat ty srdíčka?" Opýtala sa Error a uškrnula sa. "Shut the fuck up. Sme len najlepší kamaráti okay?" "Jenom kamaráti?" "NELA!" "Dobře dobře sorry." Povedala sa a zasmiala sa. "Niekedy ťa mám chuť zabiť." Povedala som. Errorovi cinkol mobil. "A kto asi tak tebe píše?" Povedala som a uškerila sa. "UM...Heh." Povedala trošku hanblivo. "Minutku mi dej." Povedala a odbehla do vedľajšej izby. Rozprávala s Dreamom. Bolo to počuť. Otvorila dvere a celá zčervenená prišla kumne. "Ale žeee. Kto sa nám tu zamiloval?" "Ale choď doprdele s červenánim." Povedal a mávla rukou. "Čo ti také hovoril?" Opýtala som sa. "Jenom popřál....." Povedala a pozerala niekde inde. "Um.....D-du si t-ty věci dát do izby a na klíče jo? Hned sem naspět. A NE NEJSEM do Dreama." "Jasnéé." Povedala som a uchechtla sa. "Fak né." "Hmmmm." Povedala som a kývla hlavou že akože verím. "SOŇOOOO." Zakričala a ja som sa začala smiať.  Odišla do izby a mne začal bzučať mobil. Volal mi ex lol. "Čo chceš?" Opýtala som sa. "Ahoj. Ja len tak volám." "Hm jasné. Verím ti tak lol. Čo chceš?" "Nechceš ísť ku mne?" "A znásilniť ma? Um.....no thx." Povedala som a uchechtla sa. "Počul som že tvoja kamoška ma narodky." "JEJ SA ANI NEDOTKNEŠ!" Povedala som trocha naštvaným hlasom. "A keby hej? A narozprávam jej veci čo niesú pravda?" "Neuverí ti kamoško. Ten anonym čo ti písal, to bola ona. Takže ani jedno slovo ti neuverí." "No jak myslíš. Celkom sexy je." "Shut the fuck up okay? Ak chceš aby som sa nasrala, tak to sa ti nevidarí." Povedala som a znova sa uchechtla. "A čo ten tomy?" "ty náš sleduješ? Ty niesi normálny." Povedala som. "Baví ma to." "Najdi si holku dobre? Dáš sa doporiadku." Povedala som a zasmiala sa. "Ale ja milujem len teba." "A ja milujem niekoho iného. Lol." "Uhh. Poznám ho?" "Nestaraj sa. Musím ísť. Papaa." Povedala som a zrušila ho. "K*kot." Povedala som si potichu popod nos. "Kdo volal?" Opýtala sa Nela keď vyšla vonku z izby. "Trikrát hádaj." Povedala som a zagúľala očami. "Hm....Ex?" "Jop." "Proboha. Co ten chtěl?" "Neviem. Začal tam blabotať o tom či nechcem ísť ku nemu, potom o tebe, potom ako nás zdakadiaľ stalkuje a išlo mi to na nervy uhhh. Jo a že ti narozpráva klamstvá bruh." "Jebnutej je?" "Jojo." Povedala som a zasmiala sa. Odrezala som Nele kúsok z torty a dala na tanier. "Ja se cítim jak stará bába." "Aleee. Nejseš." "Sem." "Nejseš." "Sem." "TICHO NEJSEŠ!" Povedala som a pozerala som na ňu pohľadom shut up fakt. "Dobře tak nejsem." Povedala a nad niečim rozmýšľala. "Fakt niesi do Dreama?" Žiadna odpoveď. "Haloo." Žiadna odpoveď. "NELA!" Zakričala som. "Coco?" Povedala. Začala som sa smiať. "nad čím sakra premýšľaš?" Povedala som a zasmiala sa znova. "nad.....Nad ničim." Povedala a dala si kúsok torty do úst. "Jasné." Povedala som a znova sa tak tvárila akože jej verím. Nechala to tak. "Neideme vonku?" "Do toho hnusnýho světa? NE!" "Dobre kľud." Povedala som a uchechtla sa. "Co budem dělat?" Opýtala sa. "Neideme sa šantiť s Teddym?" "Joooo." Povedala, dojedla a sadla si ku teddymu a začala sa s ním hrať. Išla som sa troška teplejšie obliecť a išla som ku dverám. "Jo a Errore?" "No?" "Teplejšie sa obleč a ideš somnou vonku. mám tam prekvapenie." "Dárečky už byly ne?" "Nie všetky. Dělej." "Povedala som a chytila kľúčku od dverí. "Jojo. Už se jdu převlíct."

*5 MINUTES LATER*

"Sem tady." "Okay." Povedala som a otvorila dvere. 

*DOLE*

Error mala na očiach šátku. Tam som, na to miesto, ju len viedla. "Už sme tady?" Opýtala sa. "Zachviľku." Povedala som a ďalej ju viedla. "Sme tu." Povedala som a dala jej dole pásku z očí. Áno. Mala za darček motorku. "Kiwino děláš si prdel?" Povedala namňa prekvapene. "Em...Nie?" Povedala som a zasmiala sa. "OMFG DĚKUJU DĚKUJU DĚKUJU!" "Nemáš začo!" Povedala som a usmiala sa. Nasadla na ňu, naštartovala a išla dookola domov. Asi o 20 minút sa vrátila znova natešená. Vypla motor, zosadla a ďakovala mi asi miliónkrát. Potom sme išli do vnútra a hrali Subnauticu. Pár krát sa Error zľakla. No...Príšeri...Leviathan tak čo chceme heh. Potom sme išli pozerať Netflix do večera. Ahm. Do 3 rána. Ako sme si všimli koľko je hodín, obidve sme zaliezli do postele. 

(1017 words)

-Kiwi

Proč zrovna my?Where stories live. Discover now